T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:03:14
02.01.2014
minno
-> TTomas 02.01.14 20:49:39: no len kde tie originál manžety splašiť :) Keď to nikde nemajú.
20:59:08
02.01.2014
m8rinek
-> vhml: Nebo předělat kroužek na gufero ;).
20:57:12
02.01.2014
díky všem, tak to je opravdu výběr ze všeho, tak uvidím, co najdu v zásobách asi a bude to :-D a těsnění né na sucho, Ok
20:51:26
02.01.2014
vhml
-> T 02.01.14 20:30:35: u hřebenu problém s těsností nebejvá.



Zpravidla teče matice dole na tom O-kroužku. Tam je pak řešení nalejt to plný vazelíny a nic neteče.
20:49:39
02.01.2014
TTomas
-> T: Tak ted si vyber..jsou tu vsechny kombinace od solo vazeliny az po solo olej:) Jinak ano, ja davam samotnej prevodak do hrebenu i do sneka. Rizeni jde pekne lehce a jde perfektne vymezit vule resp nevule:)



-> minno: Jak tu pise Pavel. Manzety davam zasadne original. Obcas to lehce prolina kolem ridici tycky. Proste to chce pak obcas kontrolovat, ale na pocit je to daleko lepsi nez vazelina.
20:47:40
02.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Mě se osvědčilo den dopředu papírové těsnění potřít z obou stran vazelínou. Ono krásně natáhne, druhý den otřeš přebytek a šup s tím na montáž.
20:46:00
02.01.2014
Nwkt
-> T: Buď ho nechat nasáknout olejem a nebo já ho jenom pomáz vazelínou a drželo jak čert
20:41:42
02.01.2014
Athlonek
-> T: Papírové těsnění by se mělo dávat na olejem namazané styčné plochy.
20:39:27
02.01.2014
minno
-> T: papierové tesnenie, ale kde? na riadení, či teraz sa pýtaš na iné? Papierové tesnenia sa obecne jemne potierajú vazelínou pred montážou, ale záleží ako kde.
upraveno 1x, naposled 02.01.2014 20:40:07
20:30:35
02.01.2014
s utěsněním vzniká ještě jedna otázka...mám papírové těsnění a všude vždy dávám silikon a tentokrát bych rád dal to papírové těsnění....na sucho nebo jak se vlastně dává papírové těsnění ? 4
20:28:42
02.01.2014
Pavel P..
já mám v hřebenu A00 s PP90 v poměru 1:1 funguje to v pohodě ale je to tam zatím druhým rokem s nájezdem 2000km, takže nemůžu referovat co do životnosti manžet, každopádně nikde nic neprosakuje.

PS.. manžety jsou origo dobový, žádná druhovýroba ani čína.
upraveno 1x, naposled 02.01.2014 20:30:06
20:26:22
02.01.2014
minno
-> TTomas: S utesnením snáď nie je žiadny problém, nie? Dať manžety, spony, a hotovo, ani kvapka. Skôr je problém s kvalitou manžiet, veľa z bežných manžiet po krátkom čase začne puchnúť a presakovať po povrchu. Zatiaľ najlepšie zo všetkých mi vyšli manžety Gomet, už ich mám dosť dlho a stále bezchybné.
20:23:22
02.01.2014
-> TTomas: : samotnej převoďák do hřebenu ?

A00 jsem tady taky už četl....takže je to fakt jedno koukám 5 3
20:21:27
02.01.2014
TTomas
-> T: Nejlip mi vzdycky makal jen samotnej olej, ale chce si to poradne pohrat s utesnenim.
20:20:49
02.01.2014
havlik
já mam na radu Petra S vazelinu A00
20:20:07
02.01.2014
-> peti: : tuhle možnost už jsem taky někde vyčetl a v podstatě co čtu, tak je fuk co, je aby to mazalo a trošku teklo 4
20:06:18
02.01.2014
peti
-> T: vazelina s prevodovym olejom zmiesat 1:14
19:47:49
02.01.2014
jo a ještě jeden dotaz....hledal jsem co do řízení a každý píše něco jiného a napadlo mě, že tam dam tu zelenou vazelínu na kole, tím nic nezkazím, ne ? nebo raději něco tekutějšího ?
19:45:32
02.01.2014
a tak teda, aby to nevypadlo, že z auta všechno jen vyndavam 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2014 19:45:32
16:26:22
02.01.2014
Extreme Tyres