skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:05:23
02.01.2014
02.01.2014
Athlonek
21:03:14
02.01.2014
02.01.2014
minno
-> TTomas 02.01.14 20:49:39: no len kde tie originál manžety splašiť :) Keď to nikde nemajú.
20:59:08
02.01.2014
02.01.2014
m8rinek
-> vhml: Nebo předělat kroužek na gufero ;).
20:57:12
02.01.2014
02.01.2014
T
díky všem, tak to je opravdu výběr ze všeho, tak uvidím, co najdu v zásobách asi a bude to :-D a těsnění né na sucho, Ok
20:51:26
02.01.2014
02.01.2014
vhml
-> T 02.01.14 20:30:35: u hřebenu problém s těsností nebejvá.
Zpravidla teče matice dole na tom O-kroužku. Tam je pak řešení nalejt to plný vazelíny a nic neteče.
Zpravidla teče matice dole na tom O-kroužku. Tam je pak řešení nalejt to plný vazelíny a nic neteče.
20:49:39
02.01.2014
02.01.2014
TTomas
-> T: Tak ted si vyber..jsou tu vsechny kombinace od solo vazeliny az po solo olej:) Jinak ano, ja davam samotnej prevodak do hrebenu i do sneka. Rizeni jde pekne lehce a jde perfektne vymezit vule resp nevule:)
-> minno: Jak tu pise Pavel. Manzety davam zasadne original. Obcas to lehce prolina kolem ridici tycky. Proste to chce pak obcas kontrolovat, ale na pocit je to daleko lepsi nez vazelina.
-> minno: Jak tu pise Pavel. Manzety davam zasadne original. Obcas to lehce prolina kolem ridici tycky. Proste to chce pak obcas kontrolovat, ale na pocit je to daleko lepsi nez vazelina.
20:47:40
02.01.2014
02.01.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Mě se osvědčilo den dopředu papírové těsnění potřít z obou stran vazelínou. Ono krásně natáhne, druhý den otřeš přebytek a šup s tím na montáž.
20:46:00
02.01.2014
02.01.2014
Nwkt
-> T: Buď ho nechat nasáknout olejem a nebo já ho jenom pomáz vazelínou a drželo jak čert
20:41:42
02.01.2014
02.01.2014
Athlonek
-> T: Papírové těsnění by se mělo dávat na olejem namazané styčné plochy.
20:39:27
02.01.2014
02.01.2014
minno
-> T: papierové tesnenie, ale kde? na riadení, či teraz sa pýtaš na iné? Papierové tesnenia sa obecne jemne potierajú vazelínou pred montážou, ale záleží ako kde.
20:30:35
02.01.2014
02.01.2014
T
s utěsněním vzniká ještě jedna otázka...mám papírové těsnění a všude vždy dávám silikon a tentokrát bych rád dal to papírové těsnění....na sucho nebo jak se vlastně dává papírové těsnění ?
20:28:42
02.01.2014
02.01.2014
Pavel P..
já mám v hřebenu A00 s PP90 v poměru 1:1 funguje to v pohodě ale je to tam zatím druhým rokem s nájezdem 2000km, takže nemůžu referovat co do životnosti manžet, každopádně nikde nic neprosakuje.
PS.. manžety jsou origo dobový, žádná druhovýroba ani čína.
PS.. manžety jsou origo dobový, žádná druhovýroba ani čína.
20:26:22
02.01.2014
02.01.2014
minno
-> TTomas: S utesnením snáď nie je žiadny problém, nie? Dať manžety, spony, a hotovo, ani kvapka. Skôr je problém s kvalitou manžiet, veľa z bežných manžiet po krátkom čase začne puchnúť a presakovať po povrchu. Zatiaľ najlepšie zo všetkých mi vyšli manžety Gomet, už ich mám dosť dlho a stále bezchybné.
20:23:22
02.01.2014
02.01.2014
T
-> TTomas: : samotnej převoďák do hřebenu ?
A00 jsem tady taky už četl....takže je to fakt jedno koukám
A00 jsem tady taky už četl....takže je to fakt jedno koukám
20:21:27
02.01.2014
02.01.2014
TTomas
-> T: Nejlip mi vzdycky makal jen samotnej olej, ale chce si to poradne pohrat s utesnenim.
20:20:49
02.01.2014
02.01.2014
havlik
já mam na radu Petra S vazelinu A00
20:20:07
02.01.2014
02.01.2014
T
-> peti: : tuhle možnost už jsem taky někde vyčetl a v podstatě co čtu, tak je fuk co, je aby to mazalo a trošku teklo
20:06:18
02.01.2014
02.01.2014
peti
-> T: vazelina s prevodovym olejom zmiesat 1:1
19:47:49
02.01.2014
02.01.2014
T
jo a ještě jeden dotaz....hledal jsem co do řízení a každý píše něco jiného a napadlo mě, že tam dam tu zelenou vazelínu na kole, tím nic nezkazím, ne ? nebo raději něco tekutějšího ?