skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
13:10:04
10.01.2014
10.01.2014
radekp
-> T: Kupuješ 4bodové? Já teď jedny koupil, 3" široké, když si je zapnu, tak ten kříž mám přes celé břicho, ale to zřejmě znáš, třeba od Eidyho
12:58:02
10.01.2014
10.01.2014
T
čirou náhodou neměl by někdo zájem o moje pásy ? 3-bod OMP
20:33:08
06.01.2014
06.01.2014
T
-> TTomas: : nojo a vazelíny ? to když ji tam dam tolik, tak mi to bude podle mě už tlačit na manžety.....:-/
jak jsem psal...."nalil" jsem to úplně plný, zase vylil a teď tam dal tak 20 ml toho mixu olej-vazelína
jak jsem psal...."nalil" jsem to úplně plný, zase vylil a teď tam dal tak 20 ml toho mixu olej-vazelína
17:51:00
06.01.2014
06.01.2014
TTomas
-> T: Oleje se tam davalo snad 125ml.
15:03:30
05.01.2014
05.01.2014
T
-> ZdenoR: : neva, už jsem to nějak vyřešil.....nalil jsem to plné, pak vypustil, takže je to na všem chycené ta směs a teď tam možná jen před zavřením kápnu dvě injekční stříkačky (2 x 5 ml) a to by mohlo stačit :-)
14:11:21
05.01.2014
05.01.2014
ZdenoR
-> T: A já si nejsem stopro jist.
09:09:42
05.01.2014
05.01.2014
T
-> ZdenoR: : otazník ? já se ptám
00:10:28
05.01.2014
05.01.2014
ZdenoR
-> T: 0,18l ?
22:27:25
04.01.2014
04.01.2014
T
jo a kolik vlastně nalít té vazelíno-oleje do řízení ? mám jen knížky na 10-ky a tam je matice :-D :-/
08:35:29
04.01.2014
04.01.2014
T
-> vhml: : nahoře jsem dal místo původních 0,6 mm nějakých 0,35 mm, aby to bylo nahoře zároveň a pastorek se ani nehnul nahoru a dolu a v místě na doladění vůle jsem dal jen tu , co jsem k tomu dostal, tu 2mm ( což je tam předpokládám kvůli většímu průměru pastorku ) jest tak ?
16:33:33
03.01.2014
03.01.2014
vhml
-> T 03.01.14 12:47:21: máš tam všechny ty podložky navíc co tam mají přijít oproti origo řízení?
12:47:21
03.01.2014
03.01.2014
T
-> Nwkt: : v autě to ani neuslyším to jen pro jistotu jsem se zeptal
12:36:29
03.01.2014
03.01.2014
Nwkt
-> T: Hlučný řízení by bylo asi to poslední co bych u škodovky řešil
12:32:44
03.01.2014
03.01.2014
T
-> minno: : jiný pastorek jsem ještě nedával a vzhledem k tomu, co se tady různě řešilo se strmejma pastorkama, tak se raději ptám
-> Eidy: : dík
-> Eidy: : dík
12:30:14
03.01.2014
03.01.2014
Eidy
-> T: Ten novej pastorek nemá tak hladký zuby jako starej, jest tak? A taky třeba nesedí tak dobře do hřebenu, když má jinej tvar zubu. Neřeš to a jezdi.
12:27:36
03.01.2014
03.01.2014
minno
-> T: máš ty problémy :D
12:21:23
03.01.2014
03.01.2014
T
řízení pomalu skládám a to nové je podstatně hlučnější...to je normál ? :-/
když s ním jen tak točím s hřebenem, tak je hlučný a když vrátím staré, tak je to krásně tiché....
když s ním jen tak točím s hřebenem, tak je hlučný a když vrátím staré, tak je to krásně tiché....
21:27:02
02.01.2014
02.01.2014
Athlonek
-> minno: A co zajít k prodejci nových škodovek a tam si náhradní díl objednat?!
21:18:20
02.01.2014
02.01.2014
minno
-> Athlonek: tak teraz to už možno majú, ale len takto v eshopoch, v kamenných predajniach nehrozí a na eshopoch som to tiež ešte možno tak pred 2-3 rokmi nikde nenašiel, jedine objednať z ČR, čo sa neoplatilo.
21:06:27
02.01.2014
02.01.2014
Athlonek
-> minno: img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/.../4_103_1831__2013
-06-16_20-57-06_49.jpg To je ona.