T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:25:25
02.01.2014
16:24:45
02.01.2014
momentálně se hrabu v řízení a jelikož jsem ho dělal 2 roky zpět....tak se mi do něj nechtělo,ale opět jsem vše vyměnil a vyčistil.....kromě jednoho plastíku,který je taky 2 roky starý a moc se mi do něj nechce vzhledem k fotce.....ale spíš se ptám jestli dát tohle zpět jak je a nebo zkusit sehnal jiné závity....mě to přijde bez problému...naopak to nemůže nikdy povolit 40
16:21:07
02.01.2014
-> m8rinek: ¨: rád bych, ale zatím je chladič na posledním místě :-/ vrtule už je dávno zadaná....4
16:15:42
02.01.2014
m8rinek
Chladič bude v předu? Budeš bohatý muž až prodáš 5list :D.
16:09:07
02.01.2014
aktual fotky....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2014 16:09:07
16:08:36
02.01.2014
no a aby se neřeklo, že nic nedělám, tak jsem to rozebral...40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.01.2014 16:08:36
16:35:31
14.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 14.12.13 09:58:49: zajímavá informace, zacnu se toho víc všímat 4
upraveno 1x, naposled 14.12.2013 16:35:57
13:55:06
14.12.2013
Qwak
sundej tu škaredou mlhovku ... 40
12:47:44
14.12.2013
Luky
-> vhml 14.12.13 09:58:49: jsem vždycky myslel, že to křížení je pro lepší funkci pásů při šikmočelním nárazu? Nebo je to blbost?
12:44:08
14.12.2013
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.12.13 22:47:02:

-> Čokin: přesně tak, měl jsem 3 body, teď mám 4 body 3" široký a nedá se to vůbec srovnat.
09:58:49
14.12.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.12.13 22:47:02: pokud bys to měl na podle podlaze v origo úchytech tak bez křížení hrozí, že ti při bouračce roztrhne sedačku do šířky protože jsou pásy opřený na vnějšku děr.



Pokud chcete pořádný pásy, tak si kupte rovnou pásy s otočným zámkem. Drží tělo ještě o hodně líp.
08:29:38
14.12.2013
no a teď teda raďte....vadí nebo ne, když se mi takhle stahuje ten pás :-/ s pohodlím za jízdy jsem nikdy problém neměl....takže pokud to nebude takovej problém tohle,m tak zase po nových pásech tolik netoužim.....
22:58:09
13.12.2013
Čokin
-> Tuner#2: Musím souhlasit 3 body už néé, taky půjdou z domu, pěkně 4 body. To křížení vidím teda prvně a hlava mě to nebere, má to nějaký logický důvod?
22:47:02
13.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Ano sedačka něco málo podrží, ale dnešní sedačky to mají poměrně blízko u sebe a když ještě budu pás nuseně křížit za, tak mě to bude řezat do krku, Znám to teď z 3.bodů, které až se bude auto překopávat půjdou z domu.



Jinak pořád nevím kde jste to křížení ve větší míře viděli?
21:36:19
13.12.2013
tak takhle názorně jsem to stahnul rukou,ale takhle se to stahuje do středu, když si to utahnu na sobě....:-/
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.12.2013 21:36:19
19:45:16
13.12.2013
Nwkt
-> castrol: Otázka co je sportovní, ale jinak jo, dokonce jsem v takovým vzadu jel, po odpojení pásů teda 3
19:43:00
13.12.2013
castrol
-> Nwkt: a videl si sportove auto co ma takto pas a malo zadne sedacky ?
19:41:01
13.12.2013
U-Geen
-> Nwkt: aha! .-)
19:38:56
13.12.2013
Nwkt
-> U-Geen: člověka co sedí na zadních sedačkách? 3
19:38:18
13.12.2013
U-Geen
-> Tuner#2: useknuti hlavy? za sedackou? nejak nechapu jak .-)
Extreme Tyres