T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:17:30
08.11.2013
yaris
omlouvám se za spam.ani nevím jak se to stalo.
upraveno 2x, naposled 08.11.2013 22:36:23
22:16:55
08.11.2013
yaris
-> Eidy: Teda to sou rady 1
22:16:00
08.11.2013
yaris
-> Eidy: Teda to sou rady 1
22:15:16
08.11.2013
yaris
-> Eidy: Teda to sou rady 1
22:02:12
08.11.2013
Eidy
-> T: No jestli chceš mít ostrý řízení, tak ho musíš nabrousit.2
21:50:34
08.11.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: tak ja to myslel jako polovtípek, protože skutečně už nebudeš moct tak cukat. Jednak proto, že bude potřeba větší sílu a taky to bude o dost citlivější 4
21:45:59
08.11.2013
-> Tomáššš: , -> Nwkt: : jak říkám, někdo mi stál na kabelu 8 3



-> Antony: : sranda,ale už mě to i napadlo.....40 doufám, že to je i možné 4 že to bude citlivější a nebudu si moct tohle tahání dovolit.... 40
21:34:50
08.11.2013
Antony - zrušená registrace
-> All: ale houby, T-čko to koupil, abyste se mu už nesmáli, že v zatáčkách cuká volantem 47
21:31:52
08.11.2013
Nwkt
-> T: Vzorek na gumách
21:30:57
08.11.2013
Tomáššš
-> T: ak som spravne pochopil tak zakruty s tym riadenim 40
21:18:35
08.11.2013
-> Eidy: : brousit ? 131 někdo mi asi stojí na kabelech...8 4 3
20:48:25
08.11.2013
Eidy
-> T: Někdo bude brousit. 1
19:58:20
08.11.2013
zima začíná a není čas otálet....díky rOMANOVI, Bedřichovi a v neposlední řadě Sakymu 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 08.11.2013 19:58:20
19:16:05
07.11.2013
-> Lock007: : díky,ale jsem si vědom, že nejsou top stav 8 4 jinak na Tvoje jsem taky koukal a je vidět, že jsou z více kusů...asi to fakt nebyla žádná sranda pro čalouníka 5ale jsou parádní :-)

jinak nechci se vymlouvat,ale podle mě taky hodně záleží na materiálu 6
15:43:06
07.11.2013
Lock007
Ty sedačky jsou pěkný a klobouk dolu, že sis je udělal celý sám ! 6 já si ty svoje nechal přečalounit, sám bych si na to určitě netroufnul. Podle slov čalouníka s letitou praxí to prej byla druhá maturita 1



PS: koukni ke mě do karty jak ty moje byly původně čalouněný látkou z nějaký deky a taky to bez problému jezdilo v nějakym áčkovym favoritu nebo co 1
upraveno 1x, naposled 07.11.2013 15:47:12
07:44:01
07.11.2013
-> m8rinek: : taky že dám 5 za 1. jsem psal, že stejně na to teď nemam peníze a za 2. je tam prásknu a třeba se to rozsedí 40



-> ZdrubT: : i bych o tom chvilku uvažoval,ale otázka je, co by mi za to kdo dal 4 3



-> Tuner#2: : v pohodě 4





jinak jsem si o to řekl sám, tak to mám a upřímnosti si cením, takže za jakékoliv názory děkuji, leč jak jsem psal, tak sedačky do auta půjdou a pak se uvidí....třeba na ně dojde další sezónu 4 nebo přiberu 10 kg a budu muset sehnat úplně jiný 40 3
23:19:41
06.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Nechci kazit radost, ale pokud mám být upřímný, tak bohužel jako Eidy 8
upraveno 1x, naposled 06.11.2013 23:19:53
22:11:43
06.11.2013
ZdrubT
Pro mě je to čalounění v poho. Já je klidně do auta nasadim a ty máš další pokus3 Nemam žádný dokonalý leštěnky
22:08:33
06.11.2013
m8rinek
-> Nwkt: Počkej, vždyť to do Mostu jezdí na podvalníku, tak to snad závoďák je? Nebo podle čeho se to teda pozná?
22:06:21
06.11.2013
Nwkt
-> m8rinek: Ale na závoďáka, kde se nemusí hledět na nějakou estetičnost ... 4
Extreme Tyres