T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:39:07
13.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 13.12.13 10:36:47: A kdo to dodržuje? Vždyť to není k vidění ani na republikových autech? 9



To je tak na useknutí hlavy, nějak ten smysl nechápu.
upraveno 1x, naposled 13.12.2013 12:42:00
10:36:47
13.12.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.12.13 10:15:39: příloha J, kapitola 253 , strana 3: ,,U čtyřbodových pásů jsou ramenní pásy namontovány tak, aby se symetricky křížily vzhledem k ose předního sedadla,,
upraveno 1x, naposled 13.12.2013 10:37:11
10:24:03
13.12.2013
m8rinek
10:15:39
13.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
10:13:56
13.12.2013
-> Eidy: : naopak, chtěl k sobě...dam fotku....



-> m8rinek: : uka 4 40



-> vhml: : čtyř bod ?
07:03:20
13.12.2013
vhml
07:03:04
13.12.2013
vhml
-> T 12.12.13 22:29:36: a víš že ty pásy co jdou dozadu mají bejt křížem...?
23:59:02
12.12.2013
m8rinek
-> T: Kdybys chtěl tak se mi tu válej široký černý Anglický TRS pásy (neplést s RRS) a narozdíl od těch Eidyho se v nich snad nikdo nevrtal :).
22:44:05
12.12.2013
Eidy
-> T: Co? Pásy ti sjíždí do stran?
22:29:36
12.12.2013
-> Eidy: : snad, druhou jsem ještě nevážil 3

ale jo, spokojenost....hlavně jsem v ní seděl a bral za ní a drží srovnatelně s ostatníma sedačkama, za které jsem bral a jinak celkově všechno OK, jen pásy nahože po dotažení se...nevim ani jak to napsat :-D 4-bod by to nedělal nejspíš....chtějí k sobě prostě....:-/
22:17:47
12.12.2013
Eidy
-> T: Vida, takže 13kg zmizí? Dobrý.
21:57:01
12.12.2013
hurá poprvé od Mostu jsem byl v garáži :-/ tak jsem alespoň vyhodil sedačky a nasadil zatím spolujezdcovu a hle příjemných 6,4 kg už se do auta nevrátilo 40
09:38:58
24.11.2013
-> Fifa: : jenže já se k tomu dostal až na poslední jízdě v koloně bez nářadí :-/ tak snad příště 40 4
15:25:17
23.11.2013
Fifa
-> T: Koukám že jsi měl podobbnej problém v Mostě jako já v prvním ročníku, kdy jsem tam jel. Po cestě praskla struna, tak jsem opravil nastavením a postupně to povolilo. Jezdil jsem na 3/4 plynu. Doladil jsem to až při 3. jízdě a potom se nestačil divit :-)
19:33:18
20.11.2013
-> Jindas: : teď už to neřeším,když stejně půjde motor ven, ale už jsem to psal u tématu Mostu, že jsi měl pravdu 4 3
16:21:13
20.11.2013
Jindas
tak co sefe, otevírá se na plno nebo neotevírá?
17:35:46
16.11.2013
-> Ondry: : tak trošku 40 3 nojo, teď to jen usadit na místo 5 4
16:54:32
16.11.2013
Ondry
-> T: Koukám, že někde byl výprodej 2 Honza má taky novej pastorek. Pěkný.
08:13:52
09.11.2013
-> Eidy: : jo tááákkk 3 tohle už je nabroušený 168 1



-> Antony: : 4





teď koukám, že jsem zaměnil Beryho za Bedřicha 8 takže omluva 4
Extreme Tyres