skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:38:18
13.12.2013
13.12.2013
U-Geen
-> Tuner#2: useknuti hlavy? za sedackou? nejak nechapu jak .-)
12:39:07
13.12.2013
13.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 13.12.13 10:36:47: A kdo to dodržuje? Vždyť to není k vidění ani na republikových autech?
To je tak na useknutí hlavy, nějak ten smysl nechápu.
To je tak na useknutí hlavy, nějak ten smysl nechápu.
10:36:47
13.12.2013
13.12.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.12.13 10:15:39: příloha J, kapitola 253 , strana 3: ,,U čtyřbodových pásů jsou ramenní pásy namontovány tak, aby se symetricky křížily vzhledem k ose předního sedadla,,
10:32:13
13.12.2013
13.12.2013
vhml
10:24:03
13.12.2013
13.12.2013
m8rinek
10:15:39
13.12.2013
13.12.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
10:13:56
13.12.2013
13.12.2013
T
-> Eidy: : naopak, chtěl k sobě...dam fotku....
-> m8rinek: : uka
-> vhml: : čtyř bod ?
-> m8rinek: : uka
-> vhml: : čtyř bod ?
07:03:20
13.12.2013
13.12.2013
vhml
-> m8rinek 12.12.13 23:59:02: co za ně ? :-D
07:03:04
13.12.2013
13.12.2013
vhml
-> T 12.12.13 22:29:36: a víš že ty pásy co jdou dozadu mají bejt křížem...?
23:59:02
12.12.2013
12.12.2013
m8rinek
-> T: Kdybys chtěl tak se mi tu válej široký černý Anglický TRS pásy (neplést s RRS) a narozdíl od těch Eidyho se v nich snad nikdo nevrtal :).
22:44:05
12.12.2013
12.12.2013
Eidy
-> T: Co? Pásy ti sjíždí do stran?
22:29:36
12.12.2013
12.12.2013
T
-> Eidy: : snad, druhou jsem ještě nevážil
ale jo, spokojenost....hlavně jsem v ní seděl a bral za ní a drží srovnatelně s ostatníma sedačkama, za které jsem bral a jinak celkově všechno OK, jen pásy nahože po dotažení se...nevim ani jak to napsat :-D 4-bod by to nedělal nejspíš....chtějí k sobě prostě....:-/
ale jo, spokojenost....hlavně jsem v ní seděl a bral za ní a drží srovnatelně s ostatníma sedačkama, za které jsem bral a jinak celkově všechno OK, jen pásy nahože po dotažení se...nevim ani jak to napsat :-D 4-bod by to nedělal nejspíš....chtějí k sobě prostě....:-/
22:17:47
12.12.2013
12.12.2013
Eidy
-> T: Vida, takže 13kg zmizí? Dobrý.
21:57:01
12.12.2013
12.12.2013
T
hurá poprvé od Mostu jsem byl v garáži :-/ tak jsem alespoň vyhodil sedačky a nasadil zatím spolujezdcovu a hle příjemných 6,4 kg už se do auta nevrátilo
09:38:58
24.11.2013
24.11.2013
T
-> Fifa: : jenže já se k tomu dostal až na poslední jízdě v koloně bez nářadí :-/ tak snad příště
15:25:17
23.11.2013
23.11.2013
Fifa
-> T: Koukám že jsi měl podobbnej problém v Mostě jako já v prvním ročníku, kdy jsem tam jel. Po cestě praskla struna, tak jsem opravil nastavením a postupně to povolilo. Jezdil jsem na 3/4 plynu. Doladil jsem to až při 3. jízdě a potom se nestačil divit :-)
19:33:18
20.11.2013
20.11.2013
T
-> Jindas: : teď už to neřeším,když stejně půjde motor ven, ale už jsem to psal u tématu Mostu, že jsi měl pravdu
16:21:13
20.11.2013
20.11.2013
Jindas
tak co sefe, otevírá se na plno nebo neotevírá?
17:35:46
16.11.2013
16.11.2013
T
-> Ondry: : tak trošku nojo, teď to jen usadit na místo
16:54:32
16.11.2013
16.11.2013
Ondry
-> T: Koukám, že někde byl výprodej Honza má taky novej pastorek. Pěkný.