-> Eidy: : jo tááákkk tohle už je nabroušený
-> Antony: :
teď koukám, že jsem zaměnil Beryho za Bedřicha takže omluva
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
08:13:52
09.11.2013
09.11.2013
T
22:17:30
08.11.2013
08.11.2013
yaris
omlouvám se za spam.ani nevím jak se to stalo.
22:16:55
08.11.2013
08.11.2013
yaris
-> Eidy: Teda to sou rady
22:16:00
08.11.2013
08.11.2013
yaris
-> Eidy: Teda to sou rady
22:15:16
08.11.2013
08.11.2013
yaris
-> Eidy: Teda to sou rady
22:02:12
08.11.2013
08.11.2013
Eidy
-> T: No jestli chceš mít ostrý řízení, tak ho musíš nabrousit.
21:50:34
08.11.2013
08.11.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: tak ja to myslel jako polovtípek, protože skutečně už nebudeš moct tak cukat. Jednak proto, že bude potřeba větší sílu a taky to bude o dost citlivější
21:45:59
08.11.2013
08.11.2013
T
-> Tomáššš: , -> Nwkt: : jak říkám, někdo mi stál na kabelu
-> Antony: : sranda,ale už mě to i napadlo..... doufám, že to je i možné že to bude citlivější a nebudu si moct tohle tahání dovolit....
-> Antony: : sranda,ale už mě to i napadlo..... doufám, že to je i možné že to bude citlivější a nebudu si moct tohle tahání dovolit....
21:34:50
08.11.2013
08.11.2013
Antony - zrušená registrace
-> All: ale houby, T-čko to koupil, abyste se mu už nesmáli, že v zatáčkách cuká volantem
21:31:52
08.11.2013
08.11.2013
Nwkt
-> T: Vzorek na gumách
21:30:57
08.11.2013
08.11.2013
Tomáššš
-> T: ak som spravne pochopil tak zakruty s tym riadenim
21:18:35
08.11.2013
08.11.2013
T
-> Eidy: : brousit ? někdo mi asi stojí na kabelech...
20:48:25
08.11.2013
08.11.2013
Eidy
-> T: Někdo bude brousit.
19:58:20
08.11.2013
08.11.2013
T
zima začíná a není čas otálet....díky rOMANOVI, Bedřichovi a v neposlední řadě Sakymu
19:16:05
07.11.2013
07.11.2013
T
-> Lock007: : díky,ale jsem si vědom, že nejsou top stav jinak na Tvoje jsem taky koukal a je vidět, že jsou z více kusů...asi to fakt nebyla žádná sranda pro čalouníka ale jsou parádní :-)
jinak nechci se vymlouvat,ale podle mě taky hodně záleží na materiálu
jinak nechci se vymlouvat,ale podle mě taky hodně záleží na materiálu
15:43:06
07.11.2013
07.11.2013
Lock007
Ty sedačky jsou pěkný a klobouk dolu, že sis je udělal celý sám ! já si ty svoje nechal přečalounit, sám bych si na to určitě netroufnul. Podle slov čalouníka s letitou praxí to prej byla druhá maturita
PS: koukni ke mě do karty jak ty moje byly původně čalouněný látkou z nějaký deky a taky to bez problému jezdilo v nějakym áčkovym favoritu nebo co
PS: koukni ke mě do karty jak ty moje byly původně čalouněný látkou z nějaký deky a taky to bez problému jezdilo v nějakym áčkovym favoritu nebo co
07:44:01
07.11.2013
07.11.2013
T
-> m8rinek: : taky že dám za 1. jsem psal, že stejně na to teď nemam peníze a za 2. je tam prásknu a třeba se to rozsedí
-> ZdrubT: : i bych o tom chvilku uvažoval,ale otázka je, co by mi za to kdo dal
-> Tuner#2: : v pohodě
jinak jsem si o to řekl sám, tak to mám a upřímnosti si cením, takže za jakékoliv názory děkuji, leč jak jsem psal, tak sedačky do auta půjdou a pak se uvidí....třeba na ně dojde další sezónu nebo přiberu 10 kg a budu muset sehnat úplně jiný
-> ZdrubT: : i bych o tom chvilku uvažoval,ale otázka je, co by mi za to kdo dal
-> Tuner#2: : v pohodě
jinak jsem si o to řekl sám, tak to mám a upřímnosti si cením, takže za jakékoliv názory děkuji, leč jak jsem psal, tak sedačky do auta půjdou a pak se uvidí....třeba na ně dojde další sezónu nebo přiberu 10 kg a budu muset sehnat úplně jiný
23:19:41
06.11.2013
06.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Nechci kazit radost, ale pokud mám být upřímný, tak bohužel jako Eidy
22:11:43
06.11.2013
06.11.2013
ZdrubT
Pro mě je to čalounění v poho. Já je klidně do auta nasadim a ty máš další pokus Nemam žádný dokonalý leštěnky
22:08:33
06.11.2013
06.11.2013
m8rinek
-> Nwkt: Počkej, vždyť to do Mostu jezdí na podvalníku, tak to snad závoďák je? Nebo podle čeho se to teda pozná?