T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:43:06
07.11.2013
Lock007
Ty sedačky jsou pěkný a klobouk dolu, že sis je udělal celý sám ! 6 já si ty svoje nechal přečalounit, sám bych si na to určitě netroufnul. Podle slov čalouníka s letitou praxí to prej byla druhá maturita 1



PS: koukni ke mě do karty jak ty moje byly původně čalouněný látkou z nějaký deky a taky to bez problému jezdilo v nějakym áčkovym favoritu nebo co 1
upraveno 1x, naposled 07.11.2013 15:47:12
07:44:01
07.11.2013
-> m8rinek: : taky že dám 5 za 1. jsem psal, že stejně na to teď nemam peníze a za 2. je tam prásknu a třeba se to rozsedí 40



-> ZdrubT: : i bych o tom chvilku uvažoval,ale otázka je, co by mi za to kdo dal 4 3



-> Tuner#2: : v pohodě 4





jinak jsem si o to řekl sám, tak to mám a upřímnosti si cením, takže za jakékoliv názory děkuji, leč jak jsem psal, tak sedačky do auta půjdou a pak se uvidí....třeba na ně dojde další sezónu 4 nebo přiberu 10 kg a budu muset sehnat úplně jiný 40 3
23:19:41
06.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Nechci kazit radost, ale pokud mám být upřímný, tak bohužel jako Eidy 8
upraveno 1x, naposled 06.11.2013 23:19:53
22:11:43
06.11.2013
ZdrubT
Pro mě je to čalounění v poho. Já je klidně do auta nasadim a ty máš další pokus3 Nemam žádný dokonalý leštěnky
22:08:33
06.11.2013
m8rinek
-> Nwkt: Počkej, vždyť to do Mostu jezdí na podvalníku, tak to snad závoďák je? Nebo podle čeho se to teda pozná?
22:06:21
06.11.2013
Nwkt
-> m8rinek: Ale na závoďáka, kde se nemusí hledět na nějakou estetičnost ... 4
22:03:36
06.11.2013
m8rinek
-> T: Ale kuš, tyhle sedačky se pošívaly látkou na závěsy a službu udělaly i s blbym vzorem, tohleje sice vidět, že to není profesionální práce, na druhou stranu to bude sloužit stejně jako látka za bůro... Normálně bych to bez bázně a hany namontoval...
21:25:19
06.11.2013
tak až takovej trapa jsem nečekal :-( no teď už je pozdě, že peníze na auto jsou pro letošek na jiné komponenty :-/
21:16:39
06.11.2013
Milan 136
-> T: ale není to strašný. jen to čalounění trochu kazí dojem jak již řekli kluci. zbytek zpracování je super. taky bych byl pro nechat to čalouníkovi. Kastli si vyvaříš, ale lak necháš lakýrovi tak to ber z týhle stránky
21:04:22
06.11.2013
Eidy
-> T: Nechci ti kazit radost, ale tohle bych si do auta nedal. Je to vlastní práce, ale je to strašně vidět. S karbonem se crcáš vždycky tak dlouho. Brousíš to, leštíš to, mazlíš se s tím.

Myslím, že jsme ještě ohleduplní, protože jsi to ty. Dát to sem nějakej nováček jako svůj výtvor, to by byla jiná smršť. Promysli to.4
20:58:29
06.11.2013
Nwkt
-> T: Ber to jako vývojovej experiment 1 poučil ses na tom a teď určitě budeš vědět jak to udělat líp
20:55:47
06.11.2013
tak to jsem nečekal, že až takhle je to strašný 10 no to se nedá nic dělat...8 už jen s chutí dodělat druhou 8
20:53:11
06.11.2013
Nwkt
-> T: Fakt to promysli. Nemáš žádnou tuzigovou jebku šitou horkou jehlou a tohle k tomu prostě nesedí 4
20:49:25
06.11.2013
buran
já si myslim že na total ameter práci je to luxusní, jestli je to první věc kterou sis obšil tak ok :-) a jasný je že vlastní práce je vlastní práce :-) aspoň budeš mít na co vspomínat :-)
20:46:02
06.11.2013
-> Eidy: : nešlo o peníze, chtěl jsem si to prostě udělat sám i s tímto rizikem...a pořád si říkám, že na amatérskou práci to není zase snad až tak špatný :-) ikdyž jsem viděl samozřejmě mnohem hezčí, než moje :-)

a díry jsem si dělal na autě, takže to mám na míru na mě :-)
20:44:49
06.11.2013
mirecek.666
-> Eidy: musim souhlasit, parádní sedačky. Neřikám, že nejsi šikovnej, ale tohle je práce pro čalouníka kterej se tim živí, a zaplatit mu to peněženku nemůže bolet protože výsledek za to prostě musí stát
20:39:32
06.11.2013
Eidy
-> T: Tak jo. Líbí se mi výsledek, co vypadnul z formy. Líbí se mi vyztužení opěrky hlavy. Mám trochu obavy, že boční díry jsou malý a neprolezou zámky pásů. Ale budiž. Spíš si myslím, že jsou moc vzadu. Pas bys měl mít přes pánev, pod vrchní hranou. Ne nad. Pak to při bouračce prej dost bolí.

Co mi ale přijde velká škoda, to je čalounění. Takový pěkný sedačky a ... Je strašně vidět, že je to dělaný doma.10 To se mi nelíbí.

A přijde mi líto, že si s tím dáš tolik práce a pak to dopadne takhle. Já dával čalouníkovi 5000 a nemrzí mě to.
20:26:53
06.11.2013
-> Nwkt: : máma, já to pak instaloval...
20:25:07
06.11.2013
Nwkt
-> T: Kdo ti to šil?
20:24:44
06.11.2013
-> Eidy: : jasný 5 a na krabatění prdim 40
Extreme Tyres