skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:11:01
06.11.2013
06.11.2013
T
původně jsem nechtěl jen jednu, ale měl jsem takovou radost, že se pochlubím...nejsem si jist, jestli je za co,ale snad to tak hrozný neni a troufám si říct, že ta druhá bude ještě lepší :-)
tak do mě :-/
tak do mě :-/
16:42:58
06.11.2013
06.11.2013
T
-> bibendum30: : dík
-> ZdrubT: : nojo,ale jak jsem psal...to už mi přijde jako "balón" :-/
-> Antony: : tak,tak...
-> ZdrubT: : nojo,ale jak jsem psal...to už mi přijde jako "balón" :-/
-> Antony: : tak,tak...
09:08:03
06.11.2013
06.11.2013
Antony - zrušená registrace
-> vhml: mě se malý kola taky nelíbí, ale přecijenom kdyby měly Toya profil 55, byly by hezčí
22:47:21
05.11.2013
05.11.2013
ochoda
A já chtěl dycky majinký kolečka Ještě se mi doma válí 165/55 r13 co sem nedostal na plecháče
22:41:53
05.11.2013
05.11.2013
ZdrubT
Dle mého by tomu dost pomohly ty 185/60 R13 Nebude pak taková díra v blatníku. Řešim podobnej problém.
22:24:24
05.11.2013
05.11.2013
bibendum30
-> T: Gratuluju k článku o v AT speciál č. 11, zasloužíš si to
21:58:58
05.11.2013
05.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Na fotkách z dálky vypadá každé auto vysoko, mám z předchozích ročníků a hrůza. Podle mě to chce schodit hlavně ten zadek, ten na tom vadí mě i když auto stojí a jak jsem psal níž než stabík a přední ramena nebudeš, takže se není čeho bát. Tvrdší pružiny jsi už promeškal, už je objednáno
21:56:43
05.11.2013
05.11.2013
vhml
-> Antony - zrušená registrace 05.11.13 21:45:26: ty Martinovo Avony jsou proporčně super, ale ani ty tvoje neurazí. Mě se malý kola prostě nelíbí.
Mám 185/60R14 a dokud neseženu zajímavý 15" disky ve 4x130 tak jiný nechci :-D
Mám 185/60R14 a dokud neseženu zajímavý 15" disky ve 4x130 tak jiný nechci :-D
21:45:26
05.11.2013
05.11.2013
Antony - zrušená registrace
-> T: Přesně tak, já mám ty Toya a je to docela balón. Lepší by byly, co ma Martin Šplíchal
21:39:17
05.11.2013
05.11.2013
T
-> vhml: : to dělá Yokohama taky,ale cena je jinde a na moje auto mi to přijde už jako "balón"
21:34:44
05.11.2013
05.11.2013
vhml
-> T 05.11.13 21:21:25: toyo dělá R888 i 185/60 R13. S těmahle kolečkama to můžeš snižovat pořád dokola a bude to furt vypadat divně.
21:31:47
05.11.2013
05.11.2013
T
-> Eidy: : i tady je to vysoko
ale asi max zadek, víc to nejde a jelikož na té 151 a 154 je to vidět víc, tak to zase říká něco o měkkém podvozku
ale asi max zadek, víc to nejde a jelikož na té 151 a 154 je to vidět víc, tak to zase říká něco o měkkém podvozku
21:26:14
05.11.2013
05.11.2013
Eidy
-> T: 15" je na eRko moc. Uvažoval jsem o nich, ale musely bejt ouzký nápravy a vzhledově mi to tam už stejně nepasuje. Nech si 13" a jen to vzadu posaď níž.
Podle jakejch fotek ti to přijde vysoký? 151 a 154? Ale to je pravá zatáčka a pravá strana auta jde nahoru.
Podle jakejch fotek ti to přijde vysoký? 151 a 154? Ale to je pravá zatáčka a pravá strana auta jde nahoru.
21:21:25
05.11.2013
05.11.2013
T
-> mirecek.666: : díky
-> vhml: : nojo,ale 15" je moc a 14" kupovat gumy.... :-/
-> Eidy: : celý
-> vhml: : nojo,ale 15" je moc a 14" kupovat gumy.... :-/
-> Eidy: : celý
21:19:26
05.11.2013
05.11.2013
Eidy
-> T: Celý nebo jen vzadu?
21:18:15
05.11.2013
05.11.2013
vhml
-> T 05.11.13 21:13:41: ono to není ani tak vysoko jak máš malinký kolečka. Když bys tam dal nějakej dospělejší rozměr tak to bude super.
21:15:16
05.11.2013
05.11.2013
mirecek.666
-> T: vyšší to máš, ale vypadá to parádně:-)