skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:52:30
21.09.2013
21.09.2013
Fifa
-> T: Je to tak, klíčkem spínaný + 12 V
14:18:25
21.09.2013
21.09.2013
Eidy
-> T: jestli se pamatuju dobře, tak ano. Po zapnutí klíčku.
12:02:54
21.09.2013
21.09.2013
T
jedna rychlá......na 15 kabelu, co jde do relátka a pak do cívky má být 12 V nebo se pletu ?
14:59:58
20.09.2013
20.09.2013
Eidy
-> Tuner#2:
Ciwe, to mi dojde až na Silvestra.
Ciwe, to mi dojde až na Silvestra.
14:57:02
20.09.2013
20.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To jsou ty bohatý rodiče. Koupí synáčkovi auto, platí mu drahý servis, tuninkové úpravy a když už neví coby, tak přikoupí synáčkovi dlouhé vedení
14:32:02
20.09.2013
20.09.2013
T
-> Eidy: :
14:29:07
20.09.2013
20.09.2013
Eidy
-> T: Jáááj, už jsem si vzpomněl. Už jsem doma.
14:27:15
20.09.2013
20.09.2013
T
-> Eidy: : takže stárneš říkal jsem ti o něm, jak to mám vymyšlené nevadí,zopakuji
14:22:41
20.09.2013
20.09.2013
Eidy
-> T: Vím o malým dopředu, ale jestli jsi vymyslel něco novýho, tak ses nepochlubil.
14:16:17
20.09.2013
20.09.2013
T
-> Eidy: : počkej, fakt nevíš s tim chladičem ?
pokud nebude Venca proti, tak si pro rady a na testování rád dojedu až za ním po úpravách
pokud nebude Venca proti, tak si pro rady a na testování rád dojedu až za ním po úpravách
14:12:39
20.09.2013
20.09.2013
Eidy
-> T: A to si jako myslíš, že si to ta moje hlava bude pamatovat?
Je fakt, že esli bude Daves v Běšinech, tak může přivézt vícero sad a můžeš s Vencou ladit. Teď to má v malíčku. Já zkoušel jen akceleračku a hlavní. Ale bez jiný emulzky a vzdušníku, což je trochu naprd.
Je fakt, že esli bude Daves v Běšinech, tak může přivézt vícero sad a můžeš s Vencou ladit. Teď to má v malíčku. Já zkoušel jen akceleračku a hlavní. Ale bez jiný emulzky a vzdušníku, což je trochu naprd.
14:09:57
20.09.2013
20.09.2013
T
-> Eidy: : vždyť jsem ti říkal, jak to mám vymyšlené, ne? myslíš, že to bude málo na hlavní chladič?
-> vhml: : tak uvidíme...minimálně se asi kdyžtak domluvim s Davesem na případné půjčení, ale děkuji za nabídku zatím
-> vhml: : tak uvidíme...minimálně se asi kdyžtak domluvim s Davesem na případné půjčení, ale děkuji za nabídku zatím
14:06:15
20.09.2013
20.09.2013
vhml
-> T 20.09.13 13:59:04: že je auto rychlý není důvod k tomu je neudělat rychlejší...
Já ty trysky beztak povezu vrátit Davesovi, tak je předtím prostě můžem zkusit u tebe když budeš chtít.
Já ty trysky beztak povezu vrátit Davesovi, tak je předtím prostě můžem zkusit u tebe když budeš chtít.
14:04:36
20.09.2013
20.09.2013
Eidy
->vhml. T: jo táááák. I svody budou. Tak to potom jo. Nějak jsem předpokládál, že náporak bude malej pomocnej a zadní pořád zůstane.
Na 4ku nemám 200. Teoreticky jen 194
Na 4ku nemám 200. Teoreticky jen 194
13:59:04
20.09.2013
20.09.2013
T
-> vhml: : já nevim jka funguje nebo ne,ale Eidy všem v Mostě napráskal tak vzít je můžeš, že je předpokládám uvezeš
-> Eidy: : jak píše vhml....bude jiný "výplach" předpokládám
pokud vim, tak i na 4-ku máš 200 km/h
-> Eidy: : jak píše vhml....bude jiný "výplach" předpokládám
pokud vim, tak i na 4-ku máš 200 km/h
13:53:49
20.09.2013
20.09.2013
vhml
-> Eidy 20.09.13 13:51:49: ale výfuk...
Každopádně nehodlám tam půl dne ladit emulzky. Zkusíme tam jen větší trysky a uvidíme. Protože kdybysme tam dali stejnej poměr difuzor/tryska jako mám já, tak by tam měla přijít tryska 150, což je oproti 130 tryska o celou třetinu větší !
Každopádně nehodlám tam půl dne ladit emulzky. Zkusíme tam jen větší trysky a uvidíme. Protože kdybysme tam dali stejnej poměr difuzor/tryska jako mám já, tak by tam měla přijít tryska 150, což je oproti 130 tryska o celou třetinu větší !
13:51:49
20.09.2013
20.09.2013
Eidy
-> T: neeeeee, slibuju, že 5ku řadit nebudu
Proč další laboraci? Když zahodíš větrák, tak se v motoru vůbec nic nezmění, takže trysky zůstanou.
E: Tak teď jsem zmatenej. Venca tvrdí že jo, já si myslím, že ne. Přece se jen sundá větrák a hotovo. Nebo si sedím na vedení?
Proč další laboraci? Když zahodíš větrák, tak se v motoru vůbec nic nezmění, takže trysky zůstanou.
E: Tak teď jsem zmatenej. Venca tvrdí že jo, já si myslím, že ne. Přece se jen sundá větrák a hotovo. Nebo si sedím na vedení?
13:51:28
20.09.2013
20.09.2013
vhml
-> T 20.09.13 13:43:26: Určitě se to pak bude muset udělat znova. Ale aby jsme se dvakrát projeli do kopce a zkusili jestli tudy cesta vede nebo ne... Samotnýho mí zajímá jak funguje ( resp. nefunguje ) 130tka tryska a 33 difuzor
13:43:26
20.09.2013
20.09.2013
T
-> vhml: : no rád bych, pokud se mi povede dát dohromady funkční dobíjení a velice děkuji za nabídku,ale říkám si, jestli to má cenu, když chystám ty změny....to je pak zralý na novou laboraci, ne ?
-> Eidy: : jasný a v první zatáčce tě už neuvidim
-> Eidy: : jasný a v první zatáčce tě už neuvidim
13:30:47
20.09.2013
20.09.2013
Eidy
-> vhml, T: Budu dělat Safety Car