T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:02:48
26.09.2013
ZdenoR
-> T: Jednoduše řečeno. Kondík s cívkou vytváří VN napětí zapalovacího impulzu.

Při poruše kondíku jsem zažil dva stavy.

1-Motor nastartuješ a při pokusu o jakékoli přidání plynu chcípne. (Na svíčkách je jen malá červená jiskra)

2- Motor tak tak chytne, ale pod tehdy myslím 3t ot/min zdechá i při mírném zatížení.



Asi záleží na štěstí.
19:00:09
26.09.2013
ještě jeden drobný dotaz...k čemu je kondík na rozdělovači a co to udělá, když by byl KO ? dík :-)
10:33:41
26.09.2013
-> radekp: : dík :-) taky jsem si říkal, že si asi vezmu jeden drát do interiéru a voltmetr s sebou 4
08:12:34
26.09.2013
radekp
-> T: Tak gratuluju k opravě a užij si víkend. Multimetr s sebou, pokud to má přes 13 V na baterce při chodu motoru tak to dobíjí...
07:44:46
26.09.2013
tak jsem všechno vrátil zpět a jen ukostřil zvlášť altík...kontrolka naběhne hned jak zběsilá a krásně svítí....před tím se rozvěcela se spožděním a ještě nic moc svítila....takže baterku na nabíječku a snad najdu i chvilku na sprchu auta a hurá Běšiny a uvidíme jak to dopadne :-/
20:55:34
23.09.2013
-> Eidy: : to nevím....ale tady mi za poslední dobu jen občas problikla kontrolka a to ještě na volnoběh a nic víc a to mi vymlátilo celou baterku jen díky té kostře aniž by svítila kotrolka ? pokud je to možné, pak je to tím, ale pokud to možné není, tak nevím už čím by to mohlo být....



naposledy jsem byl u T2 a to bylo 50 km k němu a u něj už jsem cítil, že ta baterka není úplně ono a před Příbramí už jsem cítil ztrátu výkonu, která se vracela po zhasnutí světel a doma po chcípnutí už to motorem ani neotočilo....a tohle všechno díky kostře na altíku bez jakéhokoliv náznaku nedobíjení ? já nevím :-/
20:53:48
23.09.2013
Deacon
-> T: Jedu a nápodobně, taky tvoje auto konečně uvidím 4
20:45:22
23.09.2013
Eidy
-> T: Tak čím jiným už by to pro Boha mělo být?
20:42:56
23.09.2013
-> Eidy: : já už budu mít teď na všem 40 4 ale opravdu doufám, že to je jen tímhle.... :-/
20:41:53
23.09.2013
Eidy
-> T: Proto mám třeba na altíku nataženou kostru přímo, ať nejsou pochyby.
20:30:13
23.09.2013
-> m8rinek: : jasný, to všechno vim, ale nenapadlo mě, že tam bude lítat kostra na utaženym šroubu, když je při měření v garáži kostra OK...to mi vážně nenapadlo :-O a i tak jsem trošku na rozpacích.....ukostřím altík zvlášť ještě a pak se uvidí....
20:23:54
23.09.2013
m8rinek
-> T: NJ ale jak už tu bylo mnohokrát napsáno komax nevede a pod těmahle šroubama je nutný ho oškrábat. Případně není od věci přikostřit třeba špajz přímo na baterku...
20:05:59
23.09.2013
-> Eidy: , -> m8rinek: : nojo,ale když jsem altík měřil, tak kostra byla.....nenapadlo mě teda, že by se mohla kostra ztrácet na utaženym šroubu.....respektive 2 šroubech....čili si nejsem jist, že mám úplně vyhráno.....
19:56:20
23.09.2013
m8rinek
-> T: O bože...
19:52:44
23.09.2013
Eidy
-> T: tywoe, a když ti tady o kostře povídáme půl roku, to je zbytečný.

Edit: palmface.ucoz.com/index/. ../0-5
upraveno 1x, naposled 23.09.2013 19:57:41
18:56:22
23.09.2013
tak snad nějaký pokrok...kromě toho, že vylítnul slušnej záblesk mezi altíkem a rozdělovačem ( přisoudil jsem to kabelu od kondíku, takže ho pro jistotu vyměnim ),

tak lítaly jiskry kolem šroubu, který drží altík ( M10 ) a po utažení to bylo OK, a jak jsem s nim kroutil, tak se měnilo napětí na kontrolce, tak je prozatimní rozhodnutí, že mohl altík blbě kostřit přes ten komaxit, takže přidam ještě kostru na altík a uvidím :-/
18:43:18
23.09.2013
-> De&coN: : neni to proti srsti, ale proti podlaze 3 abych někde netahal břicho po zemi 8 4 takže stíháš Běšiny ? rád se podívám 5
16:41:58
23.09.2013
Deacon
-> T: Prrrrd 1 Já to letos dal jenom o dvě drážky níž a stejně je to pořád vysoko, uvidíš sám 4

Jinak chápu, snižovat to je proti srsti s 13" 6
16:34:11
23.09.2013
-> Tuner#2: : 4



-> De&coN: : á panáček začal snižovat a tak machruje 40 snížit bych to taky bral,ale ono když jezdíš na 13 " 175/50, tak je to samo o sobě dost nízko :-/

jinak názory beru všechny 4
16:27:01
23.09.2013
Deacon
-> T: Máš to parádní. Moc hezky se na to kouká 4 Jen by to možná zasloužilo krapet níž, ale to je jenom můj, osobní, vůbec nic neříkající názor 1
Extreme Tyres