-> T: tywoe, a když ti tady o kostře povídáme půl roku, to je zbytečný.
Edit: palmface.ucoz.com/index/.
../0-5
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
tak snad nějaký pokrok...kromě toho, že vylítnul slušnej záblesk mezi altíkem a rozdělovačem ( přisoudil jsem to kabelu od kondíku, takže ho pro jistotu vyměnim ),
tak lítaly jiskry kolem šroubu, který drží altík ( M10 ) a po utažení to bylo OK, a jak jsem s nim kroutil, tak se měnilo napětí na kontrolce, tak je prozatimní rozhodnutí, že mohl altík blbě kostřit přes ten komaxit, takže přidam ještě kostru na altík a uvidím :-/
tak lítaly jiskry kolem šroubu, který drží altík ( M10 ) a po utažení to bylo OK, a jak jsem s nim kroutil, tak se měnilo napětí na kontrolce, tak je prozatimní rozhodnutí, že mohl altík blbě kostřit přes ten komaxit, takže přidam ještě kostru na altík a uvidím :-/
-> De&coN: : neni to proti srsti, ale proti podlaze
abych někde netahal břicho po zemi
takže stíháš Běšiny ? rád se podívám 




-> T: Prrrrd
Já to letos dal jenom o dvě drážky níž a stejně je to pořád vysoko, uvidíš sám
Jinak chápu, snižovat to je proti srsti s 13"


Jinak chápu, snižovat to je proti srsti s 13"

-> Tuner#2: :
-> De&coN: : á panáček začal snižovat a tak machruje
snížit bych to taky bral,ale ono když jezdíš na 13 " 175/50, tak je to samo o sobě dost nízko :-/
jinak názory beru všechny

-> De&coN: : á panáček začal snižovat a tak machruje

jinak názory beru všechny

-> T: Máš to parádní. Moc hezky se na to kouká
Jen by to možná zasloužilo krapet níž, ale to je jenom můj, osobní, vůbec nic neříkající názor 


-> T: JJ tohle byl jen rychlocvak v ulici 

může mi prosím někdo říct nebo změřit, kolik V má při zapnutém klíčku na kabelu mezi kontrolkou dobíjení a relátkem ? dík
-> Tuner#2: : mě se líbí všechny
jen teda ta anténa, jak tam není, tak je to divný
snad příště bude možnost v nějakém hezčím prostředí 



-> ZdrubT: to mam na 125ce taky asi je to normalni

-> T: NZ, ale ta z předu je hezčí jak zezadu s tou jsem nic nedělal 

do trápení s elektrikou mi přišlo pár fotek z poslední projížďky od T2, tak jsem je sem dal pro zvednutí nálady, že mě ta elektrika fatk vrtá hlavou a s..e mě to už :-/ a fotky jsou parádní jako vždy :-)
díky
díky

-> ZdrubT: To jsem měl taky, stačilo pořádně ukostřit motor...
-> ZdrubT: : vzhledem k tomu, že máš novou svojí elektriku, tak asi jak píšou kluci
-> Ondry: : díky
jinak jsem rád, že jsem konečně viděl auto naživo 

-> Ondry: : díky


-> ZdrubT: Jak píše Nwkt asi kostra.
-> T: Jinak gratuluju k článku
-> T: Jinak gratuluju k článku

-> ZdrubT: To neni jenom u Rka
to je standartní vlastnost všech škodovek. Asi by pomohlo přímo ukostřit budík

Moje eRko šlo nastartovat i bez pojistek. Jinak, když už se hrabeš v té elektrice, já mam takovou závadu na teploměru. Je to jak u erka, kde je puvodní instalace, tak i u RSa, kde jsem si ji dělal novou podle sebe. Při zapnutí hlavních světel se zvedne ručička teploměru o cca 10 stupňů a nepřišel jsem na to.
Nevíš??

-> Eidy: : no zítra budu laborovat a uvidíme no :-/
-> T: Tak jinak. Zkusil jsi místo žhnoucí kontrolky připojit voltmetr? Abys měl jistotu. A co ty kostry? Z motoru, z baterie atd.? Taky můžeš mít někde nějakej problém pod palubkou, ve spínačce, ve světle nebo co jí vím. Tohle je nevděčná práce. Takhle mě z hlavy už nic nenapadá. Jo možná jedna věc. Vyházej všechny pojistky, který nepotřebuješ (to by měly bejt kromě 1. a 2. všechny) a zkus to, jestli se to zlepší nebo změní.
tak to byla moje blbost....špatná kostra při měření.....
každopádně mi přijde, že kontrolka dobíjení svítí strašně slabě a rozsvěcí se se spožděním....to je taky v pořádku ?
jinak jsem zkoušel 2 altíky s 2 relátkama a pak felda altík 2x a pořád nic :_(
každopádně mi přijde, že kontrolka dobíjení svítí strašně slabě a rozsvěcí se se spožděním....to je taky v pořádku ?
jinak jsem zkoušel 2 altíky s 2 relátkama a pak felda altík 2x a pořád nic :_(