T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:52:44
23.09.2013
Eidy
-> T: tywoe, a když ti tady o kostře povídáme půl roku, to je zbytečný.

Edit: palmface.ucoz.com/index/. ../0-5
upraveno 1x, naposled 23.09.2013 19:57:41
18:56:22
23.09.2013
tak snad nějaký pokrok...kromě toho, že vylítnul slušnej záblesk mezi altíkem a rozdělovačem ( přisoudil jsem to kabelu od kondíku, takže ho pro jistotu vyměnim ),

tak lítaly jiskry kolem šroubu, který drží altík ( M10 ) a po utažení to bylo OK, a jak jsem s nim kroutil, tak se měnilo napětí na kontrolce, tak je prozatimní rozhodnutí, že mohl altík blbě kostřit přes ten komaxit, takže přidam ještě kostru na altík a uvidím :-/
18:43:18
23.09.2013
-> De&coN: : neni to proti srsti, ale proti podlaze 3 abych někde netahal břicho po zemi 8 4 takže stíháš Běšiny ? rád se podívám 5
16:41:58
23.09.2013
Deacon
-> T: Prrrrd 1 Já to letos dal jenom o dvě drážky níž a stejně je to pořád vysoko, uvidíš sám 4

Jinak chápu, snižovat to je proti srsti s 13" 6
16:34:11
23.09.2013
-> Tuner#2: : 4



-> De&coN: : á panáček začal snižovat a tak machruje 40 snížit bych to taky bral,ale ono když jezdíš na 13 " 175/50, tak je to samo o sobě dost nízko :-/

jinak názory beru všechny 4
16:27:01
23.09.2013
Deacon
-> T: Máš to parádní. Moc hezky se na to kouká 4 Jen by to možná zasloužilo krapet níž, ale to je jenom můj, osobní, vůbec nic neříkající názor 1
16:19:55
23.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: JJ tohle byl jen rychlocvak v ulici 5
16:18:59
23.09.2013
může mi prosím někdo říct nebo změřit, kolik V má při zapnutém klíčku na kabelu mezi kontrolkou dobíjení a relátkem ? dík
16:17:56
23.09.2013
-> Tuner#2: : mě se líbí všechny 40 jen teda ta anténa, jak tam není, tak je to divný 4 snad příště bude možnost v nějakém hezčím prostředí 4
22:12:30
22.09.2013
Pavel P@nkáč
-> ZdrubT: to mam na 125ce taky asi je to normalni3
20:34:52
22.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: NZ, ale ta z předu je hezčí jak zezadu s tou jsem nic nedělal 4
20:06:51
22.09.2013
do trápení s elektrikou mi přišlo pár fotek z poslední projížďky od T2, tak jsem je sem dal pro zvednutí nálady, že mě ta elektrika fatk vrtá hlavou a s..e mě to už :-/ a fotky jsou parádní jako vždy :-)

díky 4
19:12:22
22.09.2013
m8rinek
-> ZdrubT: To jsem měl taky, stačilo pořádně ukostřit motor...
19:06:41
22.09.2013
-> ZdrubT: : vzhledem k tomu, že máš novou svojí elektriku, tak asi jak píšou kluci 4



-> Ondry: : díky 4 jinak jsem rád, že jsem konečně viděl auto naživo 4
18:27:12
22.09.2013
Ondry
-> ZdrubT: Jak píše Nwkt asi kostra.



-> T: Jinak gratuluju k článku 4
18:23:55
22.09.2013
Nwkt
-> ZdrubT: To neni jenom u Rka 3 to je standartní vlastnost všech škodovek. Asi by pomohlo přímo ukostřit budík
18:19:52
22.09.2013
ZdrubT
Moje eRko šlo nastartovat i bez pojistek. Jinak, když už se hrabeš v té elektrice, já mam takovou závadu na teploměru. Je to jak u erka, kde je puvodní instalace, tak i u RSa, kde jsem si ji dělal novou podle sebe. Při zapnutí hlavních světel se zvedne ručička teploměru o cca 10 stupňů a nepřišel jsem na to. 8 Nevíš??
15:55:46
22.09.2013
-> Eidy: : no zítra budu laborovat a uvidíme no :-/
15:41:11
22.09.2013
Eidy
-> T: Tak jinak. Zkusil jsi místo žhnoucí kontrolky připojit voltmetr? Abys měl jistotu. A co ty kostry? Z motoru, z baterie atd.? Taky můžeš mít někde nějakej problém pod palubkou, ve spínačce, ve světle nebo co jí vím. Tohle je nevděčná práce. Takhle mě z hlavy už nic nenapadá. Jo možná jedna věc. Vyházej všechny pojistky, který nepotřebuješ (to by měly bejt kromě 1. a 2. všechny) a zkus to, jestli se to zlepší nebo změní.
15:13:46
22.09.2013
tak to byla moje blbost....špatná kostra při měření.....

každopádně mi přijde, že kontrolka dobíjení svítí strašně slabě a rozsvěcí se se spožděním....to je taky v pořádku ?

jinak jsem zkoušel 2 altíky s 2 relátkama a pak felda altík 2x a pořád nic :_(
Extreme Tyres