T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

14:18:25
21.09.2013
Eidy
-> T: jestli se pamatuju dobře, tak ano. Po zapnutí klíčku.
12:02:54
21.09.2013
jedna rychlá......na 15 kabelu, co jde do relátka a pak do cívky má být 12 V nebo se pletu ?
14:59:58
20.09.2013
Eidy
-> Tuner#2: 3 3

Ciwe, to mi dojde až na Silvestra.
14:57:02
20.09.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To jsou ty bohatý rodiče. Koupí synáčkovi auto, platí mu drahý servis, tuninkové úpravy a když už neví coby, tak přikoupí synáčkovi dlouhé vedení 47
14:32:02
20.09.2013
-> Eidy: : 158 4
14:29:07
20.09.2013
Eidy
-> T: Jáááj, už jsem si vzpomněl. Už jsem doma. 1
14:27:15
20.09.2013
-> Eidy: : takže stárneš 40 říkal jsem ti o něm, jak to mám vymyšlené 131 4 nevadí,zopakuji 40
14:22:41
20.09.2013
Eidy
-> T: Vím o malým dopředu, ale jestli jsi vymyslel něco novýho, tak ses nepochlubil.
14:16:17
20.09.2013
-> Eidy: : počkej, fakt nevíš s tim chladičem ?



pokud nebude Venca proti, tak si pro rady a na testování rád dojedu až za ním po úpravách 5
14:12:39
20.09.2013
Eidy
-> T: A to si jako myslíš, že si to ta moje hlava bude pamatovat? 1

Je fakt, že esli bude Daves v Běšinech, tak může přivézt vícero sad a můžeš s Vencou ladit. Teď to má v malíčku. Já zkoušel jen akceleračku a hlavní. Ale bez jiný emulzky a vzdušníku, což je trochu naprd.
14:09:57
20.09.2013
-> Eidy: : vždyť jsem ti říkal, jak to mám vymyšlené, ne? myslíš, že to bude málo na hlavní chladič? 4



-> vhml: : tak uvidíme...minimálně se asi kdyžtak domluvim s Davesem na případné půjčení, ale děkuji za nabídku zatím 4
14:06:15
20.09.2013
vhml
-> T 20.09.13 13:59:04: že je auto rychlý není důvod k tomu je neudělat rychlejší...



Já ty trysky beztak povezu vrátit Davesovi, tak je předtím prostě můžem zkusit u tebe když budeš chtít.
14:04:36
20.09.2013
Eidy
->vhml. T: jo táááák. I svody budou. Tak to potom jo. Nějak jsem předpokládál, že náporak bude malej pomocnej a zadní pořád zůstane.

Na 4ku nemám 200. Teoreticky jen 194 40
13:59:04
20.09.2013
-> vhml: : já nevim jka funguje nebo ne,ale Eidy všem v Mostě napráskal 40 tak vzít je můžeš, že je předpokládám uvezeš 5



-> Eidy: : jak píše vhml....bude jiný "výplach" předpokládám 4

pokud vim, tak i na 4-ku máš 200 km/h 40
13:53:49
20.09.2013
vhml
-> Eidy 20.09.13 13:51:49: ale výfuk...



Každopádně nehodlám tam půl dne ladit emulzky. Zkusíme tam jen větší trysky a uvidíme. Protože kdybysme tam dali stejnej poměr difuzor/tryska jako mám já, tak by tam měla přijít tryska 150, což je oproti 130 tryska o celou třetinu větší !
upraveno 1x, naposled 20.09.2013 13:57:54
13:51:49
20.09.2013
Eidy
-> T: neeeeee, slibuju, že 5ku řadit nebudu 3

Proč další laboraci? Když zahodíš větrák, tak se v motoru vůbec nic nezmění, takže trysky zůstanou. 4



E: Tak teď jsem zmatenej. Venca tvrdí že jo, já si myslím, že ne. Přece se jen sundá větrák a hotovo. Nebo si sedím na vedení?
upraveno 1x, naposled 20.09.2013 13:53:21
13:51:28
20.09.2013
vhml
-> T 20.09.13 13:43:26: Určitě se to pak bude muset udělat znova. Ale aby jsme se dvakrát projeli do kopce a zkusili jestli tudy cesta vede nebo ne... Samotnýho mí zajímá jak funguje ( resp. nefunguje ) 130tka tryska a 33 difuzor
13:43:26
20.09.2013
-> vhml: : no rád bych, pokud se mi povede dát dohromady funkční dobíjení 8 a velice děkuji za nabídku,ale říkám si, jestli to má cenu, když chystám ty změny....to je pak zralý na novou laboraci, ne ?



-> Eidy: : jasný a v první zatáčce tě už neuvidim 40 3
13:30:47
20.09.2013
Eidy
-> vhml, T: Budu dělat Safety Car 1
13:17:46
20.09.2013
vhml
-> T 20.09.13 08:44:16: hele do Běšin jedeš eRkem? Budu mít u sebe trysky, můžem tam zkusit něco cvičně prásknout a zkusit někde v kopci.
Extreme Tyres