-> Eidy 20.09.13 13:51:49: ale výfuk...
Každopádně nehodlám tam půl dne ladit emulzky. Zkusíme tam jen větší trysky a uvidíme. Protože kdybysme tam dali stejnej poměr difuzor/tryska jako mám já, tak by tam měla přijít tryska 150, což je oproti 130 tryska o celou třetinu větší !
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: neeeeee, slibuju, že 5ku řadit nebudu
Proč další laboraci? Když zahodíš větrák, tak se v motoru vůbec nic nezmění, takže trysky zůstanou.
E: Tak teď jsem zmatenej. Venca tvrdí že jo, já si myslím, že ne. Přece se jen sundá větrák a hotovo. Nebo si sedím na vedení?

Proč další laboraci? Když zahodíš větrák, tak se v motoru vůbec nic nezmění, takže trysky zůstanou.

E: Tak teď jsem zmatenej. Venca tvrdí že jo, já si myslím, že ne. Přece se jen sundá větrák a hotovo. Nebo si sedím na vedení?
-> T 20.09.13 13:43:26: Určitě se to pak bude muset udělat znova. Ale aby jsme se dvakrát projeli do kopce a zkusili jestli tudy cesta vede nebo ne... Samotnýho mí zajímá jak funguje ( resp. nefunguje ) 130tka tryska a 33 difuzor
-> vhml: : no rád bych, pokud se mi povede dát dohromady funkční dobíjení
a velice děkuji za nabídku,ale říkám si, jestli to má cenu, když chystám ty změny....to je pak zralý na novou laboraci, ne ?
-> Eidy: : jasný a v první zatáčce tě už neuvidim


-> Eidy: : jasný a v první zatáčce tě už neuvidim


-> vhml, T: Budu dělat Safety Car 

-> T 20.09.13 08:44:16: hele do Běšin jedeš eRkem? Budu mít u sebe trysky, můžem tam zkusit něco cvičně prásknout a zkusit někde v kopci.
-> Luky: : to se rozleští
-> Eidy: : no židle možná,ale nevím, jestli je nasadím, ještě bych chtěl STK bez seslů asi....a Bešiny plánuju autem,ale jen jestli dam dohromady tu elektriku

-> Eidy: : no židle možná,ale nevím, jestli je nasadím, ještě bych chtěl STK bez seslů asi....a Bešiny plánuju autem,ale jen jestli dam dohromady tu elektriku

-> T: To je ale pěknej komax. Budou židle do Běšin? Pokud tam tedy plánuješ jet jako já.
-> T: teda fuj, takovej pomeranč na tom 

je to komax, jen se strukturou a jsem mile překvapen výsledkem....
když už mam to trápení s elektrikou, tak alespoň malá radost dorazila dneska....
-> m8rinek: : nové, najeto 100 km....ale kouknu na ně....
-> T: Co svíce?
kromě toho dobíjení mi teď auto chytá na 3 válce a po chvilce se chytne....to může být spojené s tím dobíjením nebo to může být ještě něco jiného ?
-> Eidy: : tak to je ta poslední chyba v článku, je jich víc




-> T: Mimochodem jsi Tomáš nebo Martin?

-> Eidy: : no máš tam pomalu víc fotek, než já
to už snad vloni jsem jednou tak projížděl asi 9. díl speciálu nebo který a říkám si, jestli na ten časák moje auto má nebo ne a napsal jsem do redakce a jak to chodí a oni ať pošlu fotku a uvidíme....a vidíte
-> Radek Retro eLeSo: : které detaily?
já u Tvého taky něco našel za nové detaily,ale u Tvého auta to neni nic těžkýho najít nějaké novinky
-> Tuner#2: : a kolik chyb jsi našel u mě v článku?


to už snad vloni jsem jednou tak projížděl asi 9. díl speciálu nebo který a říkám si, jestli na ten časák moje auto má nebo ne a napsal jsem do redakce a jak to chodí a oni ať pošlu fotku a uvidíme....a vidíte

-> Radek Retro eLeSo: : které detaily?



-> Tuner#2: : a kolik chyb jsi našel u mě v článku?

-> Radek Retro eLeSo: Souhlas, BTW kdo to najde první: skoda-virt.cz/cz/.../1314
06-zajimave-casopisy-a-kni
hy
-> T: tak dneska sčíhnuto v trafice a gratulace k fotkám i článku,objevil sem pár detailů co sem v kartě nenašel a pěkný
jinak o zbytku aut až na tu 120S se nebudu vyjadřovat,hrůza a děs..............
kromě mojí pixly


jinak o zbytku aut až na tu 120S se nebudu vyjadřovat,hrůza a děs..............
kromě mojí pixly




-> T: Ha, prošel jsem teď časák pořádně, hlavně teda Pohofest, a co jsem tam našel, to mě celkem potěšilo.
Tebe si našli sami?
Mmch. Na jaře mi psal nějakej Slovák, že by prej chtěl nafotit Kóču do časáku, tak říkám proč ne. Vyměnili jsme si 2x email a pak se po něm slehla zem. Ne snad, že by mě to trápilo.
Tebe si našli sami?
Mmch. Na jaře mi psal nějakej Slovák, že by prej chtěl nafotit Kóču do časáku, tak říkám proč ne. Vyměnili jsme si 2x email a pak se po něm slehla zem. Ne snad, že by mě to trápilo.