T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:09:11
30.01.2013
hurá, držáky nabodovány , tak teď už to jen sehnat někoho s CO-čkem na zavaření a mezi tím jsem si hrál s příčkou...já myslím, že to bude dobrý 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.01.2013 18:09:11
07:01:33
25.01.2013
-> čert: , -> sikula: : no taky bych tak asi dopadl :-/, ale na štěstí jsem si toho všimnul, dokud je převodovka na stole 4
19:49:34
24.01.2013
sikula
-> T: Strejce táta, takhle dělal jednu špajzku v garáži a pospíchal, ponk klasika proti vratům, dopadlo to tak že převodovku půlil znova a ještě lakoval kapotu a čelo 3
19:24:07
24.01.2013
čert
-> T: taky jsem měl od jednoho "opraváře" složeno tak, že jsem vycouvával na jedničku :)
18:02:51
24.01.2013
-> minno: : nojo,to je tak, když povídáš a povídáš a ještě mimo jiné zmíníš "hlavně, ať nedáme obráceně diferák " 3 3
18:00:06
24.01.2013
minno
-> T: daj referenciu kto ti tú prevodovku skladal, taká školácka chyba3
17:41:10
24.01.2013
-> cuker: ? nojo,ale to by mě za chvilku bolelo za krkem 3
17:39:06
24.01.2013
cuker
...určite by si bol na spiatočke najrýchlejší...
17:32:27
24.01.2013
-> m8rinek: : takhle souhlas 4 ještě, že jsem počítal SP, jinak bych na to přišel až po nastartování 8 131
17:30:56
24.01.2013
m8rinek
-> T: tak to je pak jasný, však to píšu, talíř je z druhý strany hrušky....
17:28:22
24.01.2013
-> m8rinek: : já ti ani nevim, jen vim, že se mi točí opačně jak stará mokrá a má ten talíř na spočtení SP na druhé straně, než stará mokrá převodovka 4
17:19:15
24.01.2013
m8rinek
-> T: Takže Ti reparátor dal talířový kolo pod hrušku? www.skodateam.cz/Slozeni_ prevodovky_skoda_rapid_5q- img_0dUs.jpg
17:18:02
24.01.2013
-> m8rinek: : já osobně ne,ale pravdu máš 1 8
17:12:21
24.01.2013
m8rinek
-> T: Jsi dal opačně diferák?
17:01:42
24.01.2013
dneska jsem se konečně ujistil jak je to s převodovkou a zjistil jsem, že mokrá byla 4,22, takže se mi teď zvedne trošku maximálka 6

nicméně to přineslo i jiné zjištění...novou převodovku musim znova rozebrat 8 abych neměl víc kvaltů na zpátečku než dopředu 42 1 3
12:46:32
24.01.2013
-> minno: : všem to nějak vyšlo, tak snad nebudu jedinej, kdo nenastaví geometrii, takže bude se vařit jak to je 4
12:43:44
24.01.2013
minno
-> T: Aha. No každopádne to chce pomerať a navariť držiaky tak, aby to bolo rovno :) V prípade potreby upraviť, vypodložiť.....
12:37:34
24.01.2013
-> minno: : na levé straně od předu dozadu...



-> radekp: : OK, poladím to na Most 40 3
10:08:03
24.01.2013
Zazaa
-> radekp: tak potom by mel dat i volant doprava jako to maji placky a jine okruhove auta :)
09:02:42
24.01.2013
radekp
-> T: mysli na to, že Most je pravotočivý3
Extreme Tyres