skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
09:02:42
24.01.2013
24.01.2013
radekp
-> T: mysli na to, že Most je pravotočivý
07:59:37
24.01.2013
24.01.2013
minno
-> T: a tých 5-9 mm ti chýba v smere dopredu/dozadu, alebo v smere vľavo/spravo?
21:22:34
23.01.2013
23.01.2013
T
-> Tuner#2: : tak jsem dneska ležel pod autem a měřil nápravy mezi sebou, nápravy s kastlí,kastli samotnou a všude mi nějak na levé straně chybí mezi 5-9 mm, takže je asi erko ve tvaru banánu i na úhlopříčky...takže nejlepší výsledek je od té díry nápravnice a pak úhlopříčka spodek svisláku s koncem hřídele zadní nápravy, tam jsou "jen" asi 3 mm
takže se to navaří jak je a budu se modlit na geo, že to nějak naladíme
takže se to navaří jak je a budu se modlit na geo, že to nějak naladíme
21:16:34
23.01.2013
23.01.2013
T
-> De&coN: : to já taky, tak uvidíme jestli to bude veselý výsledek
22:13:01
22.01.2013
22.01.2013
Milan 136
-> De&coN:
22:11:32
22.01.2013
22.01.2013
Deacon
-> T: Pořádně měř a nenech se rozhodit! Těším se na výsledek Jsem jenom takovej ten tichý přihlížející
22:08:13
22.01.2013
22.01.2013
škodec
-> Aidamgonnahate: po tebe tu je vidiet nejaka práca? Ja nič nevidím tak by som sa ukludnil.
22:03:47
22.01.2013
22.01.2013
minno
-> Pavel P..: no však to už bude pomaly rok
19:48:55
22.01.2013
22.01.2013
T
výborně, takže uzavřeme tuto debatu a až to vše proměřím a přeměřím, tak budu informovat a můžeme se bavit dál
17:54:27
22.01.2013
22.01.2013
Pavel P..
-> minno: ale hovno dědku... dělaj jsem jí na novejch nápravách loni v květnu.
17:34:54
22.01.2013
22.01.2013
U-Geen
-> Tuner#2: prosel jsem posledni dve stranky a zadny jiny urazlivy vyraz nez tvuj jsem nenasel, ale mozna mam spatne bryle?
16:28:25
22.01.2013
22.01.2013
ochoda
-> Nepér: že? chudak T .... btw: co je to geometrie?
16:11:13
22.01.2013
22.01.2013
Nepér
Tyvole, to je zase plodná diskuse
15:53:34
22.01.2013
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 22.01.13 15:28:14: Nějak nechápu souvislost mě, Šimurdy a Čepka s touto debatou? Já se odkazuju na něco co oni dělají evidentně špatně? Tady je to snad evidentní pokud jsi se díval na odkazy z knižky od Andrta a toho co tvrdí Aidamgonnahate.
-> U-Geen 22.01.13 15:30:58: Dobrá, takže dle Tebe je jinak celá diskuze v pořádku a jen já se mám mírnit ve výrazech? Pak si v tom případě dej "do pořádku" i názory ostatních moderátorů aby jste vystupovali na venek totožně. Vidím tady zcela něco jiného a možná Ty nechceš 14:23:46 22.01.2013 vidět...
-> U-Geen 22.01.13 15:30:58: Dobrá, takže dle Tebe je jinak celá diskuze v pořádku a jen já se mám mírnit ve výrazech? Pak si v tom případě dej "do pořádku" i názory ostatních moderátorů aby jste vystupovali na venek totožně. Vidím tady zcela něco jiného a možná Ty nechceš 14:23:46 22.01.2013 vidět...
15:30:58
22.01.2013
22.01.2013
U-Geen
-> Tuner#2 22.01.13 14:17:18: trochu se uklidni ve svych vyrazech
15:28:14
22.01.2013
22.01.2013
Eidy
To mi přijde přes čáru. Ty se taky odkazuješ na Čepka, Šimurdu atd. Proč nemůžou ostatní?
Dej si nohy do škopku s teplou vodou a otevři si studený pivo.
Tuner#2 22.01.13 14:17:18 napsal:
→ Aidamgonnahate 22.01.13 13:33:50: Tak hele ty smrade
nevychovanej…
p. Marchal není bůh a pokud to dělá jak ty píšeš dle trubky na haver,
tak to dělá hodně, ale hodně špatně…
Já nejsem teoretik, souoost jsem na svém autě řešil 2×. Prvně při
stavbě a podruhé při výměně nápravy za kotoučovou. Věnoval jsem tomu
dost času abych si zjistil jak to má být a byl bych rád, kdyby jsi uznal
svou chybu a chybu nějakého tvého „boha/modly“, protože je to
neodiskutovatelný fakt.
Až budeš o autech skutečně něco vědět a mít přehled, tak teprve
pak můžeš tady začít rozvíjet nějaké tvé teorie a praxe. Zatím jsi
tady neukázal a nedokázal (krom peněz tatínka) vůbec nic…
Dej si nohy do škopku s teplou vodou a otevři si studený pivo.
Tuner#2 22.01.13 14:17:18 napsal:
→ Aidamgonnahate 22.01.13 13:33:50: Tak hele ty smrade
nevychovanej…
p. Marchal není bůh a pokud to dělá jak ty píšeš dle trubky na haver,
tak to dělá hodně, ale hodně špatně…
Já nejsem teoretik, souoost jsem na svém autě řešil 2×. Prvně při
stavbě a podruhé při výměně nápravy za kotoučovou. Věnoval jsem tomu
dost času abych si zjistil jak to má být a byl bych rád, kdyby jsi uznal
svou chybu a chybu nějakého tvého „boha/modly“, protože je to
neodiskutovatelný fakt.
Až budeš o autech skutečně něco vědět a mít přehled, tak teprve
pak můžeš tady začít rozvíjet nějaké tvé teorie a praxe. Zatím jsi
tady neukázal a nedokázal (krom peněz tatínka) vůbec nic…
15:26:09
22.01.2013
22.01.2013
T
-> Tuner#2: : no pro klid duše udělám a budu informovat teda o číslech, co vyšlo
15:11:34
22.01.2013
22.01.2013
minno
Pavel P.. 22.01.13 13:46:40 napsal:
→ Aidamgonnahate: taky jsem byl na laserové geometrii kde
vše bylo OK a souosost je pořád nahovno a musim jí nechat
udělat znova.Znova si ju chcel ísť spraviť už tak pred rokom-dvoma
-> Aidamgonnahate: mal by si si dať chladnú sprchu, moc tu vyskakuješ.
→ Aidamgonnahate: taky jsem byl na laserové geometrii kde
vše bylo OK a souosost je pořád nahovno a musim jí nechat
udělat znova.Znova si ju chcel ísť spraviť už tak pred rokom-dvoma
-> Aidamgonnahate: mal by si si dať chladnú sprchu, moc tu vyskakuješ.
14:23:46
22.01.2013
22.01.2013
Aidamgonnahate
-> Tuner#2: :D :D :D :D :D :D Tuner je bůh. Moc se na tebe s DJmasem těšíme do Mostu až nám ukážeš teorii turbo motoru a převrtávání,souosost náprav,dělání fotek a svojí super sportovní 120Ku na 15" kolech .