T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

07:59:37
24.01.2013
minno
-> T: a tých 5-9 mm ti chýba v smere dopredu/dozadu, alebo v smere vľavo/spravo?
21:22:34
23.01.2013
-> Tuner#2: : tak jsem dneska ležel pod autem a měřil nápravy mezi sebou, nápravy s kastlí,kastli samotnou a všude mi nějak na levé straně chybí mezi 5-9 mm, takže je asi erko ve tvaru banánu 8 3 i na úhlopříčky...takže nejlepší výsledek je od té díry nápravnice a pak úhlopříčka spodek svisláku s koncem hřídele zadní nápravy, tam jsou "jen" asi 3 mm



takže se to navaří jak je a budu se modlit na geo, že to nějak naladíme 3 8
21:16:34
23.01.2013
-> De&coN: : to já taky, tak uvidíme jestli to bude veselý výsledek 4
22:13:01
22.01.2013
Milan 136
-> De&coN: 52
22:11:32
22.01.2013
Deacon
-> T: Pořádně měř a nenech se rozhodit! 3 Těším se na výsledek 4 Jsem jenom takovej ten tichý přihlížející 1
22:08:13
22.01.2013
škodec
-> Aidamgonnahate: po tebe tu je vidiet nejaka práca? Ja nič nevidím tak by som sa ukludnil.
22:03:47
22.01.2013
minno
-> Pavel P..: no však to už bude pomaly rok 3
upraveno 1x, naposled 22.01.2013 22:04:05
19:48:55
22.01.2013
výborně, takže uzavřeme tuto debatu a až to vše proměřím a přeměřím, tak budu informovat a můžeme se bavit dál 4
17:54:27
22.01.2013
Pavel P..
-> minno: ale hovno dědku... dělaj jsem jí na novejch nápravách loni v květnu.4
17:34:54
22.01.2013
U-Geen
-> Tuner#2: prosel jsem posledni dve stranky a zadny jiny urazlivy vyraz nez tvuj jsem nenasel, ale mozna mam spatne bryle?
16:28:25
22.01.2013
ochoda
-> Nepér: že? 3 chudak T .... btw: co je to geometrie? 9
16:11:13
22.01.2013
Nepér
Tyvole, to je zase plodná diskuse 3
15:53:34
22.01.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 22.01.13 15:28:14: Nějak nechápu souvislost mě, Šimurdy a Čepka s touto debatou? Já se odkazuju na něco co oni dělají evidentně špatně? Tady je to snad evidentní pokud jsi se díval na odkazy z knižky od Andrta a toho co tvrdí Aidamgonnahate.



-> U-Geen 22.01.13 15:30:58: Dobrá, takže dle Tebe je jinak celá diskuze v pořádku a jen já se mám mírnit ve výrazech? Pak si v tom případě dej "do pořádku" i názory ostatních moderátorů aby jste vystupovali na venek totožně. Vidím tady zcela něco jiného a možná Ty nechceš 14:23:46 22.01.2013 vidět...
upraveno 1x, naposled 22.01.2013 15:54:14
15:30:58
22.01.2013
U-Geen
-> Tuner#2 22.01.13 14:17:18: trochu se uklidni ve svych vyrazech
15:28:14
22.01.2013
Eidy
To mi přijde přes čáru. Ty se taky odkazuješ na Čepka, Šimurdu atd. Proč nemůžou ostatní?

Dej si nohy do škopku s teplou vodou a otevři si studený pivo. 4

Tuner#2 22.01.13 14:17:18 napsal:

→ Aidamgonnahate 22.01.13 13:33:50: Tak hele ty smrade

nevychovanej…









p. Marchal není bůh a pokud to dělá jak ty píšeš dle trubky na haver,

tak to dělá hodně, ale hodně špatně…





Já nejsem teoretik, souoost jsem na svém autě řešil 2×. Prvně při

stavbě a podruhé při výměně nápravy za kotoučovou. Věnoval jsem tomu

dost času abych si zjistil jak to má být a byl bych rád, kdyby jsi uznal

svou chybu a chybu nějakého tvého „boha/modly“, protože je to

neodiskutovatelný fakt.





Až budeš o autech skutečně něco vědět a mít přehled, tak teprve

pak můžeš tady začít rozvíjet nějaké tvé teorie a praxe. Zatím jsi

tady neukázal a nedokázal (krom peněz tatínka) vůbec nic…

15:26:09
22.01.2013
-> Tuner#2: : no pro klid duše udělám a budu informovat teda o číslech, co vyšlo 4
15:11:34
22.01.2013
minno
Pavel P.. 22.01.13 13:46:40 napsal:

→ Aidamgonnahate: taky jsem byl na laserové geometrii kde

vše bylo OK a souosost je pořád nahovno a musim jí nechat

udělat znova.
Znova si ju chcel ísť spraviť už tak pred rokom-dvoma40



-> Aidamgonnahate: mal by si si dať chladnú sprchu, moc tu vyskakuješ.
14:23:46
22.01.2013
Aidamgonnahate
-> Tuner#2: :D :D :D :D :D :D Tuner je bůh. Moc se na tebe s DJmasem těšíme do Mostu až nám ukážeš teorii turbo motoru a převrtávání,souosost náprav,dělání fotek a svojí super sportovní 120Ku na 15" kolech .
14:21:10
22.01.2013
Luky
-> Aidamgonnahate: asi...
Extreme Tyres