T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:38:22
19.03.2012
Eidy
-> T: Jojo, jen je mi divný, že silový plus na očko máš zapojený do reglu. To je divný, protože to by mělo jít rovnou na baterku přes startér.
21:28:14
19.03.2012
-> m8rinek: : to bych byl byl velkej smolař, že by mi nešly všechny 3 co mam doma :-( jako kloupil bych ho,ale jen jestli seženu a za kolik, když si nejsem jistej že je to ono :-(
21:25:35
19.03.2012
m8rinek
-> T: ty mi taky nikdy nefungovaly, koupil jsem černou krabičku a jede...
21:24:09
19.03.2012
-> m8rinek: : ta možnost tu je samožřejmě,ale jak jsem psal...vyzkoušel jsem i 2 další, takový ty klasický plechový relátka...a taky nic 8
21:16:33
19.03.2012
m8rinek
-> T: A jseš si jistej, že po těch tvejch hokus pokusech stále funguje?
20:17:47
19.03.2012
-> m8rinek: : nevím, tohle bylo v autě, už když jsem ho koupil a nebyl žádný problém do teď...



-> Eidy: : tohle relé má jen 3 konektory...takže zem je asi při uchycení...a altík 3 kabely? 2 na svorky a jeden je + na očko nebo myslíš ještě nějaký?
20:06:35
19.03.2012
m8rinek
-> T: co to máš za divnej regler?



Já jezdim nějakou takovouhle krabičku www.skoda-dily.cz/data/.. ./49838bfcde08c.jpg
upraveno 1x, naposled 19.03.2012 20:07:52
20:03:49
19.03.2012
Eidy
-> T: Ale na normálním altíku jsou kabely 3. Tohle relé nepotřebuje jeden z nich? Je to možný, jen se ujišťuju.
20:01:29
19.03.2012
-> Eidy: : v pohodě, taky se chytám všeho...

na altík mam dva kabely na svorkovnici a jeden na matku...

na relátku mam 3 kabely...jeden přívodní na 54, pak na označení R mam dva kabely ( jeden jde na D+ na altík a jeden předpokládám na kontrolku) a na označení M je kabel spojený s altíkem na DF a ukostřený je to jen matkou tohle relátko ( už to znam nazpaměť 8 )
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.03.2012 20:01:29
19:54:19
19.03.2012
vhml
-> T: rozlišitelnost. K čemu budík do 10 když tlačíš max 5?
19:51:03
19.03.2012
Eidy
-> T: Lepší je budík do 6 atm.

A máš na altíku 3 kabely, že jo? Sorry, ale už zkouším kde co.
19:46:39
19.03.2012
-> Eidy: : řešil jsem to tu na virtu, než jsem ho koupil 8 co je na něm špatnýho? 10



na altíku je +, zem jsem dneska hledal kde se dalo a všude kde má být je...
19:43:16
19.03.2012
Eidy
-> T: Budík do 10 atm není nejlepší řešení. Ale jak chceš a navíc se dá koupit jinej.

A jde ti + na altík od baterky?
17:58:05
19.03.2012
-> m8rinek: : tak sjem dneska projel snad všechny fotky, co doma mam a zapojený je to prostě správně, i jsem tam dal svůj altík, vyměnil dráty, kontrolka po kontrole, že tam je kabel až do palubky v pořádku...12
16:45:50
19.03.2012
16:41:19
19.03.2012
vhml
-> T: existuje takovej budík jen do 6atm? Přemejšlel jsem o něm, ale na co tahat budík do 10atm, když má motor max 5 a mizí tak rozlišovací schopnost
16:36:25
19.03.2012
ještě jsem se nezbavil jednoho elektrickýho problému a už mam doma další elektriku do auta 8 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 19.03.2012 16:36:25
07:52:55
19.03.2012
-> m8rinek: : to všechno vim,ale stejně nefunguju :-( no moc času nemam už 8
17:52:05
17.03.2012
m8rinek
-> T: tak snad vidíš, že to asi jedno není, když to prohodíš, bo ten drát nevede jen z A do B, ale i do C.
16:17:54
17.03.2012
-> m8rinek: . tohle mam vytištěné a jedu podle toho, nedělej ze mě větší jitrnici, než jsem voe 40 4
Extreme Tyres