T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:38:41
28.03.2012
m8rinek
-> T: větrák... Dnes jsem nasadil 6listou vrtuli a až nečekaně to pomohlo...
20:35:41
28.03.2012
-> Eidy: : no zvuk je trošku jinčí a o zvyku můžu mluvit po projetí a výkon to samé,ale vzhled...nevím jestli tam sedí nebo ne 8

divný, že 350 km nic a pak jen na minutu přehodim altík a špatně...měl jsem to zkusit přr výměnou sakra :-( nakonec to dopadne na novou elektriku :-/ ono ani baterka asi nebude v nejlepší kondici,ale tu se mi nechce kupovat novou,dokud nebude elektrika OK....



jinak když jsi se zmínil o výkonu...ten motor jede krásně...tak do 100-110 km/h, pak už je zrychlování počítaný na dny 131 to tak je nebo mi to tak brzdí větrák nebo by pomohla ta výměna trysek :-/
20:27:11
28.03.2012
Eidy
T 28.03.12 19:43:55 napsal:

po…tak já nevím…snad si na to zvyknu…to je lepší 8
Co je lepší? Zvuk, vzhled nebo výkon?

Ty máš tu elektriku asi zakletou. Ale párkrát se mi už stalo (je to teda už dýl) že mi občas kontrolka lehce žhnula. Bylo to vidět v noci, ale nikdy jsem neměl zjevný problém. Neřešil jsem to. Jedině zkusit natahat nový káble dobíjení a dát nový relé.
20:02:28
28.03.2012
no a aby toho nebylo najednou moc pozitivního...tak jsem zkusil přehodit zpět Eidyho altík a zkusil nastartovat...žárovka byla nějak slabě svítila a nezhasla....tak jsem zase vrátil svůj a stav trvá.....kontrolka slabě svítí a nezhasne....zítra zkusím ještě jedno mechanické náhradní relé....ale cesta do Msotu a zpět bez problému....já už nevim 8
19:43:55
28.03.2012
po...tak já nevím...snad si na to zvyknu....to je lepší 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2012 19:43:55
19:38:24
28.03.2012
tak jsem se v tom zase vrtal 40 no tady je před...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2012 19:38:24
14:49:32
27.03.2012
-> radekp: : no píšu, že jsem rád, že ujedu 150 a pojedu 200 3 8 ikdyž bych se rád svezl 5
13:28:21
27.03.2012
radekp
-> T: a do Vysokého Mýta to máš 200, tak přijeď 9. na Velikonočn pondělí potrénovat, co?
13:20:19
27.03.2012
-> Eidy: : zeptám se dneska na víčko a na to co snesou vlastně moje hadice :-)

jinak jezdil bych a víc a rád,ale po pravdě...bojim se za prvé o auto a za druhé mám to domu 150 km 10 ale už jsem si začal na podzim pokoukávat po podválu 167

člověk se totiž sveze ty 2 kola a pak si říká, jak je to paráda a že to doveze i domu,ale jezdit tam bez hlavě celý den...to bojim no 8



-> m8rinek: : jojo nalejvám, jak píšeš...
21:08:49
26.03.2012
m8rinek
-> T: jak zalejváš chladič? Voda musí být jen lehce nad lamelky, víc to stejně vyhází...
21:05:49
26.03.2012
Eidy
-> havlik: S hadicema bez opletu bych se bál.

-> T: Tak jsi se svezl zase o něco líp. Vyměň víčko a uvidíš, mělo by to bejt v cajku. Jestli je olej čistej, tak to bude fakt jen víčkem.

Si pořád stěžuješ na ruce a nohy, ale to chce jen a jen trénink. Čím víc, tím líp. Kou si na konci sezóny nový gumy a tyhle na podzim orajtuj co to půjde. Dej si tak 7-8 jízd, T2 nebo já ti uděláme instruktora a budeš jezdit špatně jako my 1.
20:53:54
26.03.2012
havlik
-> T: schanej origo autapal bud 0.04 nebo 0.1 otázkou je jestli 0.1 vydrzi hadice
20:51:39
26.03.2012
-> havlik: : to si pamatuju 40 ale víc ne...jiná značka nebo na jaký tlak...



-> radekp: . člověče můžu se ti zítra kouknout,ale myslím, že jsem tam viděl maximálně 15/54,ale 52 myslím, že ne...a už je bohužel vlastně nemám :-(
20:43:38
26.03.2012
radekp
-> T: vyměnil jsem otci relé, na kterém bylo nad levým kontaktem číslo 54, na druhém funkčním je číslo 52. Vyměnil jsem, dobíjí, tak to nechám, jen by mě to zajímalo...
20:42:00
26.03.2012
havlik
-> T: hlavně sehnat víčko na kterym neni autopol
20:41:47
26.03.2012
-> radekp: : spokojen se vším...kromě toho víčka jak jsem psal teď a moje ruce a nohy špatný 12

jejda ty relátky teď nevim co myslíš?
20:40:39
26.03.2012
tak jsem taky konečně poupravil popis...bohužel až moc poupravil :-/ že z původního zmizely svody,jiný výfuk a ještě ta mechanická vrtule, takže myslím, že těch 85 koní daleko 8



nicméně cesta do Kladna a následně do Mostu super, bez poroblémů...na okruhu to šlo až do té doby, než si víčko chladiče řeklo, že nic neudrží a utekl mi asi 1L kapaliny...a bohužel tomu tak bylo i po cestě domu...teplota si lítala kolem 90st. a zase chyběla voda jsem dneska koukal...na víčku víka ventilů a na měrce oleje čistý olej, tak snad to bude jen víčkem...takže sehnat víčko pro větší tlak a jsem s funkčnosti chladiče spokojen 5 až na to kolik mi bere koníků :-( uvidíme co časem....brzdy okruh taky bez problémů...videa možná dám,ale krom hodin není co vidět 3
20:37:34
26.03.2012
radekp
-> T: tak jak jsi byl spokojen s podvozkem, brzdama a motorem?



jsou rozdílnéé relé s označením vývodů 52 a 54?
20:05:31
20.03.2012
-> m8rinek: . OK, kouknu tam,ale asi nechám do Mostu zatím mechaniku a počkám, s čím přijde strejc, jak ho znám, tak se s tímhle řešením nesmíří 3

jinak díky všem za spolupráci a za trpělivost 5
19:54:35
20.03.2012
m8rinek
-> T: já nic neodpálil, ale chvíli se s reglerem taky pral... ale opravdu jen chvíli...



PS: maj to i v kelly
Extreme Tyres