T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:06:37
28.03.2012
tak tady teda taky jedno to vijdeou 40 není o co stát,ale po páté minutě je tam jeden zajímavej záběr 40 8

114_9744.MOV
21:03:17
28.03.2012
m8rinek
-> vhml: asi tak...
21:02:30
28.03.2012
vhml
-> m8rinek: je to marný, je to marný, je to marný :-D
21:00:16
28.03.2012
m8rinek
-> T: Pořád jezdíš malou řemenici.
20:59:28
28.03.2012
-> m8rinek: , -> Eidy: : takže náporák...tohle fakt stojí z prd 10 ani ten výfuk mě tak nesere, že ho přez ten větrák stejně neslyším 3 8
20:45:27
28.03.2012
Eidy
-> T: Jak říká m8rinek, je to o větráku. Ta volnoběžná tryska už je houby platná.
20:38:41
28.03.2012
m8rinek
-> T: větrák... Dnes jsem nasadil 6listou vrtuli a až nečekaně to pomohlo...
20:35:41
28.03.2012
-> Eidy: : no zvuk je trošku jinčí a o zvyku můžu mluvit po projetí a výkon to samé,ale vzhled...nevím jestli tam sedí nebo ne 8

divný, že 350 km nic a pak jen na minutu přehodim altík a špatně...měl jsem to zkusit přr výměnou sakra :-( nakonec to dopadne na novou elektriku :-/ ono ani baterka asi nebude v nejlepší kondici,ale tu se mi nechce kupovat novou,dokud nebude elektrika OK....



jinak když jsi se zmínil o výkonu...ten motor jede krásně...tak do 100-110 km/h, pak už je zrychlování počítaný na dny 131 to tak je nebo mi to tak brzdí větrák nebo by pomohla ta výměna trysek :-/
20:27:11
28.03.2012
Eidy
T 28.03.12 19:43:55 napsal:

po…tak já nevím…snad si na to zvyknu…to je lepší 8
Co je lepší? Zvuk, vzhled nebo výkon?

Ty máš tu elektriku asi zakletou. Ale párkrát se mi už stalo (je to teda už dýl) že mi občas kontrolka lehce žhnula. Bylo to vidět v noci, ale nikdy jsem neměl zjevný problém. Neřešil jsem to. Jedině zkusit natahat nový káble dobíjení a dát nový relé.
20:02:28
28.03.2012
no a aby toho nebylo najednou moc pozitivního...tak jsem zkusil přehodit zpět Eidyho altík a zkusil nastartovat...žárovka byla nějak slabě svítila a nezhasla....tak jsem zase vrátil svůj a stav trvá.....kontrolka slabě svítí a nezhasne....zítra zkusím ještě jedno mechanické náhradní relé....ale cesta do Msotu a zpět bez problému....já už nevim 8
19:43:55
28.03.2012
po...tak já nevím...snad si na to zvyknu....to je lepší 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2012 19:43:55
19:38:24
28.03.2012
tak jsem se v tom zase vrtal 40 no tady je před...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2012 19:38:24
14:49:32
27.03.2012
-> radekp: : no píšu, že jsem rád, že ujedu 150 a pojedu 200 3 8 ikdyž bych se rád svezl 5
13:28:21
27.03.2012
radekp
-> T: a do Vysokého Mýta to máš 200, tak přijeď 9. na Velikonočn pondělí potrénovat, co?
13:20:19
27.03.2012
-> Eidy: : zeptám se dneska na víčko a na to co snesou vlastně moje hadice :-)

jinak jezdil bych a víc a rád,ale po pravdě...bojim se za prvé o auto a za druhé mám to domu 150 km 10 ale už jsem si začal na podzim pokoukávat po podválu 167

člověk se totiž sveze ty 2 kola a pak si říká, jak je to paráda a že to doveze i domu,ale jezdit tam bez hlavě celý den...to bojim no 8



-> m8rinek: : jojo nalejvám, jak píšeš...
21:08:49
26.03.2012
m8rinek
-> T: jak zalejváš chladič? Voda musí být jen lehce nad lamelky, víc to stejně vyhází...
21:05:49
26.03.2012
Eidy
-> havlik: S hadicema bez opletu bych se bál.

-> T: Tak jsi se svezl zase o něco líp. Vyměň víčko a uvidíš, mělo by to bejt v cajku. Jestli je olej čistej, tak to bude fakt jen víčkem.

Si pořád stěžuješ na ruce a nohy, ale to chce jen a jen trénink. Čím víc, tím líp. Kou si na konci sezóny nový gumy a tyhle na podzim orajtuj co to půjde. Dej si tak 7-8 jízd, T2 nebo já ti uděláme instruktora a budeš jezdit špatně jako my 1.
20:53:54
26.03.2012
havlik
-> T: schanej origo autapal bud 0.04 nebo 0.1 otázkou je jestli 0.1 vydrzi hadice
20:51:39
26.03.2012
-> havlik: : to si pamatuju 40 ale víc ne...jiná značka nebo na jaký tlak...



-> radekp: . člověče můžu se ti zítra kouknout,ale myslím, že jsem tam viděl maximálně 15/54,ale 52 myslím, že ne...a už je bohužel vlastně nemám :-(
20:43:38
26.03.2012
radekp
-> T: vyměnil jsem otci relé, na kterém bylo nad levým kontaktem číslo 54, na druhém funkčním je číslo 52. Vyměnil jsem, dobíjí, tak to nechám, jen by mě to zajímalo...
Extreme Tyres