skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:45:27
28.03.2012
28.03.2012
Eidy
-> T: Jak říká m8rinek, je to o větráku. Ta volnoběžná tryska už je houby platná.
20:38:41
28.03.2012
28.03.2012
m8rinek
-> T: větrák... Dnes jsem nasadil 6listou vrtuli a až nečekaně to pomohlo...
20:35:41
28.03.2012
28.03.2012
T
-> Eidy: : no zvuk je trošku jinčí a o zvyku můžu mluvit po projetí a výkon to samé,ale vzhled...nevím jestli tam sedí nebo ne
divný, že 350 km nic a pak jen na minutu přehodim altík a špatně...měl jsem to zkusit přr výměnou sakra :-( nakonec to dopadne na novou elektriku :-/ ono ani baterka asi nebude v nejlepší kondici,ale tu se mi nechce kupovat novou,dokud nebude elektrika OK....
jinak když jsi se zmínil o výkonu...ten motor jede krásně...tak do 100-110 km/h, pak už je zrychlování počítaný na dny to tak je nebo mi to tak brzdí větrák nebo by pomohla ta výměna trysek :-/
divný, že 350 km nic a pak jen na minutu přehodim altík a špatně...měl jsem to zkusit přr výměnou sakra :-( nakonec to dopadne na novou elektriku :-/ ono ani baterka asi nebude v nejlepší kondici,ale tu se mi nechce kupovat novou,dokud nebude elektrika OK....
jinak když jsi se zmínil o výkonu...ten motor jede krásně...tak do 100-110 km/h, pak už je zrychlování počítaný na dny to tak je nebo mi to tak brzdí větrák nebo by pomohla ta výměna trysek :-/
20:27:11
28.03.2012
28.03.2012
Eidy
T 28.03.12 19:43:55 napsal:
po…tak já nevím…snad si na to zvyknu…to je lepší Co je lepší? Zvuk, vzhled nebo výkon?
Ty máš tu elektriku asi zakletou. Ale párkrát se mi už stalo (je to teda už dýl) že mi občas kontrolka lehce žhnula. Bylo to vidět v noci, ale nikdy jsem neměl zjevný problém. Neřešil jsem to. Jedině zkusit natahat nový káble dobíjení a dát nový relé.
po…tak já nevím…snad si na to zvyknu…to je lepší Co je lepší? Zvuk, vzhled nebo výkon?
Ty máš tu elektriku asi zakletou. Ale párkrát se mi už stalo (je to teda už dýl) že mi občas kontrolka lehce žhnula. Bylo to vidět v noci, ale nikdy jsem neměl zjevný problém. Neřešil jsem to. Jedině zkusit natahat nový káble dobíjení a dát nový relé.
20:02:28
28.03.2012
28.03.2012
T
no a aby toho nebylo najednou moc pozitivního...tak jsem zkusil přehodit zpět Eidyho altík a zkusil nastartovat...žárovka byla nějak slabě svítila a nezhasla....tak jsem zase vrátil svůj a stav trvá.....kontrolka slabě svítí a nezhasne....zítra zkusím ještě jedno mechanické náhradní relé....ale cesta do Msotu a zpět bez problému....já už nevim
14:49:32
27.03.2012
27.03.2012
T
-> radekp: : no píšu, že jsem rád, že ujedu 150 a pojedu 200 ikdyž bych se rád svezl
13:28:21
27.03.2012
27.03.2012
radekp
-> T: a do Vysokého Mýta to máš 200, tak přijeď 9. na Velikonočn pondělí potrénovat, co?
13:20:19
27.03.2012
27.03.2012
T
-> Eidy: : zeptám se dneska na víčko a na to co snesou vlastně moje hadice :-)
jinak jezdil bych a víc a rád,ale po pravdě...bojim se za prvé o auto a za druhé mám to domu 150 km ale už jsem si začal na podzim pokoukávat po podválu
člověk se totiž sveze ty 2 kola a pak si říká, jak je to paráda a že to doveze i domu,ale jezdit tam bez hlavě celý den...to bojim no
-> m8rinek: : jojo nalejvám, jak píšeš...
jinak jezdil bych a víc a rád,ale po pravdě...bojim se za prvé o auto a za druhé mám to domu 150 km ale už jsem si začal na podzim pokoukávat po podválu
člověk se totiž sveze ty 2 kola a pak si říká, jak je to paráda a že to doveze i domu,ale jezdit tam bez hlavě celý den...to bojim no
-> m8rinek: : jojo nalejvám, jak píšeš...
21:08:49
26.03.2012
26.03.2012
m8rinek
-> T: jak zalejváš chladič? Voda musí být jen lehce nad lamelky, víc to stejně vyhází...
21:05:49
26.03.2012
26.03.2012
Eidy
-> havlik: S hadicema bez opletu bych se bál.
-> T: Tak jsi se svezl zase o něco líp. Vyměň víčko a uvidíš, mělo by to bejt v cajku. Jestli je olej čistej, tak to bude fakt jen víčkem.
Si pořád stěžuješ na ruce a nohy, ale to chce jen a jen trénink. Čím víc, tím líp. Kou si na konci sezóny nový gumy a tyhle na podzim orajtuj co to půjde. Dej si tak 7-8 jízd, T2 nebo já ti uděláme instruktora a budeš jezdit špatně jako my .
-> T: Tak jsi se svezl zase o něco líp. Vyměň víčko a uvidíš, mělo by to bejt v cajku. Jestli je olej čistej, tak to bude fakt jen víčkem.
Si pořád stěžuješ na ruce a nohy, ale to chce jen a jen trénink. Čím víc, tím líp. Kou si na konci sezóny nový gumy a tyhle na podzim orajtuj co to půjde. Dej si tak 7-8 jízd, T2 nebo já ti uděláme instruktora a budeš jezdit špatně jako my .
20:53:54
26.03.2012
26.03.2012
havlik
-> T: schanej origo autapal bud 0.04 nebo 0.1 otázkou je jestli 0.1 vydrzi hadice
20:51:39
26.03.2012
26.03.2012
T
-> havlik: : to si pamatuju ale víc ne...jiná značka nebo na jaký tlak...
-> radekp: . člověče můžu se ti zítra kouknout,ale myslím, že jsem tam viděl maximálně 15/54,ale 52 myslím, že ne...a už je bohužel vlastně nemám :-(
-> radekp: . člověče můžu se ti zítra kouknout,ale myslím, že jsem tam viděl maximálně 15/54,ale 52 myslím, že ne...a už je bohužel vlastně nemám :-(
20:43:38
26.03.2012
26.03.2012
radekp
-> T: vyměnil jsem otci relé, na kterém bylo nad levým kontaktem číslo 54, na druhém funkčním je číslo 52. Vyměnil jsem, dobíjí, tak to nechám, jen by mě to zajímalo...
20:42:00
26.03.2012
26.03.2012
havlik
-> T: hlavně sehnat víčko na kterym neni autopol
20:41:47
26.03.2012
26.03.2012
T
-> radekp: : spokojen se vším...kromě toho víčka jak jsem psal teď a moje ruce a nohy špatný
jejda ty relátky teď nevim co myslíš?
jejda ty relátky teď nevim co myslíš?
20:40:39
26.03.2012
26.03.2012
T
tak jsem taky konečně poupravil popis...bohužel až moc poupravil :-/ že z původního zmizely svody,jiný výfuk a ještě ta mechanická vrtule, takže myslím, že těch 85 koní daleko
nicméně cesta do Kladna a následně do Mostu super, bez poroblémů...na okruhu to šlo až do té doby, než si víčko chladiče řeklo, že nic neudrží a utekl mi asi 1L kapaliny...a bohužel tomu tak bylo i po cestě domu...teplota si lítala kolem 90st. a zase chyběla voda jsem dneska koukal...na víčku víka ventilů a na měrce oleje čistý olej, tak snad to bude jen víčkem...takže sehnat víčko pro větší tlak a jsem s funkčnosti chladiče spokojen až na to kolik mi bere koníků :-( uvidíme co časem....brzdy okruh taky bez problémů...videa možná dám,ale krom hodin není co vidět
nicméně cesta do Kladna a následně do Mostu super, bez poroblémů...na okruhu to šlo až do té doby, než si víčko chladiče řeklo, že nic neudrží a utekl mi asi 1L kapaliny...a bohužel tomu tak bylo i po cestě domu...teplota si lítala kolem 90st. a zase chyběla voda jsem dneska koukal...na víčku víka ventilů a na měrce oleje čistý olej, tak snad to bude jen víčkem...takže sehnat víčko pro větší tlak a jsem s funkčnosti chladiče spokojen až na to kolik mi bere koníků :-( uvidíme co časem....brzdy okruh taky bez problémů...videa možná dám,ale krom hodin není co vidět
20:37:34
26.03.2012
26.03.2012
radekp
-> T: tak jak jsi byl spokojen s podvozkem, brzdama a motorem?
jsou rozdílnéé relé s označením vývodů 52 a 54?
jsou rozdílnéé relé s označením vývodů 52 a 54?
20:05:31
20.03.2012
20.03.2012
T
-> m8rinek: . OK, kouknu tam,ale asi nechám do Mostu zatím mechaniku a počkám, s čím přijde strejc, jak ho znám, tak se s tímhle řešením nesmíří
jinak díky všem za spolupráci a za trpělivost
jinak díky všem za spolupráci a za trpělivost