skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
11:45:09
17.03.2012
17.03.2012
havlik
-> m8rinek: co kostra motoru?
09:56:22
17.03.2012
17.03.2012
m8rinek
-> T: stejně to bude nějaká čápovina...
09:55:09
17.03.2012
17.03.2012
T
-> matoo: : taky nic...
chytam se čeho můžu...ten kabel,co byl na sedru mam ted jen zaizolovanej a nic vic...ten s tim ale asi nic spolecnyho nema :-/
chytam se čeho můžu...ten kabel,co byl na sedru mam ted jen zaizolovanej a nic vic...ten s tim ale asi nic spolecnyho nema :-/
08:58:43
17.03.2012
17.03.2012
matoo
-> T: ja som dnes riesil podobnu vec, skontroluj kabel co ti ide do alternatora, mne sa stalo ze sa nedotykal kontakt, len ten plast ho drzal pevne v altiku
08:27:16
17.03.2012
17.03.2012
T
-> vhml: : kontrolka je OK ( jak patice, tak žárovka - odzkoušeno )
-> Eidy: , -> m8rinek: : odpojil jsem kotrolku na palubce a dal si kontrolku dozadu přímo mezi D+ a 54 a stále nic, napětí stejné, jako v palubce... 0,5 V na obou regulátorech...už nevim :-(
-> Eidy: , -> m8rinek: : odpojil jsem kotrolku na palubce a dal si kontrolku dozadu přímo mezi D+ a 54 a stále nic, napětí stejné, jako v palubce... 0,5 V na obou regulátorech...už nevim :-(
14:59:56
16.03.2012
16.03.2012
m8rinek
-> T: si udělej provizorni kontrolku dle toho schematu
14:59:05
16.03.2012
16.03.2012
Eidy
-> T: Kabel ke kontrolce je ok?
14:39:06
16.03.2012
16.03.2012
vhml
-> T: jo, muze bejt spatná ta kontrolka, která ti nejde, kdy se pak nenabudí altík :-D
14:36:30
16.03.2012
16.03.2012
T
zeptam se ještě jinak...pokud na baterce se při zapnutém motoru nemění napětí, tak asi nedobíjíme...to je asi bez debat? a pokud to tak je, tak může to být něco jiného než relé nebo altík...cokoliv jiného...je ta možnost?
17:30:28
15.03.2012
15.03.2012
T
-> m8rinek: : hledal jsem jen doma v knížce a tam nenašel....to je fuk...dík
jinak jsem dneska vyměnil teda za plechové + svůj altík a světe div se...nefunguje....auto vrčí,ale nedobíjí...a kontrolka taky samožřejmě ani ťuk...tak co teď? koukal jse, že přivedené napětí do regulátoru je cca 10,9 V ... není to málo ? jinak zapojení je správně a i jsem zkusil přehodit kabely kdyby nebylo, pojistky OK,auto startuje bez problému....tak já nevim :-(
jinak jsem dneska vyměnil teda za plechové + svůj altík a světe div se...nefunguje....auto vrčí,ale nedobíjí...a kontrolka taky samožřejmě ani ťuk...tak co teď? koukal jse, že přivedené napětí do regulátoru je cca 10,9 V ... není to málo ? jinak zapojení je správně a i jsem zkusil přehodit kabely kdyby nebylo, pojistky OK,auto startuje bez problému....tak já nevim :-(
20:22:37
14.03.2012
14.03.2012
m8rinek
-> T: forum.ladaklub.com/downlo
ad/file.php?id=14526&a...
mimochodem tohle už opravdu hraničí s leností...
mimochodem tohle už opravdu hraničí s leností...
19:42:01
14.03.2012
14.03.2012
T
-> m8rinek: : no to nevim jestli to mam v původních barvách,ale snad jo...já s tim nic nedělal...
jinak tady je ten plechovej a jak na to koukám,nevim jestli je vůbec krabička k tomu jinak plastovej mě netrápí,že je za 1. zapojenej a za 2. písmena M a R souhlasí i na altíku,ale jak dam plechovej na zkoušku, tak nevim co kam :-/ jo a pokud dam jiný altík,tak už i na něm nemam M a R ,ale D a DF myslim....a podle čísla označení mají být stejný...no zábava
jinak tady je ten plechovej a jak na to koukám,nevim jestli je vůbec krabička k tomu jinak plastovej mě netrápí,že je za 1. zapojenej a za 2. písmena M a R souhlasí i na altíku,ale jak dam plechovej na zkoušku, tak nevim co kam :-/ jo a pokud dam jiný altík,tak už i na něm nemam M a R ,ale D a DF myslim....a podle čísla označení mají být stejný...no zábava
18:41:49
14.03.2012
14.03.2012
m8rinek
-> T: pelchovej je ve schématu elektroinstalace a plastovej má u sebe návod, mam ho někde na garáži, případně jistě pujde sehnat na netu...
Nebo pokud máš elektroinstalaci v origo barvách tak to mam někde vyfocený, abych nad tim při zpětnym zapojování nemusel přemýšlet...
Nebo pokud máš elektroinstalaci v origo barvách tak to mam někde vyfocený, abych nad tim při zpětnym zapojování nemusel přemýšlet...
18:37:26
14.03.2012
14.03.2012
T
tak jsem dneska nastartoval a napětí na baterce se ani nehlo....tak jsem zkusil jiný regulátor,ale nevím jestli jsem ho dobře zapojil, tak jsem zkusil altík vyměnit a při zapojení klíčku na polohu 1 stále kontrolka mrtvá...( měl jsem ji venku na baterce a žárovka funkční ) : takže jak zapojit "nový" regulátor ( vypadal jak nový,ale koukal jsem,že má šrámy po odbroušení matek ) a je to ten plechový s konektorama 54, D, DF a B a já mám plastový s označením 15, M,D a teď nevim co kam patří
případné měření jsem si už našel v knížce,ale to zapojení nemám
případné měření jsem si už našel v knížce,ale to zapojení nemám
09:38:40
14.03.2012
14.03.2012
Eidy
-> T: Jestli to nedobíjí, zkus vyměnit regulátor a pokud se to nezmění tak je v pytli altík.
07:42:22
14.03.2012
14.03.2012
T
-> jerrom: : dík, dneska mě to čeká....
21:11:03
13.03.2012
13.03.2012
jerrom
-> T: dobíjení změříš tak, že vezmeš voltmetr a připojíš ho na baterii, bez nastartovaného auta by měla mít cca 12,5V a při nastartování a zvýšených otáčkách musí napětí stoupnout na cca 14,5V (záleží na regulátoru), pokud nedojde k navýšení napětí tak to nedobíjí.
18:42:25
13.03.2012
13.03.2012
T
-> vhml: : no tak mam delší vedení no tak co s tim ,když žárovkou to neni
18:40:09
13.03.2012
13.03.2012
vhml
-> T: spíš lopatou po hlavě :-D