T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

13:42:24
28.01.2012
Eidy
-> m8rinek: Víko je utěsněný acetonovou barvou.
12:28:24
28.01.2012
-> m8rinek: : tak kde je problém sakra už :-( ach jo...

nevím,na karbec jsem nesahal....
11:49:38
28.01.2012
m8rinek
-> T: to je normální... Teda do jistý míry...



Čim je zatěsněná ta plovákovka?



upraveno 1x, naposled 28.01.2012 11:50:43
10:58:36
28.01.2012
takže nechytá :-( ale nevim proč,ale myslim, že to má něco společného s benzínem,ale nevím co :-( a to, že mam tady benzín je normální? asi těžko, ne?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.01.2012 10:58:36
20:45:24
27.01.2012
-> m8rinek: : jojo, i vnitřek vypadá hezky, jestli se mi to povede vyfotit a nezapomenu, tak zítra ukážu...

jinak spoje ocínovaný,prostě to vypadá dobře, tak uvidíme funkčnost...

samotná práce jako taková mi přišel doklad 700,-
20:00:18
27.01.2012
m8rinek
-> T: Vypadá to hezky, kolik to nakonec stálo?
19:27:53
27.01.2012
tak dneska dorazil...prý skoro polovina chladících trubiček zanesená...tak pak , že to nechladí....

3 8

nástřik zvenku a vnitřek jako novej, jsem tedy zvědav...

svíčky taky doma a nedalo mi to a ještě jsem to všechno nasadil...tak zítra pokus o start....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 27.01.2012 19:27:53
19:24:37
27.01.2012
-> Jirik_Tuňák: : tak beru pusu od přítulky 40 ale za carbon jen peníze 40 5
00:21:01
27.01.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Fotky mám někde zazálohované a v práci, první je pět let stará. Ale i tak si můžeš vybrat. 1 Akorát ona má teď jinej účes a já jsem teď skoro 32letej dědek.



img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_12207__2007- 02-03_19-53-55_84.jpg



A tady výřez 1

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_4_12207__2012- 01-27_00-19-36_45.jpg
upraveno 1x, naposled 27.01.2012 00:22:10
16:42:40
26.01.2012
-> Jirik_Tuňák: : nevim jak vypadáš a a ni jak vypadá Tvoje mladá,ale už ted vim, že bych tu pusu radši od ní 40 3
11:41:11
26.01.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> T: Dám ti za to pusinku 40.
10:45:14
26.01.2012
-> m8rinek: : po pravdě nevim,ale jezdily tam a měl je, takže už je mam, tak uvidíme...



-> Jirik_Tuňák: : já bych toho chtěl 40
10:09:26
26.01.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> T: Ty jsi fufínek šikovnej, já chci taky nějaký věcičky z karbonitu. 1
09:52:29
26.01.2012
m8rinek
-> T: hmm svíčka pro LPG? Kvuli vysunutýmu jiskřišti či co?



Volil bych NGK BP6HS případně o stupeň studenější BP7HS.
08:07:30
26.01.2012
-> Milan 136: : 158



-> Radek Retro eLeSo: : to já jen abych se náhodou nenudil 1

asi ty,co tam byly...Brisk NR15S



-> Eidy: : dvě vrstvy toho nejslabšího,co mam a neni to hezký...nepáral jsme se s tim, je to jen místo plechu proti bordelu 4

zatím nic,dneska se chystám koupit svíčky a pokusim se to nahodit jestli se k tomu dostanu
21:39:43
25.01.2012
Eidy
-> T: Pěknej deklík. Jednovrstvej? Epoxy nebo polyester? Vakuum?

Jako vždycky pěkná práce.

Co zapalování, už to funguje jak má?
21:21:25
25.01.2012
Radek Retro eLeSo
-> T: pořešim ti místo v bohnicích jo????mazec jak řešíte gramy3 3 co scháníš za svíce??
21:19:05
25.01.2012
Milan 136
-> T: já Tě pozoruju už dlouho, kolikrát se koukám jinam, ale já tě vidim. Ty jsi na nejlepší cestě k Chocholouškovi3 3
16:49:27
25.01.2012
tak svíčky jsem se rozhodl koupit ty samé, pokud seženu...ale jelikož jsem nemelohlo, tak jsem se na chvilku vyřadil z procesu a zároveň čekám na chladič z repasu, tak jen abych se nenudil...tak jsem dal na auto 14 g. místo původních 126 g 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.01.2012 16:49:27
12:27:54
21.01.2012
takže pokusy mam za sebou.....

1) jiskra je všude., kde má být...



2) přišlo mi, že benzín tam nejde,ale 2 a 3 svíčka byla mokrá,takže benzín asi jde...



3) 1 a 4 svíčka suchá



4) tekl mi benzín u přístupu do karbece a když jsem odmontoval to "koleno" kudy jde benzín do karbece, tak mi z něj benzín vytekl...přetlakováno ?



takže závěr asi zatím vyměnit svíčky a pak se uvidí co dál nebo jiné návrhy?



teď jaké svíčky? koukal jsem, že jsou po zašroubování méně v hlavě než třeba ty moje...nějaký důvod nebo je to fuk
Extreme Tyres