T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:38:27
20.01.2012
m8rinek
-> T: to, že svíčka vypadá jako nová, neznamená, že funguje jako nová...
18:55:37
20.01.2012
-> m8rinek: : no pokud říkáš, že vypadají jak nové...tak nějak nevím důvod...



-> Eidy: : to souhlasí a podle toho,co jsi říkal to vypadá na předstih cca 10...

jinak kabely nevim,ale ty josu snad správně...ale taky mě právě zaráží kontrolka :-/

zítra zkusím tu jiskru na svíčce a uvidíme no...
18:27:10
20.01.2012
bezmozekk - zrušená registrace
-> m8rinek: já jenom že si řikal aby svíčku zkusil jinou když se jim ven moc nechce 4
00:43:47
20.01.2012
Eidy
-> T: Jiskra přeskakuje, když dioda zhasne, pokud mě pamět neklame. A pokud dioda při ráčnování bliká, je zapalování ok. Kabely Ke svíčkám máš správně? Jen mi vrtá hlavou kontrolka dobíjení.

-> m8rinek: Kladívka dávají jen signál v mA. Zbytek je ovládán výkonovým tranzistorem.
upraveno 1x, naposled 20.01.2012 00:44:40
21:22:25
19.01.2012
m8rinek
-> T: měnim, přestože svíčky jsou krásný, někdy vyfotim, tak po 2-3tkm pujdou, přecijen těch 80kč/kus za NGK není takovej boj...
20:58:13
19.01.2012
-> m8rinek: : měníš nebo kontroluješ?
20:43:58
19.01.2012
m8rinek
-> bezmozekk: já svíčky měním po nájezdu pár km, mě to neříkej...
20:38:02
19.01.2012
bezmozekk - zrušená registrace
-> m8rinek: je lepší je vyndat teď špatně než za pár měsíců ještě hůř a zkurvit závity v palici 4
20:32:22
19.01.2012
-> m8rinek: : ano, jako vždy...já a motory 8

zítra zkusím 4
20:18:18
19.01.2012
m8rinek
-> T: tak ji nevyndávej a vem jakoukoli jinou...
20:11:34
19.01.2012
-> m8rinek: : to jsem nekoukal, jen to zkusil natočit...ale zítra to zkusím klasicky se svíčkou...až nějakou vyndam, že se jim moc nechce 10 3
20:09:37
19.01.2012
m8rinek
-> T: a s obyč cívkou na kladivech jiskra je? Možná ten udělátor odlehčuje kladívkům natolik, že jiskra není patrná, nicméně zkus teda otočit motorem se svíčkou připojenou k rozdělovači, kostru si chyť třeba o altík a koukej na jiskřiště...
20:02:45
19.01.2012
-> m8rinek: : no snad ne :-( nevím ani jak...kabely byly zapojené dobře a i ta dioda funguje na předstih podle mě....

no když zasunu kabel do cívky bez toho gumového převleku, tak tam skáče jiskra...

startovat na obyč cívku jsem už zkoušel....
19:58:20
19.01.2012
m8rinek
-> T: jak jako v cívce? nezprznil jsi nějak ten Eidyho udělátor? Zkus obyč cívku...
19:28:53
19.01.2012
-> m8rinek: : a nic....jen mi přeskakuje jiskra cívce...když jsem sundal tu gumu okolo, tak byla zřetelná....ale v rozdělovači nic....



-> fido06: : na ten jsem nesáhl,ale podle téhle kouzelné krabičky jestli jsem to odbře pochopil, tak předstih kolem 10 8
19:00:22
19.01.2012
fido06
-> T: měl si rozdělovač vyndanej ven? Neotočil si ho?
18:58:01
19.01.2012
m8rinek
-> T: otevřeš rozdělovač, sundáš palec, zapneš klíček, točíš ráčnou motorem a koukáš na kladiva...
18:56:47
19.01.2012
-> vhml: : to jsem si říkal, že by mohlo jít,ale nedělal jsem to, tak teda zkusím no 40
18:55:49
19.01.2012
Minik03
-> T: nemas prehozene dratky na altiku - ze nesvitli kontrolka?
18:51:08
19.01.2012
vhml
-> T: nezvladnes tocit golou a koukat na vyndanou svicku?
Extreme Tyres