T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:33:06
12.01.2012
TTomas
-> T: Ano elektrika. Mrkni do karty.



-> jezkos: Tak to je celkem dobra cenovka. Co si bere za 8k netusis?
20:27:16
11.01.2012
-> jezkos: : tak 9,5 s výfukem není zase tak moc....kontakt nějaký máš? pro mě je asi stěžejní to, že nepotřebuje auto a jestli to tak bude, pak mam vybráno :-)



-> Eidy: : nojo, co já vim, co jsi s tím prováděl 40
19:36:34
11.01.2012
Milan 136
-> Eidy: u takovýho auta je to v pořádku4
19:30:28
11.01.2012
Eidy
-> T: To jsou mi věci 7. Tak to ji vyměň, no.
19:24:56
11.01.2012
jezkos
TTomas 07.01.12 14:17:27 napsal:

→ T: Od litiny by ti je mohl udelat Bohus Krejci. Zkus se

s nim domluvit. Od hlavy nemas moc na vyber. Hricinu nebrat – tema hodne

rozdilnejma vetvema si ani moc nepomuzes. Hlusicka je pecka a zrovna na 5k svody

s chladicem vzadu to chce fakt kvalitniho vyrobce coz je i Doupovec, ale pokud

ti odpovi, tak pocitej stejnou nebo velice podobnou cenu jako u Hlusicky

s tim, ze mu to nejspis bude trvat daleko dyl a bude chci k tomu i auto. Na

mne se po pul roce domlouvani nakonec z vysoka vysral, ze dela vejfuky na

Porsche a ze na tyhle picoviny nema cas. Martin Grabijec taky umi a ceny ma

i docela rozumne. Jen nevim jak je na tom ted s casem a po mne chtel taky auto

aby vse 100% sedelo.




já už bych dneska svody k nikomu jinýmu než k Hlušičkovi dělat nedal,jinak svody s chladičem vzadu od litiny 3-1 +výfuk 9.500,-pasuje a kvalita super,bez auta
19:03:34
11.01.2012
i tohle jsem našel...jen ale na tomhle kousku....8 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.01.2012 19:03:34
19:02:30
11.01.2012
-> Eidy:
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.01.2012 19:02:30
17:36:56
10.01.2012
a když jsme u toho vyvážení, tak já musim vyměnit řemnici přecemi došlo...to snad neva?







-> Eidy: : zítra ji ještě blejsknu...je víc sjetá , než ta moje a nemá rovnoměrný povrch...pokusim se to zachytit na foťák :-)



-> Athlonek: : zajímavý 4
20:22:50
09.01.2012
Athlonek
Tak jsem naskenoval co říká knížka o těch pružinách v lamele viz odkaz: www.uloz.to/12426092/torz ni-tlumic-jpg
20:14:23
09.01.2012
-> TTomas: : elektrika?
20:14:20
09.01.2012
Eidy
-> T: Sice tam nic nevidím, ale budu ti věřit.
20:13:05
09.01.2012
TTomas
-> T: Ta vrtule musi primo na chladic. Ja o tomto reseni premyslel taky(primo tlacnou a saci), ale po konzultaci s panem Kasparem jsem se rozhodl pro jednu silnou saci. Zatim ale neodzkouseno.
20:12:05
09.01.2012
-> m8rinek: : no jako vždy vim prd 3 ale já spíš přemýšlím nad nečím, co lze ovládat od volantu 40 ale uvidíme to je zatím ještě daleko,ale zatím co jsem momentálně udělal pro chladící soustavu si říkám, že to snad klapne...
20:06:49
09.01.2012
m8rinek
-> T: mam váleček, do kterýho zapadne špička trnu kapoty, z boku se zajistí šroubem a ze spodu opět trčí trn s pružinou zapadající do zámku.
20:04:26
09.01.2012
-> m8rinek: : no to má,ale i tak by to asi chtělo tu kapotu no, kromě těch všech oprav a úprav o tomhle taky přemýšlím,ale zatím mám dost jiných starostí....tak čekám až to bude aktuální něco vymslet,ale klidně napověz 40
20:02:30
09.01.2012
m8rinek
-> T: Erko má aspoň větrací mřížku v čele, já za teplých dní jezdím s pootevřenou kapotou, mam na to takový udělátko :))).
19:55:42
09.01.2012
-> Eidy: : stačí? kdyžtak udělam jinou....

jsou na vnitřním obvodu takový "trhance" a ta moje je taky nová a má taky cca 4t. km a je krásně hladná ( stejná po celém obvodu )









-> m8rinek: : no já předpokládám, že kromě nějakých velkých motorů budou ty vrtule +- stejné asi ne4

já mám ještě vlastně přívod vzduchu od poloosy,takže teď to bude asi spíš chtít ten teplý vzduch někam narvat 8 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 09.01.2012 19:55:42
19:39:18
09.01.2012
Eidy
-> T: Kde a jak potrhaná??? Dej fotku.
19:35:49
09.01.2012
m8rinek
-> T: já mam přichystanou tuhle srandu přímo na chladič aukro.cz/chladic-ventilat or-chladice-skoda-fabia-i2 038662351.html
19:31:25
09.01.2012
-> m8rinek: : teď jsi mě zaskočil trošku,ale zapojím ji tak,aby foukala na chladič...jen bych ji radši na stěnu,ale asi to bude lepsí co nejblíže chladiči, co ? 8 přijde mi totiž aby při vypnuté poloze mi to vzduchu spíš nebránilo...ikdyž se asi bude točit...





-> Eidy: : pravda no 10 moc mi to fakt nemyslí, už abych to měl za sebou...že motor neni moje silná stránka10

tak to ji vyměnim, že ta Tvoje je za těch pár km nějak potrhaná proti té mojí 40
Extreme Tyres