skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:04:41
12.01.2012
12.01.2012
T
-> TTomas: : aha, no a nějaké parametry třeba proti jiným, když píšeš, že je silná...? nebo co je to zač vlastně
17:33:06
12.01.2012
12.01.2012
TTomas
-> T: Ano elektrika. Mrkni do karty.
-> jezkos: Tak to je celkem dobra cenovka. Co si bere za 8k netusis?
-> jezkos: Tak to je celkem dobra cenovka. Co si bere za 8k netusis?
20:27:16
11.01.2012
11.01.2012
T
-> jezkos: : tak 9,5 s výfukem není zase tak moc....kontakt nějaký máš? pro mě je asi stěžejní to, že nepotřebuje auto a jestli to tak bude, pak mam vybráno :-)
-> Eidy: : nojo, co já vim, co jsi s tím prováděl
-> Eidy: : nojo, co já vim, co jsi s tím prováděl
19:36:34
11.01.2012
11.01.2012
Milan 136
-> Eidy: u takovýho auta je to v pořádku
19:30:28
11.01.2012
11.01.2012
Eidy
-> T: To jsou mi věci . Tak to ji vyměň, no.
19:24:56
11.01.2012
11.01.2012
jezkos
TTomas 07.01.12 14:17:27 napsal:
→ T: Od litiny by ti je mohl udelat Bohus Krejci. Zkus se
s nim domluvit. Od hlavy nemas moc na vyber. Hricinu nebrat – tema hodne
rozdilnejma vetvema si ani moc nepomuzes. Hlusicka je pecka a zrovna na 5k svody
s chladicem vzadu to chce fakt kvalitniho vyrobce coz je i Doupovec, ale pokud
ti odpovi, tak pocitej stejnou nebo velice podobnou cenu jako u Hlusicky
s tim, ze mu to nejspis bude trvat daleko dyl a bude chci k tomu i auto. Na
mne se po pul roce domlouvani nakonec z vysoka vysral, ze dela vejfuky na
Porsche a ze na tyhle picoviny nema cas. Martin Grabijec taky umi a ceny ma
i docela rozumne. Jen nevim jak je na tom ted s casem a po mne chtel taky auto
aby vse 100% sedelo.
já už bych dneska svody k nikomu jinýmu než k Hlušičkovi dělat nedal,jinak svody s chladičem vzadu od litiny 3-1 +výfuk 9.500,-pasuje a kvalita super,bez auta
→ T: Od litiny by ti je mohl udelat Bohus Krejci. Zkus se
s nim domluvit. Od hlavy nemas moc na vyber. Hricinu nebrat – tema hodne
rozdilnejma vetvema si ani moc nepomuzes. Hlusicka je pecka a zrovna na 5k svody
s chladicem vzadu to chce fakt kvalitniho vyrobce coz je i Doupovec, ale pokud
ti odpovi, tak pocitej stejnou nebo velice podobnou cenu jako u Hlusicky
s tim, ze mu to nejspis bude trvat daleko dyl a bude chci k tomu i auto. Na
mne se po pul roce domlouvani nakonec z vysoka vysral, ze dela vejfuky na
Porsche a ze na tyhle picoviny nema cas. Martin Grabijec taky umi a ceny ma
i docela rozumne. Jen nevim jak je na tom ted s casem a po mne chtel taky auto
aby vse 100% sedelo.
já už bych dneska svody k nikomu jinýmu než k Hlušičkovi dělat nedal,jinak svody s chladičem vzadu od litiny 3-1 +výfuk 9.500,-pasuje a kvalita super,bez auta
17:36:56
10.01.2012
10.01.2012
T
a když jsme u toho vyvážení, tak já musim vyměnit řemnici přecemi došlo...to snad neva?
-> Eidy: : zítra ji ještě blejsknu...je víc sjetá , než ta moje a nemá rovnoměrný povrch...pokusim se to zachytit na foťák :-)
-> Athlonek: : zajímavý
-> Eidy: : zítra ji ještě blejsknu...je víc sjetá , než ta moje a nemá rovnoměrný povrch...pokusim se to zachytit na foťák :-)
-> Athlonek: : zajímavý
20:22:50
09.01.2012
09.01.2012
Athlonek
Tak jsem naskenoval co říká knížka o těch pružinách v lamele viz odkaz: www.uloz.to/12426092/torz
ni-tlumic-jpg
20:14:23
09.01.2012
09.01.2012
T
-> TTomas: : elektrika?
20:14:20
09.01.2012
09.01.2012
Eidy
-> T: Sice tam nic nevidím, ale budu ti věřit.
20:13:05
09.01.2012
09.01.2012
TTomas
-> T: Ta vrtule musi primo na chladic. Ja o tomto reseni premyslel taky(primo tlacnou a saci), ale po konzultaci s panem Kasparem jsem se rozhodl pro jednu silnou saci. Zatim ale neodzkouseno.
20:12:05
09.01.2012
09.01.2012
T
-> m8rinek: : no jako vždy vim prd ale já spíš přemýšlím nad nečím, co lze ovládat od volantu ale uvidíme to je zatím ještě daleko,ale zatím co jsem momentálně udělal pro chladící soustavu si říkám, že to snad klapne...
20:06:49
09.01.2012
09.01.2012
m8rinek
-> T: mam váleček, do kterýho zapadne špička trnu kapoty, z boku se zajistí šroubem a ze spodu opět trčí trn s pružinou zapadající do zámku.
20:04:26
09.01.2012
09.01.2012
T
-> m8rinek: : no to má,ale i tak by to asi chtělo tu kapotu no, kromě těch všech oprav a úprav o tomhle taky přemýšlím,ale zatím mám dost jiných starostí....tak čekám až to bude aktuální něco vymslet,ale klidně napověz
20:02:30
09.01.2012
09.01.2012
m8rinek
-> T: Erko má aspoň větrací mřížku v čele, já za teplých dní jezdím s pootevřenou kapotou, mam na to takový udělátko :))).
19:55:42
09.01.2012
09.01.2012
T
-> Eidy: : stačí? kdyžtak udělam jinou....
jsou na vnitřním obvodu takový "trhance" a ta moje je taky nová a má taky cca 4t. km a je krásně hladná ( stejná po celém obvodu )
-> m8rinek: : no já předpokládám, že kromě nějakých velkých motorů budou ty vrtule +- stejné asi ne
já mám ještě vlastně přívod vzduchu od poloosy,takže teď to bude asi spíš chtít ten teplý vzduch někam narvat
jsou na vnitřním obvodu takový "trhance" a ta moje je taky nová a má taky cca 4t. km a je krásně hladná ( stejná po celém obvodu )
-> m8rinek: : no já předpokládám, že kromě nějakých velkých motorů budou ty vrtule +- stejné asi ne
já mám ještě vlastně přívod vzduchu od poloosy,takže teď to bude asi spíš chtít ten teplý vzduch někam narvat
19:39:18
09.01.2012
09.01.2012
Eidy
-> T: Kde a jak potrhaná??? Dej fotku.
19:35:49
09.01.2012
09.01.2012
m8rinek
-> T: já mam přichystanou tuhle srandu přímo na chladič aukro.cz/chladic-ventilat
or-chladice-skoda-fabia-i2
038662351.html