skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:49:41
29.09.2011
29.09.2011
Milan 136
-> Eidy: ne. tam je jen ta koule. spínačka je mimo na držáku a páčky drží na plastech kolem volantu
já zas nevím, jak je to přesně na 100vce či eRku. tam je spínačka už na tyči jako u 120 ne?
já zas nevím, jak je to přesně na 100vce či eRku. tam je spínačka už na tyči jako u 120 ne?
17:57:18
29.09.2011
29.09.2011
T
tak jsem rád, že se tu alespoň pár lidí zasmálo
samo, že takhle nee, ale dělam na ní, tak až bdue , vyfotím
samo, že takhle nee, ale dělam na ní, tak až bdue , vyfotím
11:19:08
29.09.2011
29.09.2011
Kurier Grobar
-> T: haha
08:30:19
29.09.2011
29.09.2011
minno
-> T 28.09.11 18:42:43:
23:33:36
28.09.2011
28.09.2011
Eidy
-> T: Tys to s tou nábou nějak přehnal ne?
-> Milan 136: Aha, nevěděl jsem, že to chceš do MB, ale na věci to nic nemění. ERko má tyč řízení taky v tý "kouli". Ale je za tím ještě jeden držák na páčky pod volantem. To je v litru taky?
-> Milan 136: Aha, nevěděl jsem, že to chceš do MB, ale na věci to nic nemění. ERko má tyč řízení taky v tý "kouli". Ale je za tím ještě jeden držák na páčky pod volantem. To je v litru taky?
21:43:20
28.09.2011
28.09.2011
Péďa17
-> T:
20:19:50
28.09.2011
28.09.2011
Milan 136
-> T 28.09.11 18:42:43: no, to je akorát
-> Eidy: 1000 má palubku jinak než R, tam žádná pěna neni.
A myslím, že i ta volantovka je v MB dost odlišná než v 100/R.
Já si nevybavím, jak to má erko, ale v MB má ta tyč jen takovou kuličku na sobě a je provlečená do misky a přišroubovaná druhou miskou. A je tam takovej blbej mostík z plechu k tomu
Už jsem to tam jednou vyměřoval, ale zatím to takhle nechám
-> Eidy: 1000 má palubku jinak než R, tam žádná pěna neni.
A myslím, že i ta volantovka je v MB dost odlišná než v 100/R.
Já si nevybavím, jak to má erko, ale v MB má ta tyč jen takovou kuličku na sobě a je provlečená do misky a přišroubovaná druhou miskou. A je tam takovej blbej mostík z plechu k tomu
Už jsem to tam jednou vyměřoval, ale zatím to takhle nechám
11:11:16
28.09.2011
28.09.2011
T
-> Milan 136: : sklon je blbej,ale já budu přidávat tak max 5cm a dost vysoko docela posaz...ale být sedačky níž, tak to budu muset udělat jako Eidy....takhle mi to neva zatím...
22:08:34
27.09.2011
27.09.2011
Eidy
-> Milan 136: Když to uděláš šikovně, v autě vaři nemusíš. Já mám plechy pod palubkou pořád původní Stačí upravi držák hřídele a vyříznout kus pěny na palubce.
21:43:48
27.09.2011
27.09.2011
Milan 136
-> Eidy: no, myslím pevnou volantovku. Budu tam sna někdy dávat hřeben, tak tam teď nechci vařit a pak s tím zase hýbat.. Ty km, co s tím najedu zatím přežiju. letos jsem s tím byl jednou v práci a v Běšinách, jinak nic, není čas
21:10:19
27.09.2011
27.09.2011
Eidy
-> Milan 136: To se šnekem vůbec nesouvisí. Si tam dej lomenou volantovku.
21:05:08
27.09.2011
27.09.2011
Milan 136
-> U-Geen: věřím
-> T: já mám řadičku zahnutou, ručku zkrácenou a mezi nábou a volantem 10 cm redukci
ale ten volat je pořád debilně skloněnej. a dokus tam bude šnek tak bude
-> T: já mám řadičku zahnutou, ručku zkrácenou a mezi nábou a volantem 10 cm redukci
ale ten volat je pořád debilně skloněnej. a dokus tam bude šnek tak bude
15:05:12
22.09.2011
22.09.2011
U-Geen
zlaty navijeci schrotty :)
14:48:10
22.09.2011
22.09.2011
ZdrubT
Já jsem do svého RSa dal sedačku, pásy a pak ovladače. Eště budu muset hejbat volanten, ale to až bude konkrétní.
10:13:12
22.09.2011
22.09.2011
T
-> Eidy: : no to já je měl i před tim,ale nějak asi prostě začínám chápat všechny ty tvoje úpravy v pravém slova smyslu zraju a tak místo tjůning řadičky , co se válí po zemi jsem ji prodloužil k sobě a ručku zkrátil atd, jen ten volant ještě doladit no....a spínačku nevim,ale ta stačí otočit klíčkem a pak se rychtovat, možná spíš vytvořim tlačítko na tunel a nebo celou tu spínačku....to a v zimě,ale na volant se chci kouknout ještě teď...
měl jsem něco od Bizona a pak lepidlo na sklo a nic :-( den to vydrí a druhý den je to dole.....ta pryskyřice mi přijde, že se to nechce svést provrtam a bude klid
-> Milan 136: : viz. Eidy...chce to mít po ruce všechno
měl jsem něco od Bizona a pak lepidlo na sklo a nic :-( den to vydrí a druhý den je to dole.....ta pryskyřice mi přijde, že se to nechce svést provrtam a bude klid
-> Milan 136: : viz. Eidy...chce to mít po ruce všechno
20:42:48
21.09.2011
21.09.2011
Milan 136
-> T: já se taky vždycky v tisícovce připnu a pak na nic nedosáhnu
spínačka jen tak tak, ale zbytek je bída
spínačka jen tak tak, ale zbytek je bída
20:40:29
21.09.2011
21.09.2011
Eidy
-> T: Copak, už máš krátký ruce? Občas se sám sebe ptám, proč jsem ještě nedal spínačku na tunel. Ale já bych potřeboval posunout celou palubku.
Noa čím jsi to lepil?Ze svý zkušenosti doporučuju lepidlo Mamut. Lepil jsem s tím přední spoiler a drží to nehorázně.
Noa čím jsi to lepil?Ze svý zkušenosti doporučuju lepidlo Mamut. Lepil jsem s tím přední spoiler a drží to nehorázně.
19:50:47
21.09.2011
21.09.2011
T
tak dneska nás bylo na jedno auto moc na motokáry, tak jsem konečně vytáhnul erko :-)
takže : pásy super, pedály super...plynový nechám jak je, jen teď ten volant...dosáhnu,ale není to ono a asi musim kouknout na zapalování...že nějak nedosáhnu :-D jo a akce střešní okénko se odkládá....druhý pokus lepidla a nic nedrží jak má, takže je tam zpět sklo, abych si ještě zajezdil a přez zimu seženu nějaký "špunty" a udělam do něj díry a po srandě...nepotřebuju lepidlo...:-)
takže : pásy super, pedály super...plynový nechám jak je, jen teď ten volant...dosáhnu,ale není to ono a asi musim kouknout na zapalování...že nějak nedosáhnu :-D jo a akce střešní okénko se odkládá....druhý pokus lepidla a nic nedrží jak má, takže je tam zpět sklo, abych si ještě zajezdil a přez zimu seženu nějaký "špunty" a udělam do něj díry a po srandě...nepotřebuju lepidlo...:-)