T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:58:21
24.07.2011
Eidy
-> T: No, nejsem jistej, že by něco se střešákem? Karbon místo skla?
19:29:50
24.07.2011
no a jelikož jsem si nechtěl nějak natahovat ruce....tak jsem radši "poladil" ručku 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2011 19:29:50
19:26:16
24.07.2011
tak kdo najde něco nového? 40

jinak nejsem úplně spokojenej, takže to asi budu muset předělat..uvidíme 8 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 24.07.2011 19:26:16
16:51:19
13.07.2011
tak jsem to projel a netušil jsem jak to auto jede 131 a taková kravina 10 já vůl 500 krásných km a s takovou kravinou a jen se trápil,proč to nejede 12 jen jsem zvědav jakto teď bude zase s chlazenim 3 8
10:45:32
13.07.2011
-> Eidy: : no, pošahanej plynovej pedál 8 dneksa to projedu,když to půjde...uvidíme....
23:04:17
12.07.2011
Eidy
-> T: No tak vidíš 4
18:22:44
12.07.2011
tak dneska jsem to všechno prošel a problém číslo 3 je asi vyřešen....zítra zjistím,ale mohlo by to být ono...proč se divit, že to nejede,když mam klapku otevřenou napůl že 10

a problém číslo 4 vyřešen sám...nikde žádná vůle, tak nevim 3
21:25:34
11.07.2011
-> afro100: : já to věděl 40 nojo ale kdo to seřídí 10
20:28:50
11.07.2011
afro100
-> T: tak to mas rozladene ...
20:22:32
11.07.2011
-> afro100: : ale v Mostě mi to docela jelo, teda na rozdíl od současnýho stavu....8 maximálka na cílovce 120km/h je momentálně nemyslitelná mi přijde :-(



-> Bucin: : no půl jedný je asi málo...ale jinak jel...40 děkuji 4
19:55:57
11.07.2011
Bucin
-> T: nejels takhle náhodou kolem pul jedny přez Jindřichův Hradec ? viděl jsem tě na kruháči u lidlu. pěkně se ti to plazilo po zemi 4
18:21:21
11.07.2011
afro100
-> T: je mozne ze ten tvoj motor je mrtvola ... kamarat kupil rapida s motorom z fava, kt. koncil na 4,5 tis. ot a dalej proste nic ...
18:02:47
11.07.2011
tak jsem zpět 40

pátek vyrážení směr Znojmo a dneska příjezd...celkem najeto cca 480 km a mam pár poznámek :

1) jediný defekt byla špatná pojistka číslo 2 ( již po několikáté...nevím kde může být chyba :-( )

2) chlazení super, sice si hlídám kopce, že necham kvalt a trošku si to občas ochladim,ale jinak super :-) jen jsem tak 2dcl dolejval před cestou zpět...

3) jen ten motor :-( jedu si celou cestu krásně 90, ale jak se dostanu nad 3,5t. ot., tak jsem bez výkonu,ale úlně.....to je to tak špatný se sériovym motorem,nebo je možnost, že jsou rezervy v nastavení? :-/

4) jo a tak po 300 km mi přišlo, že se mi šoupnul opěrný krožek ložiska na levém zadním kole,ale po dalších dvou kontrolách mi to přošlo OK, tak nevim :-D

no a přidávám pár fotek....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.07.2011 18:02:47
16:02:19
07.07.2011
Péďa17
-> T: 1
20:37:08
06.07.2011
-> Péďa17: : ale neboj,když by něco, tak nevydržim dlouho dělat tajnýho 40



-> jerrom: : vim co myslíš a tim to bylo,když jsem ho smontoval,ale to se odstranilo,ale teď se s karbecem nic nedělalo....že by to vypadlo třeba? 131 to snad ne, když je víko nasazený ne? 131
20:05:10
06.07.2011
jerrom
-> T: nezapomněl jsi vrátit do víka karbece tu šroubovací trubičku? Nevím jak to líp nazvat...
18:03:37
06.07.2011
Péďa17
-> T: je mi to jasný1
17:53:10
06.07.2011
-> Péďa17: : nevim a neřeknu 40 158
14:30:51
06.07.2011
Péďa17
-> T: co pak dalšího budeš dělat z karbonu?
13:42:38
06.07.2011
tak na sytič to nechce chytnout a když už to má volnoběh bez sytiče a zapnu ho, tak to začne syčet...jinak bez sytiče motor jede stejně jako vždy...na prd 40

takže na startování to jen vadí, což v tomhle počasí moc nevadí,ale zajímalo by mě,co by to mohlo být...než začnu zase rozebírat celej karbec 8

jinak jak jsem psal, tak se chystam na větší výlet...tohle by snad nemělo vadit, ne? 8 10
Extreme Tyres