-> T: Tmavé paraboly nee, fakt by ti ten předek ještě více zanikl.
máš lesklý klínek, chromované obroučky, určitě bych spíš šel cestou chrom nárazníků...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> havlik: : uvidíme...zatím se mi líbí představa těch nárazníků
jen je sehnat, nějak po nich pokukuju od začátku,ale buď stojí za prd a nebo stojí za randál




-> T: proč nechceš nějakej pruh? já bejt tebou tak se tomu nebránim a zkus si neco vymyslet

-> havlik: : no na nějaký jmse se tam ptal...2500 za jednu půlku
to radši ty kola 


-> T: nemam ledr jich mel spousta na fcc:))
-> havlik: : proužky nee, ale nárazníky beru, máš? 

-> T: sežen chrom nárazníky a bude to oživení jako prase, pak třeba nějakou čáru máru na boku jako je tedka v modě. Prostě to černo černý auto je hrozně nudný a nevýrazný

-> Tuner#2: : OK
-> Eidy: : v pohodě, jen se ptám na náory a poslední rozhodnutí bude na mě,ale ptam se pro zajímavost...chtěl jsme auto nějak oživit, kromě kol

-> Eidy: : v pohodě, jen se ptám na náory a poslední rozhodnutí bude na mě,ale ptam se pro zajímavost...chtěl jsme auto nějak oživit, kromě kol


-> T: No já nevím. Já bych tam nedal ani jedny. Tedy pokud bych netůnil eRko do moderního stylu. Moderní kola, trochu vymodernit a vyhladit kastli atd.
Jinak dneska tě ksenóny vyjdou stejně jako tyhle světla mimochodem.
Raději bych tedy šel cestou nových origo parabol a silnějších žárovek třeba, pokud nechceš ksenón. Ale je to tvoje auto.
Jinak dneska tě ksenóny vyjdou stejně jako tyhle světla mimochodem.
Raději bych tedy šel cestou nových origo parabol a silnějších žárovek třeba, pokud nechceš ksenón. Ale je to tvoje auto.
-> T 27.06.11 19:57:33: Hrozný, nebrat!
-> Pavel P..: , -> Péďa17: : no tak zatím máme dva názory a moc mi to neusnadňujete klucí
-> Pavel P..: : ksenóóón néé
to už je moc provokace a moc peněz, když to auto v noci nejezdí vlastně 

-> Pavel P..: : ksenóóón néé


asi to nechapu :) zrusis puvodni naporak jako funkcni upravu a ted tam chces davat tuningovy svetla? :)
-> T: podle mě by si předek zabil,když už optiku tak tuhle vw-tuning.cz/?p=Predni-s.
..
-> T: hrozný tyhle světla na golfa... já bych tu měl nový čirý paraboly orig. PAL.. ty by tam sedli daleko líp ale bude to svítít na všechny strany.. musel bys do toho vsadit nějakej ten ksenón

pořád koukám,čim bych udělal erku radost
a od samého začátku koukám po čirých světlech,ale nejsem si 100% jistý jestli ano nebo ne
vw-tuning.cz/?p=Predni-s. .. co říkáte?

a od samého začátku koukám po čirých světlech,ale nejsem si 100% jistý jestli ano nebo ne

vw-tuning.cz/?p=Predni-s. .. co říkáte?

-> skodovak: : no jenže já asi radši budu souhlasit s Pavlem a vrátim je 

Ako uzke tycky na hreben mozno pouzit aj uzke tycky zo spojovacky na matku ... sice nie su uplne rovnake ako hrebenove, ale pouzit sa daju a funguje to ...
Nez kdesi pracne zhanat garde hreben ...
Nez kdesi pracne zhanat garde hreben ...
já mám taky ouzký ranena a tyčky kuli magelsum



Myslim že kvůli kolům je to moc úprav.. na předku bys musel dát ouzký ramena a gardesový tyčky hřebenu.
-> Eidy: : napadlo mě to,ale nejni to trošku downgrade...nebo jak se to píše.....
neni to kravina? je pravda, že ty kola se mi líbí moc....

