T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:02:09
30.03.2011
m8rinek
-> Tuner#2: je to 12,5mm, ubrušovat nemusíš, ale vůle je minimální, takže musíš přesně vystředit brzdič, na což dost lidí peče, to je ten důvod....
10:39:55
30.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: 12mm kotouče má bratránek na Rapidu už nějaký ten čas, ale v Mostě je měl po jedné jízdě total fialový a dle mě jestli dát dvojku a nebo 3,5 už není takový rozdíl a v chlazení a výdrži brzd je to rozdíl pořád drastickej. Navíc nemusíš ubrušovat nový desky, což je prostě škoda.
19:21:39
29.03.2011
m8rinek
-> T: to, že to je Brembo není výhoda.... výhodou je větší tloušťka, tedy větší tepelná kapacita kotouče...
19:16:24
29.03.2011
-> m8rinek: : aha :-/ no a výhody? kromě toho, že to je Brembo 40 větší tloušťka a nemá se to zkroutit, nebo ještě něco?



-> vhml: : no já vím jak, ale nevim jak s kyvkou 8









jinak sjm dneska dolíval olej do převodovky asi půl litru a asi čtvrt mi vyteklo a ještě by teklo...mam nechat kontrolní šroub kapat třeba půl hoďky, nebo jak? teď sjem ho nechal asi 10 minut a pořád by klidně tekl :-/
19:02:07
29.03.2011
vhml
-> T: áčka ze stovkový kastle dostaneš horko těžko. Nevím proč, ale 120tková to umí líp
18:57:59
29.03.2011
m8rinek
-> T: dělal jsem to za 2ku celkem, problém je, že dáš li nový desky tak je to moc na těsno, takže jsem nový desky sundával o 0,7mm
18:56:58
29.03.2011
áčka pořád nikde, ale níž to dávat nechci 10 už teď jsem koukal jak nízko mam zadní stabík 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.03.2011 18:56:58
18:52:22
29.03.2011
konečný snížení....asi 8 3 poslední snížení o 1cm na obou nápravách...předek čekám, že ještě sedne a zadek až asi tak bude...zítra na geometrii snad a připraveno na sezonu...

jinak mam najeto prd,ale sedlo to o kousek vpředu, neva, že se uďelá teď geometrie a bude to sedat ještě? 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.03.2011 18:52:22
18:49:45
29.03.2011
-> Vojťas: : ee, stejně se mi asi moc do chlaďáků nechce 8 a taky pro poštu nejsem, při dražších věcech si na ně radši sáhnu 40 4
18:48:51
29.03.2011
-> m8rinek: : takže je tohle místo série prostě? tohel a k tomu desky ATE a to by mohlo stačit 40 cena? 4
18:32:44
29.03.2011
m8rinek
-> T: co tohle? www.skoda110r.eu/erse/... /5%20(1).JPG stačí seriovej držák, náboje, jen dodám kotouče a šroubky.
18:29:07
29.03.2011
Vojťas
-> T: zavolej a uvidis, treba se domluvite
18:22:06
29.03.2011
-> havlik: : sakra to je lákavé 8 40 ale poštou neposílá a mam to 300 km 8

jinakale rozhodnuto a budou 4p, od kamaráda je rapásnu a mezi tím sde rozhodnu jestli necham zatím normál kotouč a nebo chlaďák, když nemam ten motor pořád :-D
16:51:44
29.03.2011
havlik
18:25:27
28.03.2011
foto...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2011 18:25:27
18:24:30
28.03.2011
tak josu pružiny taky v alkytonu už, ještě štíty, až budou jiný prasátka...



jinak teda po snížení 1cm, tak teď párkrát projet a šup na geometrii a snad připraveno na sezonu...
18:23:00
28.03.2011
těžký živod barvičkového tunera 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2011 18:23:00
14:21:48
25.03.2011
zase jen tak nějaký stříbro 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.03.2011 14:21:48
11:40:40
25.03.2011
-> Eidy: : nojo ale to abych na tyhle "salámy" měl alespoň 6 palců 8 3 bych radši 14, ale nejsou 10 a nechci jinou rozteč 8
11:08:07
25.03.2011
Eidy
-> T: Ve 13" existuje i pár silničních gum. Buď 195/45 třeba od Dunlopu www.ityre.com/en/.../4274 nebo Continental SPORT CONTACT a nebo pak 205/60 pneumatiky.heureka.cz/fal ken-ze502-205-60-r13-87h .
Extreme Tyres