T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:58:58
21.03.2011
castrol
-> T: presne tak4 a daj 4p a kotuce 1
18:57:48
21.03.2011
-> castrol: : jo a nesmí utíkat vůbec předpokládám? 40 4
18:57:11
21.03.2011
jinak přemýšlím ještě před motorem nad brzdama...nápady na upgrade? momentálně jsem na 2p a bubnech 40
18:56:27
21.03.2011
castrol
-> T: nasad a nalej benzin
18:55:48
21.03.2011
když mi to začlo jít zrovna a bavit mě to 40 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.03.2011 18:55:48
18:54:56
21.03.2011
tak já nevím jestli to dělám dobře, přijde mi to jako dost utopený 8 jak zjistim , že ventily těsní?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 21.03.2011 18:54:56
12:15:12
19.03.2011
-> Šediváček: : jasný, dík 4
19:57:44
18.03.2011
Šediváček
-> T: Tak tady to je těžký.Já ti řikam učinnou,nejlevnější a odzkoušenou variantu 4 Ale zase tomu nemusim vůbec rozumět a jenom si to vymejšlet 6 A je to tvůj motor,práce a peníze.Tak si názor musíš udělat sám,jak řikáš.
18:36:59
18.03.2011
-> Šediváček: : dík :-) a kecat si do toho nenecham,ale ptam se co nejvíce lidí a pak si sám udělam názor, že jsou odpovědi rozdílné a úplně bez rad to dělat nechci,protože se učim, takže každou radu beru 4
18:03:53
18.03.2011
Šediváček
-> T: A dam ti radu jestli můžu,......od nikoho si do toho nenech kecat 4
18:01:52
18.03.2011
Šediváček
Tak abych to uved na pravou míru.Ty frézy sou 30,90 a 150°.A jak řiká vhml,má to lepší přestup do spalováku.Ale neni pravda,že se nedá udělat šířka sedla.Když neni nějak moc špatný,tak se udělá sedlo a tou rovnou plochou z druhý strany se zahloubí spalovák a udělá šířka sedla.A jestli tam bude potom zub pár desetin mm tak to je uplně fuk.Je to pořád lepší než jak to vypadá předtim to sedlo.Ale nikdo taky neřeší,že ten oklepaný ventil má uplně jiný úhel než udělaný sedlo.To se mě zdá divný.Pár hlav sem tutima frézama dělal a funguje to uplně bez problemu a nějaký turbulence směsy ve spalováku se na 60-ti koňovým motoru nepoznají. Když to bude špičkový motor,tak to je uplně jiná písnička.
17:02:36
18.03.2011
-> vhml: : no nepočítám, že tenhle motor bude navždy, takže na pár tisíc mi stačí, takže jdu do toho 40 dík 4



-> fido06: : to bych to určitě udělal, kdybych ho stavěl navždy 4 ale jak sjem to tu tak vyčetl, tak se není snad čeho bát 8 3
16:46:42
18.03.2011
vhml
-> T: Nemáš-li to 50tisíc kilometrů a ještě víc koní a chceš-li si s tím s plnou parádou vyhrát sám, tak směle klidně do jedný frézy.
16:38:51
18.03.2011
fido06
-> T: Jestli chceš, aby to fungovalo a nedělal zbytečný laborace, odnes to někomu kdo se tim zabývá4 pak případně přebrousit už jen pastou zvládneš.5
15:35:13
18.03.2011
-> vhml: : s tim,že se třema udělam lepší tvar chápu, to druhé moc už ne tak moc :-)

nicméně teda tohle znamená, že to není úplně top řešení, ale funkční jestli už to máš ozkoušené předpokládám? 4

tu hlavu stavim jako pokus, nicméně bych rád aby to fungovalo,takže Tvůj názor? 4
12:04:39
18.03.2011
vhml
Běžně to dělám jednou frézou, ono to vždycky nějak funguje.



Problémy jsou dva. První je ve tvaru proudění, kdy s jednou frézou se ti proudění láme, kdežto na tři frézy je to ,,kulatější,



Druhej problém je se šířkou dosedací plochy ventilu. Ten by měl bejt 1,2mm pro sací a 0,8mm pro výfuk ( snad nekecám). Což s jednou frézou nemáš možnost ovlivnit, děláš to širší, tudíž snižuješ tlak v dosedacích plochách a hůř to těsní
upraveno 1x, naposled 18.03.2011 12:05:26
11:28:41
18.03.2011
-> m8rinek: : no jasný, tak pak jak to bude fungovat s jednou frézou? 40 a jak zjistim,že je to dobrý? nesmí mi ventil nic propustit ne?
09:04:45
18.03.2011
m8rinek
-> T: ono to bude fungovat i nezabroušený.... ale jak? 3frézy
08:56:32
18.03.2011
-> Šediváček: ,-> Eidy: : no a teď babo raď kde je pravda 8 3
Extreme Tyres