T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

23:08:43
17.03.2011
Eidy
-> Šediváček: Já teda nevím, já tomu vůbec nerozumím, ale v každý knížce se píše o 3 frézách. Ale když myslíš, že je to zbytečný...
22:43:19
17.03.2011
Šediváček
-> T: Tuty frézy bohatě stačí,pokud sedí průměr.Na 3-úhly to dělala jenom fabrika.A byli to tuším 30,45 a 60°.Těma 30° si nejsem jistej,ale něco takhle malýho tam je.A opravná sada fréz je jenom 45° na zbroušení poškození a těma 90° se zahlubuje a dělá šířka dosedací plochy pro ventil.Vůbec to neřeš,udělej to tutima a bude to jezdit taky bez problémů.A dosedací plochu udělej tak akorát,na desetiny mm to stejně nezměříš.Hlavně když budou těsnit.Ale spíš bych řešil ventily,oklepaný jen tak nezabrousíš.Takže srazit buď na brusce rantl na talířku,nebo nový.Originály budeš těžko shánět a Čína udělá taky dobrou službu,když to nechceš na statisíce km ten motor.4 Nikdy nezabrušovat jenom točením ve vrtačce,musíš s nim vrtět sem a tam !! Na posledním válci ti asi upadnou ruce,ale to je daň když není mechanizace. 1 A profi sada fréz bez problémů převyšuje 10 000kč a s tou ruční prací to neřeší vůbec nic 1

Ta fréza jak se ti zdá velká,je uplně přesně ona 4 Nesmí být ani velká,ani malá jinak to dělá neplechu.



PS: Hodně štěstí 6
21:45:30
17.03.2011
m8rinek
-> T: Nech si to udělat. Zvládneš to, ale jistota zas tak drahá neni...
21:33:04
17.03.2011
Eidy
-> T: Ale zvládneš. Potřebuješ akorát šupleru na kontrolu rozměrů a hlavně 3 frézy. Bez nich to nedáš. Já zatím viděl jen kompletní sadu. Tahle sada je jen třetina potřebnýho nářadí.
21:29:06
17.03.2011
-> Eidy: : takže to stejně sám nezvlávnu? a to je teda ta sada nekompletní? nebo teda se mělo prodávat spíš víc sad? to nejak nechpápu teda 3
21:24:03
17.03.2011
Eidy
-> T: Tak to jo, nicméně potřebuješ 3 úhly. 45, 60 a 90° nebo tak nějak. Musíš vytvarovat celý sedlo. A musíš přesně, jako šířku a průměr dosedací plochy. Jinak je to naprd.
21:21:12
17.03.2011
-> Eidy: : nene,to myslíš, že ta plocha co vidíš je u vevnitř? nene,to je normálně zkosený....se se spíš nezdály rozměry a stupně byly jen 45st?

zítra nafotim....
21:18:16
17.03.2011
Eidy
-> T: Podle mě to není ono. Krabička sice tvrdí, že ano, ale mě se to nezdá. Musí to mít úhel. A musí tam být 3 úhly. Tohle je pořád plochý.

Tady je takovej příklad.

skoda-virt.cz/cz/.../6254 8-frezy-na-ventily
19:22:54
17.03.2011
tak co frézky? jsou to ani nebo ne? 40 ted mi tu někdo chybí, kdo by mi už dávno odpověděl 8
15:03:45
17.03.2011
-> minno: : no mě už to tak se.e, že spíš přemýšlím a nějakých mín olejových poloosách 10 3

jinak plamínkem asi taky tak dopadnu nebo nevim 8 3



-> afro100: : moc hezký 4 koukal jsem, že mi to dělá i lehce gufero na prsou...jak ty gufera dělaní, to nevim 8
14:58:20
17.03.2011
afro100
-> T: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_539_144086__2011-0 2-20_13-19-05_88.jpg



pisal som to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1440 86-gufero-na-klice-vydrena -klika



to gufero sa da na jednom mieste rozpojit, tak cvaknes klestickami tu jednu cast a zas spojis, akurat nesmies ucvaknut tu zuzenu cast :D
14:56:14
17.03.2011
minno
-> T: keď tečie olej vždy prepúšťa práveže len to vnútorné gufero. Vonkajšie je len akoby taká prachovka proti vniknutiu nečistôt do ložiska, prípadne aby vazelína z ložiska nevyšla von.... Ináč tá pružinka v gufere je len založená za taký límček gufera.



Ináč tiež premýšam nad tým odmastením pakien, ale letlampa nie je, čo tak opiecť ich nad ohníkom? :)
14:54:25
17.03.2011
no ještě aby toho nebylo málo tak jen tak v mezičase 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:54:25
14:53:17
17.03.2011
a atdy velké 8 nebo mi to jen přijde? nikdy jsem to v ruce neměl 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:53:17
14:52:32
17.03.2011
tady mi to přijde malé 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:52:32
14:51:57
17.03.2011
-> vhml: : no uvidíme,letlampu nemam, tak musim vymslet čim to nejdřív udělam 8 4
14:51:08
17.03.2011
vhml
-> T: přesně tak, samožrejmě to nesmíš rozžavit do ruda, obložení je lepené.
14:51:07
17.03.2011
tak mam tohle od kamaráda...ale to asi nebude ta správná sada co? 10
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:51:07
14:50:06
17.03.2011
-> afro100: : a jak ho zkrátim? abych ho neporušil? pérko v guferu jsem ještě nezkoumal 8 jinak důvod asi chápu proč 4



-> vhml: : takže jakkoliv zahřít,dokud nebude ven bublat olej...obložení předpokládám neublížim,když je stavěný na mnohem větší teploty?
14:33:52
17.03.2011
vhml
-> afro100: jasná.



Mě to teče už kolik let, dvakrát do roka to vypálím a jezdím dál. Za jízdy rozdíl poznat není, před závodama kdy to jde na přejímkách na válce to vyčistím a vypálím
upraveno 1x, naposled 17.03.2011 14:34:05
Extreme Tyres