T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:03:45
17.03.2011
T
-> minno: : no mě už to tak se.e, že spíš přemýšlím a nějakých mín olejových poloosách 10 3
jinak plamínkem asi taky tak dopadnu nebo nevim 8 3

-> afro100: : moc hezký 4 koukal jsem, že mi to dělá i lehce gufero na prsou...jak ty gufera dělaní, to nevim 8
14:58:20
17.03.2011
afro100
-> T: img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_539_144086__2011-0 2-20_13-19-05_88.jpg

pisal som to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1440 86-gufero-na-klice-vydrena -klika

to gufero sa da na jednom mieste rozpojit, tak cvaknes klestickami tu jednu cast a zas spojis, akurat nesmies ucvaknut tu zuzenu cast :D
14:56:14
17.03.2011
minno
-> T: keď tečie olej vždy prepúšťa práveže len to vnútorné gufero. Vonkajšie je len akoby taká prachovka proti vniknutiu nečistôt do ložiska, prípadne aby vazelína z ložiska nevyšla von.... Ináč tá pružinka v gufere je len založená za taký límček gufera.

Ináč tiež premýšam nad tým odmastením pakien, ale letlampa nie je, čo tak opiecť ich nad ohníkom? :)
14:54:25
17.03.2011
T
no ještě aby toho nebylo málo tak jen tak v mezičase 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:54:25
14:53:17
17.03.2011
T
a atdy velké 8 nebo mi to jen přijde? nikdy jsem to v ruce neměl 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:53:17
14:52:32
17.03.2011
T
tady mi to přijde malé 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:52:32
14:51:57
17.03.2011
T
-> vhml: : no uvidíme,letlampu nemam, tak musim vymslet čim to nejdřív udělam 8 4
14:51:08
17.03.2011
vhml
-> T: přesně tak, samožrejmě to nesmíš rozžavit do ruda, obložení je lepené.
14:51:07
17.03.2011
T
tak mam tohle od kamaráda...ale to asi nebude ta správná sada co? 10
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 17.03.2011 14:51:07
14:50:06
17.03.2011
T
-> afro100: : a jak ho zkrátim? abych ho neporušil? pérko v guferu jsem ještě nezkoumal 8 jinak důvod asi chápu proč 4

-> vhml: : takže jakkoliv zahřít,dokud nebude ven bublat olej...obložení předpokládám neublížim,když je stavěný na mnohem větší teploty?
14:33:52
17.03.2011
vhml
-> afro100: jasná.

Mě to teče už kolik let, dvakrát do roka to vypálím a jezdím dál. Za jízdy rozdíl poznat není, před závodama kdy to jde na přejímkách na válce to vyčistím a vypálím
upraveno 1x, naposled 17.03.2011 14:34:05
14:30:56
17.03.2011
afro100
-> vhml: tak jako ja som to bral ze to rozobere a bude menit ty gufera ... inak je to jasne blbost
upraveno 1x, naposled 17.03.2011 14:31:13
14:29:50
17.03.2011
vhml
-> afro100: vyměnit za nové je nesmysl. Pokud olej teče dál, tak opět nasajou. Dokud bude téct olej tak pravidelně vypalovat/ohřívat. Prostě dosáhnout teploty varu oleje aby vylezl z obložení a šel utřít.
14:28:16
17.03.2011
afro100
T 17.03.11 14:15:04 napsal:
→ vhml: : a jeje, to mam radost 8 ale letlampa neni,
jiny prostředek?


Vymenit za nove ...

Mala rada: ked to budes mat vonku, na novom gufere trosku skrat pruzinku, tak o 1-2mm ...
14:15:04
17.03.2011
T
-> vhml: : a jeje, to mam radost 8 ale letlampa neni, jiny prostředek?

-> Eidy: : no nemam stahovák a ložisko nechtělo, takže asi budu muset to rozebrat 8 40

-> minno: . právě, že jsem měnil venkovní a doufal, že to bude tim a ono nakonec neni a asi se rozpadlo úplně už to vnitřní 3 8
10:25:10
17.03.2011
minno
-> T 16.03.11 17:14:50: 9 nezávidím, poznám to moc dobre..... Tebe to už raz tieklo, nie? Vnútorné gufero si už raz menil, či ešte nie?
21:46:20
16.03.2011
Eidy
-> T: To gufero teče jako kdyby tam ani nebylo.
Jde to vyndat bez vyndání kamenů. Je to trochu hra nervů, ale dá se. To bych to radši rozpojil.
21:38:58
16.03.2011
vhml
-> T: odmastit oblození nestaci, je to nasáklý. Letlampu a pomalu nechat olej z oblození vybublavat a utirat.
21:17:32
16.03.2011
T
-> m8rinek: : jasný,ale musim to oddělat od převodovky 8 a to se mi nechce 3 ale koukam ze tomu neuteču 3
19:53:59
16.03.2011
m8rinek
-> T: kameny jsou brnkačka...
Extreme Tyres