skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
22:34:19
14.03.2011
14.03.2011
m8rinek
-> Eidy: jsou různý cesty mno, uvidíme jak to bude fungovat... Třeba to nakonec vyhodim...
22:16:02
14.03.2011
14.03.2011
Eidy
-> m8rinek: No tak Schwejk dokázal dělat spoustu věcí "různým způsobem" a můj motor by mohl vyprávět. Moje "zvětšené" kanály a "velké" ventily jsou toho důkazem.
22:08:59
14.03.2011
14.03.2011
m8rinek
-> Eidy: know how :)))). Schwejk prej dělal drážku celej víkend :D.
21:47:39
14.03.2011
14.03.2011
Eidy
-> m8rinek: To mě řekni, jak jsi tam udělal tu drážku do kanálu, když tam pořádně kotouček nestrčíš.
Na samotnou funkci jsem teda zvědavej.
Na samotnou funkci jsem teda zvědavej.
21:33:05
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> m8rinek: ok dík
21:30:25
14.03.2011
14.03.2011
m8rinek
-> afro100: výfuk jsem nedělil a nemam to rozdělený komplet, jen posunutou přepážku....
-> T: frézy nemám, základní frézování nechávám profíkovi, kterej to udělá na mašině...
-> T: frézy nemám, základní frézování nechávám profíkovi, kterej to udělá na mašině...
21:26:23
14.03.2011
14.03.2011
T
-> m8rinek: : né úprava na 8-mi kanál? tak co to děláš? :-) a nemáš náhodou frézky na ventily?
21:21:17
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> m8rinek: sákra :D tak nic
21:20:05
14.03.2011
14.03.2011
m8rinek
-> afro100: ne-e...
21:16:07
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> m8rinek: hmm, uprava ala 8 kanal ? Hustodemonske ... :)
21:11:14
14.03.2011
14.03.2011
m8rinek
-> T: něco z posledních dní ;) www.skoda110r.eu/?page=pr
axe...
20:47:54
14.03.2011
14.03.2011
T
-> Eidy: : OK, tak teď jen sehnat ty frézky
20:26:28
14.03.2011
14.03.2011
Eidy
-> T: Ty ventily zapustíš třeba jen o desetinku nebo dvě. Záleží na stavu sedel. Pojedeš prostě, dokud to nebude ok. Ale bejvá to fakt málo, takže podkládání pružin v této souvislosti je zbytečný.
19:57:38
14.03.2011
14.03.2011
T
-> afro100: : neuvěřitelný, že jsem něco pochopil takže kompresní poměr mě nezajímá, ten doženu pak snížením třeba a spalovákama,ale co ty pružiny? podložit?
19:55:41
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> T: ano a ano
19:51:59
14.03.2011
14.03.2011
T
-> afro100: : aha, toho jsem se bál, že tohle doma nemam jinak to teda asi zase tak těžký nebude jen když se tohle udělá, tak se předpokládám trošku mění kompresní poměr a "povolim" nepatrně ventilovým pružinám, ne? ( někde jsem se dočetl, že se podkládají pro větší tuhost a tímto vlastně udělam opačnou věc přeci ? )
19:37:52
14.03.2011
14.03.2011
afro100
-> T: co to meles Kelisova ? :D Priemer ostane, len zapustis ventil trosku viac do hlavy. A frezka na to vyzera nejak tak: slovenskainzercia.sk/x-sk
/.../1561745-frezky-2.jpg
Takze spodok sa strci do voditka, co sluzi ako vedenie pre frezku a trocha to zabrusis ...
Takze spodok sa strci do voditka, co sluzi ako vedenie pre frezku a trocha to zabrusis ...
19:21:49
14.03.2011
14.03.2011
T
-> Eidy: : no nazdar ale to jsou jiný frézky, tvaru ventilu ne? a když to zabrousim, tak mi přeci nemůže sedět ventil ne? a jen ve vrtačce, nebo stojanovka?
ježiš, do čeho jsem se to zase pustil
ježiš, do čeho jsem se to zase pustil
19:07:46
14.03.2011
14.03.2011
Eidy
-> T: Pěkný péro
Jestli máš ostrý frézky a nejsy kopyto, tak to zvládneš. Přečti si postup v knížce (já si to už nepamatuju přesně). Abnormální ventili mají abnormální dříky, větší tuším o 0,1 nebo dokonce 0,15mm (snad nekecám). Pokud nemáš vyčudlaný vodítka, tak se tě to netýká.
Frézkama jenom přerovnáš sedla a je dobrý zarovnat-"zahloubit& quot; všechny stejně, abys měl stejnou kompresi na všech válcích.
Jestli máš ostrý frézky a nejsy kopyto, tak to zvládneš. Přečti si postup v knížce (já si to už nepamatuju přesně). Abnormální ventili mají abnormální dříky, větší tuším o 0,1 nebo dokonce 0,15mm (snad nekecám). Pokud nemáš vyčudlaný vodítka, tak se tě to netýká.
Frézkama jenom přerovnáš sedla a je dobrý zarovnat-"zahloubit& quot; všechny stejně, abys měl stejnou kompresi na všech válcích.