skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
08:56:32
18.03.2011
18.03.2011
T
-> Šediváček: ,-> Eidy: : no a teď babo raď kde je pravda
23:08:43
17.03.2011
17.03.2011
Eidy
-> Šediváček: Já teda nevím, já tomu vůbec nerozumím, ale v každý knížce se píše o 3 frézách. Ale když myslíš, že je to zbytečný...
22:43:19
17.03.2011
17.03.2011
Šediváček
-> T: Tuty frézy bohatě stačí,pokud sedí průměr.Na 3-úhly to dělala jenom fabrika.A byli to tuším 30,45 a 60°.Těma 30° si nejsem jistej,ale něco takhle malýho tam je.A opravná sada fréz je jenom 45° na zbroušení poškození a těma 90° se zahlubuje a dělá šířka dosedací plochy pro ventil.Vůbec to neřeš,udělej to tutima a bude to jezdit taky bez problémů.A dosedací plochu udělej tak akorát,na desetiny mm to stejně nezměříš.Hlavně když budou těsnit.Ale spíš bych řešil ventily,oklepaný jen tak nezabrousíš.Takže srazit buď na brusce rantl na talířku,nebo nový.Originály budeš těžko shánět a Čína udělá taky dobrou službu,když to nechceš na statisíce km ten motor. Nikdy nezabrušovat jenom točením ve vrtačce,musíš s nim vrtět sem a tam !! Na posledním válci ti asi upadnou ruce,ale to je daň když není mechanizace. A profi sada fréz bez problémů převyšuje 10 000kč a s tou ruční prací to neřeší vůbec nic
Ta fréza jak se ti zdá velká,je uplně přesně ona Nesmí být ani velká,ani malá jinak to dělá neplechu.
PS: Hodně štěstí
Ta fréza jak se ti zdá velká,je uplně přesně ona Nesmí být ani velká,ani malá jinak to dělá neplechu.
PS: Hodně štěstí
21:45:30
17.03.2011
17.03.2011
m8rinek
-> T: Nech si to udělat. Zvládneš to, ale jistota zas tak drahá neni...
21:33:04
17.03.2011
17.03.2011
Eidy
-> T: Ale zvládneš. Potřebuješ akorát šupleru na kontrolu rozměrů a hlavně 3 frézy. Bez nich to nedáš. Já zatím viděl jen kompletní sadu. Tahle sada je jen třetina potřebnýho nářadí.
21:29:06
17.03.2011
17.03.2011
T
-> Eidy: : takže to stejně sám nezvlávnu? a to je teda ta sada nekompletní? nebo teda se mělo prodávat spíš víc sad? to nejak nechpápu teda
21:24:03
17.03.2011
17.03.2011
Eidy
-> T: Tak to jo, nicméně potřebuješ 3 úhly. 45, 60 a 90° nebo tak nějak. Musíš vytvarovat celý sedlo. A musíš přesně, jako šířku a průměr dosedací plochy. Jinak je to naprd.
21:21:12
17.03.2011
17.03.2011
T
-> Eidy: : nene,to myslíš, že ta plocha co vidíš je u vevnitř? nene,to je normálně zkosený....se se spíš nezdály rozměry a stupně byly jen 45st?
zítra nafotim....
zítra nafotim....
21:18:16
17.03.2011
17.03.2011
Eidy
-> T: Podle mě to není ono. Krabička sice tvrdí, že ano, ale mě se to nezdá. Musí to mít úhel. A musí tam být 3 úhly. Tohle je pořád plochý.
Tady je takovej příklad.
skoda-virt.cz/cz/.../6254 8-frezy-na-ventily
Tady je takovej příklad.
skoda-virt.cz/cz/.../6254 8-frezy-na-ventily
19:22:54
17.03.2011
17.03.2011
T
tak co frézky? jsou to ani nebo ne? ted mi tu někdo chybí, kdo by mi už dávno odpověděl
15:03:45
17.03.2011
17.03.2011
T
-> minno: : no mě už to tak se.e, že spíš přemýšlím a nějakých mín olejových poloosách
jinak plamínkem asi taky tak dopadnu nebo nevim
-> afro100: : moc hezký koukal jsem, že mi to dělá i lehce gufero na prsou...jak ty gufera dělaní, to nevim
jinak plamínkem asi taky tak dopadnu nebo nevim
-> afro100: : moc hezký koukal jsem, že mi to dělá i lehce gufero na prsou...jak ty gufera dělaní, to nevim
14:58:20
17.03.2011
17.03.2011
afro100
-> T: img.skoda-virt.cz/forum_u
pload/7_539_144086__2011-0
2-20_13-19-05_88.jpg
pisal som to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1440 86-gufero-na-klice-vydrena -klika
to gufero sa da na jednom mieste rozpojit, tak cvaknes klestickami tu jednu cast a zas spojis, akurat nesmies ucvaknut tu zuzenu cast :D
pisal som to sem: skoda-virt.cz/cz/.../1440 86-gufero-na-klice-vydrena -klika
to gufero sa da na jednom mieste rozpojit, tak cvaknes klestickami tu jednu cast a zas spojis, akurat nesmies ucvaknut tu zuzenu cast :D
14:56:14
17.03.2011
17.03.2011
minno
-> T: keď tečie olej vždy prepúšťa práveže len to vnútorné gufero. Vonkajšie je len akoby taká prachovka proti vniknutiu nečistôt do ložiska, prípadne aby vazelína z ložiska nevyšla von.... Ináč tá pružinka v gufere je len založená za taký límček gufera.
Ináč tiež premýšam nad tým odmastením pakien, ale letlampa nie je, čo tak opiecť ich nad ohníkom? :)
Ináč tiež premýšam nad tým odmastením pakien, ale letlampa nie je, čo tak opiecť ich nad ohníkom? :)
14:51:57
17.03.2011
17.03.2011
T
-> vhml: : no uvidíme,letlampu nemam, tak musim vymslet čim to nejdřív udělam
14:51:08
17.03.2011
17.03.2011
vhml
-> T: přesně tak, samožrejmě to nesmíš rozžavit do ruda, obložení je lepené.
14:51:07
17.03.2011
17.03.2011
T
tak mam tohle od kamaráda...ale to asi nebude ta správná sada co?
14:50:06
17.03.2011
17.03.2011
T
-> afro100: : a jak ho zkrátim? abych ho neporušil? pérko v guferu jsem ještě nezkoumal jinak důvod asi chápu proč
-> vhml: : takže jakkoliv zahřít,dokud nebude ven bublat olej...obložení předpokládám neublížim,když je stavěný na mnohem větší teploty?
-> vhml: : takže jakkoliv zahřít,dokud nebude ven bublat olej...obložení předpokládám neublížim,když je stavěný na mnohem větší teploty?