skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:41:45
14.03.2011
14.03.2011
Eidy
-> T: Jak říká MOLSO. Tohle musíš zarovnat frézkama.
16:03:04
14.03.2011
14.03.2011
MOLSO
-> T: tie sedla su uz skor na frezku
16:02:15
14.03.2011
14.03.2011
T
a to pro dnešek stačí a jdu se prát s těma pružinama, protože mě zajímá názor na tohle.....nějak se mi nelíbí dosedací plochy ventilů...to se vezme brusnou pastou? nebo to nevadí?
16:00:02
14.03.2011
14.03.2011
T
jo a nešel jsem doma kouzelnou krabičku a to co je ve vrtačce nevim na co je,ale během chvilky mi to udělalo to málo,co je vidět na předešlé fotce, takže pro ty začátky super :-) jen pak hloubš budu muset pořídit něco kulatějšího, pokud nepoužiju něco z toho co mam...
15:58:10
14.03.2011
14.03.2011
T
-> m8rinek: : taky se toho bojim, takalespoň to mam potvrzený
-> Tuner#2: : dík
jinak tady máme první pokusy hlavy a asi mě to bude bavit
jen pár drobností potřebuju ujasnit....to těsnění mi stejně lítá na těch šteftech, někde jsem vyčetl něco o kolíku...nevadí,když udělam do hlavy,těsnění a sání s výfukem dírky a dam si tam nějaký malý pomocný kolíky, aby se mi to těsnění nehlo ani o mm?
-> Tuner#2: : dík
jinak tady máme první pokusy hlavy a asi mě to bude bavit
jen pár drobností potřebuju ujasnit....to těsnění mi stejně lítá na těch šteftech, někde jsem vyčetl něco o kolíku...nevadí,když udělam do hlavy,těsnění a sání s výfukem dírky a dam si tam nějaký malý pomocný kolíky, aby se mi to těsnění nehlo ani o mm?
21:54:23
13.03.2011
13.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.03.11 20:35:36: JJ zadek si v podstatě nesedá vůbec, to stačí vyjet za ves a zpět a víš na čem jsi.
20:48:27
13.03.2011
13.03.2011
m8rinek
-> T: jen tam ten spodek nech ;).
20:35:36
13.03.2011
13.03.2011
T
-> m8rinek: : takže jen rádius upravit a nic víc, že?
-> Tuner#2: : jojo,to jsme se právě ptal....zatím mam tak tu stovku km no, takže bych to viděl, že to teď uříznu tak o 5-8mm a to bude akorát a azdek celý 1cm, že ten se nehne, ne?
-> Tuner#2: : jojo,to jsme se právě ptal....zatím mam tak tu stovku km no, takže bych to viděl, že to teď uříznu tak o 5-8mm a to bude akorát a azdek celý 1cm, že ten se nehne, ne?
20:32:27
13.03.2011
13.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 12.03.11 18:14:12: Hlavně měj na pěměti, že 1cm na nápravě v předu je tak 0,5cm na pružině Pokud už jsi najel alespoň nějakou stovku km, tak už by si to sedat výrazně nemělo.
20:19:20
13.03.2011
13.03.2011
m8rinek
-> T: www.skoda110r.eu/110r/bre
zen1150007.jpg Jen obrat dle LA
19:01:22
13.03.2011
13.03.2011
T
-> Minik03: : já taky, proto se na to ptam
18:23:32
13.03.2011
13.03.2011
Minik03
-> T: Misku ventilu bych se bal ubrat
18:19:40
13.03.2011
13.03.2011
T
tak asi takhle jsou vyčištěný ventily k soustružníkovi...může na nich být něco špatně? když pominu, že se mi nelíbí ta dosedací plocha, která se zabrousí brusnou pastou....
18:14:12
12.03.2011
12.03.2011
T
dneska jsem to zase projel a vyfotil na rovině před barákem a mam s čím porovnat s fotkou před a po a vypadá to, že teda předek je asi o 1cm nahoru, čímž se to tak nějak vyrovnalo, ale asi to teda půjde nakonec o 1cm na každé nápravě....teda zadek určitě a předek když dam o 1cm, nesedne to časem ještě navíc o nějaká ten mm nebo cm?
tohle je teda aktual
tohle je teda aktual
09:59:27
06.03.2011
06.03.2011
T
-> Eidy: : myslíš, že ty silenty tolik toho nenadělají jo? no jinak jsem to včera projel asi tak 50 km a zašínám si na to zvykat, takže to bude asi dobrý
jo a s gumama mi to teda asi potvrzuje teorii, co jsem říkal, ale teď nový kupovat nechci, to je špatný
jo a s gumama mi to teda asi potvrzuje teorii, co jsem říkal, ale teď nový kupovat nechci, to je špatný
03:29:22
06.03.2011
06.03.2011
Eidy
-> T: Jo a to řízení. Ty tvoje gumy mají tak měkký boky, že ti to může připadat jak vůle v řízení. Boční odezva bude zoufalá. Chce to tvrdší bočnice.
01:12:31
06.03.2011
06.03.2011
Eidy
T 05.03.11 10:42:01 napsal:
→ Eidy: : to jsem jako nečetl
vzadu asi tak 1cm a vpředu asi tak 1,5 –2 a ještě to sedne, takže asi tak
dohromady 3–4?
To už zní nadějně.
A ty silentbloky na tuhosti zas tolik nepřidají.
→ Eidy: : to jsem jako nečetl
vzadu asi tak 1cm a vpředu asi tak 1,5 –2 a ještě to sedne, takže asi tak
dohromady 3–4?
To už zní nadějně.
A ty silentbloky na tuhosti zas tolik nepřidají.
12:32:43
05.03.2011
05.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.03.11 09:42:07: Sedá si to po každé rozborce a v podstatě i po vyheverování auta. Když auto složíš z heveru, tak se můžeš houpat na nárazníku jak chceš, ale nikdy nedocílíš toho jako když to projedeš. Z heveru stačí 1km za vesnici a jsi na té samé výšce, po rozborce je to víc, protože si sedají ty silentbloky atd. Pružina by si sedat neměla, je štosovaná (zmáčknutá velkým rázem při výrobě), ale samozřejmě časem si sedat z dlouhodobého hladiska může - to je klasická únava materiálu a známe ty sedlé 120cky vzadu