T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

22:16:02
14.03.2011
Eidy
-> m8rinek: No tak Schwejk dokázal dělat spoustu věcí "různým způsobem" a můj motor by mohl vyprávět. Moje "zvětšené" kanály a "velké" ventily jsou toho důkazem.
upraveno 1x, naposled 14.03.2011 22:16:32
22:08:59
14.03.2011
m8rinek
-> Eidy: know how :)))). Schwejk prej dělal drážku celej víkend :D.
21:47:39
14.03.2011
Eidy
-> m8rinek: To mě řekni, jak jsi tam udělal tu drážku do kanálu, když tam pořádně kotouček nestrčíš.

Na samotnou funkci jsem teda zvědavej.
21:33:05
14.03.2011
afro100
-> m8rinek: ok dík
21:30:25
14.03.2011
m8rinek
-> afro100: výfuk jsem nedělil a nemam to rozdělený komplet, jen posunutou přepážku....



-> T: frézy nemám, základní frézování nechávám profíkovi, kterej to udělá na mašině...
21:26:23
14.03.2011
-> m8rinek: : né úprava na 8-mi kanál? tak co to děláš? :-) a nemáš náhodou frézky na ventily? 4 40
21:21:17
14.03.2011
afro100
-> m8rinek: sákra :D tak nic
21:20:05
14.03.2011
m8rinek
-> afro100: ne-e...
21:16:07
14.03.2011
afro100
-> m8rinek: hmm, uprava ala 8 kanal ? Hustodemonske ... :)
21:11:14
14.03.2011
m8rinek
-> T: něco z posledních dní ;) www.skoda110r.eu/?page=pr axe...
20:47:54
14.03.2011
-> Eidy: : OK, tak teď jen sehnat ty frézky 8 10
20:26:28
14.03.2011
Eidy
-> T: Ty ventily zapustíš třeba jen o desetinku nebo dvě. Záleží na stavu sedel. Pojedeš prostě, dokud to nebude ok. Ale bejvá to fakt málo, takže podkládání pružin v této souvislosti je zbytečný.
19:57:38
14.03.2011
-> afro100: : neuvěřitelný, že jsem něco pochopil 40 3 takže kompresní poměr mě nezajímá, ten doženu pak snížením třeba a spalovákama,ale co ty pružiny? podložit? 8
19:55:41
14.03.2011
afro100
-> T: ano a ano
19:51:59
14.03.2011
-> afro100: : aha, toho jsem se bál, že tohle doma nemam 8 3 jinak to teda asi zase tak těžký nebude 40 jen když se tohle udělá, tak se předpokládám trošku mění kompresní poměr a "povolim" nepatrně ventilovým pružinám, ne? ( někde jsem se dočetl, že se podkládají pro větší tuhost a tímto vlastně udělam opačnou věc přeci ? )
19:37:52
14.03.2011
afro100
-> T: co to meles Kelisova ? :D Priemer ostane, len zapustis ventil trosku viac do hlavy. A frezka na to vyzera nejak tak: slovenskainzercia.sk/x-sk /.../1561745-frezky-2.jpg



Takze spodok sa strci do voditka, co sluzi ako vedenie pre frezku a trocha to zabrusis ...
upraveno 1x, naposled 14.03.2011 19:38:21
19:21:49
14.03.2011
-> Eidy: : no nazdar 3 ale to jsou jiný frézky, tvaru ventilu ne? a když to zabrousim, tak mi přeci nemůže sedět ventil ne? 131 a jen ve vrtačce, nebo stojanovka?



ježiš, do čeho jsem se to zase pustil 8 3
19:07:46
14.03.2011
Eidy
-> T: Pěkný péro 1

Jestli máš ostrý frézky a nejsy kopyto, tak to zvládneš. Přečti si postup v knížce (já si to už nepamatuju přesně). Abnormální ventili mají abnormální dříky, větší tuším o 0,1 nebo dokonce 0,15mm (snad nekecám). Pokud nemáš vyčudlaný vodítka, tak se tě to netýká.

Frézkama jenom přerovnáš sedla a je dobrý zarovnat-"zahloubit& quot; všechny stejně, abys měl stejnou kompresi na všech válcích.4
18:46:07
14.03.2011
-> MOLSO: ,-> Eidy: : a to zvládnu taky sám? a nebudtou třeba pak abnormální ventily? 8



jinak kromě toho teda seřízlý předek, natřeno a zítra vracíme a musim s pustit do toho zadku 8 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 18:46:07
18:41:45
14.03.2011
Eidy
-> T: Jak říká MOLSO. Tohle musíš zarovnat frézkama.
Extreme Tyres