
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> vhml: : no uvidíme,letlampu nemam, tak musim vymslet čim to nejdřív udělam



-> T: přesně tak, samožrejmě to nesmíš rozžavit do ruda, obložení je lepené.
tak mam tohle od kamaráda...ale to asi nebude ta správná sada co? 

-> afro100: : a jak ho zkrátim? abych ho neporušil? pérko v guferu jsem ještě nezkoumal
jinak důvod asi chápu proč
-> vhml: : takže jakkoliv zahřít,dokud nebude ven bublat olej...obložení předpokládám neublížim,když je stavěný na mnohem větší teploty?


-> vhml: : takže jakkoliv zahřít,dokud nebude ven bublat olej...obložení předpokládám neublížim,když je stavěný na mnohem větší teploty?
-> afro100: jasná.
Mě to teče už kolik let, dvakrát do roka to vypálím a jezdím dál. Za jízdy rozdíl poznat není, před závodama kdy to jde na přejímkách na válce to vyčistím a vypálím
Mě to teče už kolik let, dvakrát do roka to vypálím a jezdím dál. Za jízdy rozdíl poznat není, před závodama kdy to jde na přejímkách na válce to vyčistím a vypálím
-> vhml: tak jako ja som to bral ze to rozobere a bude menit ty gufera ... inak je to jasne blbost
-> afro100: vyměnit za nové je nesmysl. Pokud olej teče dál, tak opět nasajou. Dokud bude téct olej tak pravidelně vypalovat/ohřívat. Prostě dosáhnout teploty varu oleje aby vylezl z obložení a šel utřít.
T 17.03.11 14:15:04 napsal:
→ vhml: : a jeje, to mam radost
ale letlampa neni,
jiny prostředek?
Vymenit za nove ...
Mala rada: ked to budes mat vonku, na novom gufere trosku skrat pruzinku, tak o 1-2mm ...
→ vhml: : a jeje, to mam radost

jiny prostředek?
Vymenit za nove ...
Mala rada: ked to budes mat vonku, na novom gufere trosku skrat pruzinku, tak o 1-2mm ...
-> vhml: : a jeje, to mam radost
ale letlampa neni, jiny prostředek?
-> Eidy: : no nemam stahovák a ložisko nechtělo, takže asi budu muset to rozebrat
-> minno: . právě, že jsem měnil venkovní a doufal, že to bude tim a ono nakonec neni a asi se rozpadlo úplně už to vnitřní


-> Eidy: : no nemam stahovák a ložisko nechtělo, takže asi budu muset to rozebrat


-> minno: . právě, že jsem měnil venkovní a doufal, že to bude tim a ono nakonec neni a asi se rozpadlo úplně už to vnitřní


-> T 16.03.11 17:14:50:
nezávidím, poznám to moc dobre..... Tebe to už raz tieklo, nie? Vnútorné gufero si už raz menil, či ešte nie?

-> T: To gufero teče jako kdyby tam ani nebylo.
Jde to vyndat bez vyndání kamenů. Je to trochu hra nervů, ale dá se. To bych to radši rozpojil.
Jde to vyndat bez vyndání kamenů. Je to trochu hra nervů, ale dá se. To bych to radši rozpojil.
-> T: odmastit oblození nestaci, je to nasáklý. Letlampu a pomalu nechat olej z oblození vybublavat a utirat.
-> m8rinek: : jasný,ale musim to oddělat od převodovky
a to se mi nechce
ale koukam ze tomu neuteču 



-> T: kameny jsou brnkačka...
-> vhml: : takže musí kameny ven? musim vyměnit to gufero za nim
no buben odmastim a obložení taky,nestačí?
no buben odmastim a obložení taky,nestačí?

-> T: je na to potřeba speciální přípravek. popsáno na 110r.cz
Jako rychla oprava staci odmasteni bubnu a vypaleni oblozeni letlampou
Jako rychla oprava staci odmasteni bubnu a vypaleni oblozeni letlampou
tak a atdy důvod proč nejedu do mostu...makám
jinak je možnost vyndat to gufero, při tom abych nemusel vyndat kameny? asi každý ví, proč se ptám


jinak je možnost vyndat to gufero, při tom abych nemusel vyndat kameny? asi každý ví, proč se ptám


-> Eidy: : koukal jsem,ale je to pořád 4x100
moc rád bych zůstal u 4x130,ale to mi asi stejne nevyjde
-> m8rinek: : jak můžeš vědět, co kuju?
jinak přední náboje 4x100 mam doma,ale co zadek...přemýšlím sice o posílení brzd, než bude časem motor,ale zase kotouče na zadek nevim nevim


-> m8rinek: : jak můžeš vědět, co kuju?


jinak přední náboje 4x100 mam doma,ale co zadek...přemýšlím sice o posílení brzd, než bude časem motor,ale zase kotouče na zadek nevim nevim

-> afro100: podložky jedině průchozí... Než vlečkovej buben bych se zaměřil na dostupější, třeba Felicia, navíc by to přineslo výhodu neposouvání opěrného kroužku při sundávání bubny (dolu by šel jen buben bez náboje).
-> TTomas: ne tak docela, a) nezavírám sání uplně b) nedělim výfuk. Vim proč...
-> TTomas: ne tak docela, a) nezavírám sání uplně b) nedělim výfuk. Vim proč...