T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

16:03:04
14.03.2011
MOLSO
-> T: tie sedla su uz skor na frezku
16:02:15
14.03.2011
a to pro dnešek stačí a jdu se prát s těma pružinama, protože mě zajímá názor na tohle.....nějak se mi nelíbí dosedací plochy ventilů...to se vezme brusnou pastou? nebo to nevadí? 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 16:02:15
16:00:02
14.03.2011
jo a nešel jsem doma kouzelnou krabičku 40a to co je ve vrtačce nevim na co je,ale během chvilky mi to udělalo to málo,co je vidět na předešlé fotce, takže pro ty začátky super :-) jen pak hloubš budu muset pořídit něco kulatějšího, pokud nepoužiju něco z toho co mam...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 16:00:02
15:58:10
14.03.2011
-> m8rinek: : taky se toho bojim, takalespoň to mam potvrzený 4



-> Tuner#2: : dík 4







jinak tady máme první pokusy hlavy a asi mě to bude bavit

40

jen pár drobností potřebuju ujasnit....to těsnění mi stejně lítá na těch šteftech, někde jsem vyčetl něco o kolíku...nevadí,když udělam do hlavy,těsnění a sání s výfukem dírky a dam si tam nějaký malý pomocný kolíky, aby se mi to těsnění nehlo ani o mm?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 15:58:10
21:54:23
13.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.03.11 20:35:36: JJ zadek si v podstatě nesedá vůbec, to stačí vyjet za ves a zpět a víš na čem jsi.
20:48:27
13.03.2011
m8rinek
-> T: jen tam ten spodek nech ;).
20:35:36
13.03.2011
-> m8rinek: : takže jen rádius upravit a nic víc, že?



-> Tuner#2: : jojo,to jsme se právě ptal....zatím mam tak tu stovku km no, takže bych to viděl, že to teď uříznu tak o 5-8mm a to bude akorát a azdek celý 1cm, že ten se nehne, ne?
20:32:27
13.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 12.03.11 18:14:12: Hlavně měj na pěměti, že 1cm na nápravě v předu je tak 0,5cm na pružině 4 Pokud už jsi najel alespoň nějakou stovku km, tak už by si to sedat výrazně nemělo.
20:19:20
13.03.2011
m8rinek
19:01:22
13.03.2011
-> Minik03: : já taky, proto se na to ptam 3 40
18:23:32
13.03.2011
Minik03
-> T: Misku ventilu bych se bal ubrat
18:21:38
13.03.2011
jo a co když necham ubrat i něco na hlavě ventilu.....špatně?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.03.2011 18:21:38
18:19:40
13.03.2011
tak asi takhle jsou vyčištěný ventily k soustružníkovi...může na nich být něco špatně? když pominu, že se mi nelíbí ta dosedací plocha, která se zabrousí brusnou pastou....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.03.2011 18:19:40
18:16:06
12.03.2011
a tohle je se sakyho 235...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.03.2011 18:16:06
18:14:12
12.03.2011
dneska jsem to zase projel a vyfotil na rovině před barákem a mam s čím porovnat s fotkou před a po a vypadá to, že teda předek je asi o 1cm nahoru, čímž se to tak nějak vyrovnalo, ale asi to teda půjde nakonec o 1cm na každé nápravě....teda zadek určitě a předek když dam o 1cm, nesedne to časem ještě navíc o nějaká ten mm nebo cm?



tohle je teda aktual
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.03.2011 18:14:12
09:59:27
06.03.2011
-> Eidy: : myslíš, že ty silenty tolik toho nenadělají jo? no jinak jsem to včera projel asi tak 50 km a zašínám si na to zvykat, takže to bude asi dobrý 40

jo a s gumama mi to teda asi potvrzuje teorii, co jsem říkal, ale teď nový kupovat nechci, to je špatný 8
03:29:22
06.03.2011
Eidy
-> T: Jo a to řízení. Ty tvoje gumy mají tak měkký boky, že ti to může připadat jak vůle v řízení. Boční odezva bude zoufalá. Chce to tvrdší bočnice.
01:12:31
06.03.2011
Eidy
T 05.03.11 10:42:01 napsal:

→ Eidy: : to jsem jako nečetl 40

vzadu asi tak 1cm a vpředu asi tak 1,5 –2 a ještě to sedne, takže asi tak

dohromady 3–4? 4



To už zní nadějně.

A ty silentbloky na tuhosti zas tolik nepřidají.
12:32:43
05.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.03.11 09:42:07: Sedá si to po každé rozborce a v podstatě i po vyheverování auta. Když auto složíš z heveru, tak se můžeš houpat na nárazníku jak chceš, ale nikdy nedocílíš toho jako když to projedeš. Z heveru stačí 1km za vesnici a jsi na té samé výšce, po rozborce je to víc, protože si sedají ty silentbloky atd. Pružina by si sedat neměla, je štosovaná (zmáčknutá velkým rázem při výrobě), ale samozřejmě časem si sedat z dlouhodobého hladiska může - to je klasická únava materiálu a známe ty sedlé 120cky vzadu 4
upraveno 1x, naposled 05.03.2011 12:34:32
10:42:01
05.03.2011
-> Tuner#2: : no uvidíme no,pružiny si necham v záloze zatím 40 ikdyž ono přidá na tuhosti i ty silebloky co?

nejde o tom že bych byl měkěj 3 ale už mi to přijde,aby auto nezačlo odskakovat 8







-> Eidy: : to jsem jako nečetl 40

vzadu asi tak 1cm a vpředu asi tak 1,5 -2 a ještě to sedne, takže asi tak dohromady 3-4? 4



-> vhml: : materiál pružin? nevim nevim, počkáme si na odpověď od T2 40















jinak auto se chová dobře,ale při zatočení sem a tam, mi přijde jako vůle ve volantui tak 10 cm 3 ale řízení je a na místě hnu s volantem o mm a je to znát.....mám podezření na gumy, je to možný? 8
Extreme Tyres