T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:50:43
27.02.2011
-> Fifa: , -> m8rinek: : děkuji, asi koupím pro začátek od každého jeden druh a uvidim jak to jde 4
00:35:07
27.02.2011
m8rinek
-> Fifa: zajímavé, kamenama to jde dobře, alespoň neuděláš co nechceš...
19:30:10
26.02.2011
Fifa
Těma brusama to vůbec neubejvá. Zkoušel jsem frézu na litinovej svod výfuku a jde to krásně. Kamenama zabrousit po fréze a dohladit lameláčkem..
18:22:02
26.02.2011
m8rinek
-> Fifa: na litinu žádný frézky.



-> T: tohle www.brusivojimi.com/brusn a-teliska ideálně poslední tvar a kulička

na finiš tohle www.brusivojimi.com/lamel ove-kotouce/stopkove-20-10 0mm zrnitost tak 80
18:04:26
26.02.2011
Fifa
-> T: Tady si můžeš vybírat podle libosti. Cenovky fréz jsou ovšem libové. Ale zase vydrží opravdu hodně a jsou kvalitní
18:07:33
25.02.2011
-> m8rinek: , -> vhml: : ale alespoň něco víte o motoru než já 8 ale jdu do toho :-) hlava je to navíc,takže v nejhoršim ji vyhodim 40jinak nářadí by bylo nebo seženu,ale spíš mi ukažte co na ty brusky nasadit 4
16:15:28
25.02.2011
m8rinek
-> vhml: malá je nesmysl. Já měl velkou makitu asi za 7, teď mam snad protoola a nestěžuju si :)))
16:13:59
25.02.2011
vhml
-> m8rinek: já to dělal vzduchem. Kompresor mám, fortunu jsem si pujcil. Mám elektrickou malou a ta si na to neskrtala
15:43:50
25.02.2011
m8rinek
-> vhml: nemusíš mít vzduchovou, stačí nějaká makita co umí 30 000rpm na 6mm dřík



tady jsem našel docela levnou variantu www.namir.cz/prima-bruska -makita-906-377
15:39:04
25.02.2011
vhml
Já mám taky ručičky dozadu, takže není čeho se moc bát...



Chce to jenom vzduchovou fortunu, pořádnej kompresor a dost času.
upraveno 1x, naposled 25.02.2011 15:39:34
15:36:22
25.02.2011
m8rinek
-> T: zvládl jsem to i já, jestli Ti to stačí jako důkaz :D
13:29:06
25.02.2011
-> Eidy: : no tak s tim hlavně už moc nejezdi 40 4 3



-> m8rinek: : chtěl jsem vědět opravdu věci, co zvládnu, to že to všechno dokázal Daves nebo vhml, to neznamená , že to celý zvkádne jelito jako já 4 3
13:18:22
25.02.2011
m8rinek
-> T: však co jde udělat víš, jak to udělat je v dokumentaci. Jen to chce respirátor, lyžařský brejle, klapky a pořádnou brusku
13:14:11
25.02.2011
Eidy
-> T: Při nájezdu 500km ročně je velká šance, že bude v kondici 4 3
13:09:45
25.02.2011
-> vhml: : OK,tohle zní dobře co píšeš a jestli jsi ochotnej " stát mi za zadkem " tak se do toho pustim a něco málo by se z toho dalo vyždímat a to mi bude stačit pro začátek :-)



-> fido06: : on motor sám o sobě jsem měl celý rozebraný a co šlo se vyměnilo,jen jsem prostě v té době nedělal žádné úpravy 4 takže teď se bude teda hrát s tou hlavou a s Kreibichem jsem asi i počítal, že kamarádovo táta u něj dlouho dělal, tak se zkusím s nim domluvit...



-> m8rinek: : tenhle odkaz znám a všechno jsem už pročetl tisíckrát,ale tady jsem se spíš ptal na osobní zkušenosti,co jsem schopen udělat já v domácích podmínkách a jako amatér 4



-> Eidy: : jak jsem psal, pustím se do toho sám s pomocí kohokoliv kdo bude ochoten mi radit a až se stim svezu, tak uvidíme, když bude Tvůj motor ještě v té době v kondici, tak klidně sáhnu po něm 4
16:31:14
24.02.2011
fido06
-> vhml: mělo by to snížit pulzace v kanálech a zlepšit proudění nasávané směsi.
16:18:58
24.02.2011
vhml
-> fido06: tohle byl taky motor od schwejka. Ael nedokážu si vysvětlit v čem je to lepší
16:15:02
24.02.2011
fido06
-> vhml: schwejk tuhle úpravu dělal....Vláďa Dubský měl takhle od něj udělanou 130hlavu a chválil to6
16:10:06
24.02.2011
vhml
Nedávno mi zaujmula myšlenka s falešným 8kanálem. Kdysi se to prý dělalo, ale bylo to zakázany, do saciho kanalu se vlozil plech, kterej to rozdelil napul, ale saci potrubi zustavalo stejny...
15:47:16
24.02.2011
Eidy
-> T: Když se vezme litina z gruntu, dá se ze 130 vydyndat přes 100 koní jako nic. Já mám těch cca 90k, ale hlava by snesla ještě hodně úprav. Tahle je odfláknutá. Čili 105-110k se dá relativně v pohodě vytáhnout na weber. Když pod tu samou hlavu dáš 1,4, přidáš možná 5k. Víc podle mě ne. A když uvážím cenovou náročnost úpravy bloku a kliky, je to fakt nesmysl. Chceš dát za 5 koní cca 15kKč? (Fab komponenty + strojní úpravy).

Pokud chceš co nejvíc koní a ze sentimentu zachovat litinu a nezáleží ti na penězích, pak je to jediné řešení. Ale za 15kKč si dovedu představit daleko snazší a početnější stádo koníků.

Teď si pošolichej 130, chvíli s tím pojezdi a já ti pak nechám můj motor. Chci si postavit něco lepšího. 4
Extreme Tyres