-> Tuner#2: : no uvidíme no,pružiny si necham v záloze zatím ikdyž ono přidá na tuhosti i ty silebloky co?
nejde o tom že bych byl měkěj ale už mi to přijde,aby auto nezačlo odskakovat
-> Eidy: : to jsem jako nečetl
vzadu asi tak 1cm a vpředu asi tak 1,5 -2 a ještě to sedne, takže asi tak dohromady 3-4?
-> vhml: : materiál pružin? nevim nevim, počkáme si na odpověď od T2
jinak auto se chová dobře,ale při zatočení sem a tam, mi přijde jako vůle ve volantui tak 10 cm ale řízení je a na místě hnu s volantem o mm a je to znát.....mám podezření na gumy, je to možný?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
10:42:01
05.03.2011
05.03.2011
T
09:42:07
05.03.2011
05.03.2011
vhml
-> Tuner#2: když rozhodím nápravu tak si to pak bude sedat znova? Nebo si ,,sedá" materiál pružiny? Dám to dole o kousek níž, tak jestli to bude směroplatný hned jak to nahodím. Abych neřezal, neřezal až mi tam nic nezbyde :-D
20:04:51
04.03.2011
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.03.11 19:16:08:
19:16:08
04.03.2011
04.03.2011
Eidy
-> T: To musí dolu. Vpředu o 5, vzadu o 2 .
18:30:55
04.03.2011
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 04.03.11 18:12:44: Co mám zkušenost, tak předek si sedá tak 500km ale pak už jen mírně po mm a ne v řádu cm. To že je to tvrdý může být i tím jak venku je. Když jedu na podzim do Mostu a nebo na Běšiny ráno, když teplota nízko, tak si vždy říkám a teď se ta kasle rozlomí. Ale zatím drží a když se to pak rozhejbe a tlumiče trochu zahřejou, tak to taková trága není. Nebuď měkkej... BTW já loni najel asi 5.700km předloni ještě víc.
18:12:44
04.03.2011
04.03.2011
T
tak sjem se dneska byl projet auto špinavý jak prase,ale musel jsem
je to po zime docela dost nezvyk,ale prvních 20 km stačilo do vrácení se lonského léta
jinak teda poznatky :-) něco vpředu skřípalo a nevím co,ale odtáhl jsem štíty brzd od kotouče a dobrý,tak asi to
no a podvozek? sedlo si to o dalších asi 1,2 cm, tak to už asi dosednuto ne? a nevím, pořád mi to přijde nějaký tvrdý :-/ přemýšlím na zkoušku vrátit sakyho 235, jak moc veliký je to rozdíl....přecijen to mam na víc jak 300km ročně
je to po zime docela dost nezvyk,ale prvních 20 km stačilo do vrácení se lonského léta
jinak teda poznatky :-) něco vpředu skřípalo a nevím co,ale odtáhl jsem štíty brzd od kotouče a dobrý,tak asi to
no a podvozek? sedlo si to o dalších asi 1,2 cm, tak to už asi dosednuto ne? a nevím, pořád mi to přijde nějaký tvrdý :-/ přemýšlím na zkoušku vrátit sakyho 235, jak moc veliký je to rozdíl....přecijen to mam na víc jak 300km ročně
18:01:33
04.03.2011
04.03.2011
T
-> vhml: : nojo no, taky jsem čekal o něco více ikdyž mi to vlastně fuk
14:54:32
04.03.2011
04.03.2011
vhml
-> T: To jsem čekal že tam bude víc. No nic...
14:52:37
04.03.2011
04.03.2011
T
-> vhml: : předpokládám, že myslíš ve spalováku....to jsou cca 3 mm
09:38:37
04.03.2011
04.03.2011
vhml
-> T: změř mě prosimtě mezeru mezi ventilama. Pro čistě vědecké účely, ať nikde nemusím hledat hlavu :-)
08:17:35
04.03.2011
04.03.2011
T
-> Eidy: : někdo se nudí s hlavicí řadící páky, někdo s nápravou
prostě jsem doma dělal pořádek a našel i jednu docela solidní nápravu a jedu polorozebranou, tak jsem z toho udělal jednu a ještě uvidím co s tim, ale je fakt, že mně to docela bavilo dělat tu nápravu
prostě jsem doma dělal pořádek a našel i jednu docela solidní nápravu a jedu polorozebranou, tak jsem z toho udělal jednu a ještě uvidím co s tim, ale je fakt, že mně to docela bavilo dělat tu nápravu
20:52:23
03.03.2011
03.03.2011
Eidy
-> T: Copak zase vymejšlíš? Buď si postavíš rezervní nápravu jen tak, nebo ji vyztužíš celou, nebo unibaly. Nebo jsem se spletl?
18:31:09
03.03.2011
03.03.2011
T
-> Vojťas: : špatně
-> afro100: . to je správně
-> afro100: . to je správně
17:54:09
03.03.2011
03.03.2011
T
no a po důkladné rozborce heveru jsem přesunul zase nějaký to kilo dopředu
a jinak teda nandal rezervu a baterku a desku po zimě :-)
a jinak teda nandal rezervu a baterku a desku po zimě :-)
17:52:34
03.03.2011
03.03.2011
Vojťas
-> T: nekup to kdyz je to tak levny ?
17:52:19
03.03.2011
03.03.2011
afro100
-> T 03.03.11 17:50:14: sa ti to nejak zapacilo ? :D
keby to bola aspon maticovka ...
keby to bola aspon maticovka ...