T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:51:59
14.03.2011
-> afro100: : aha, toho jsem se bál, že tohle doma nemam 8 3 jinak to teda asi zase tak těžký nebude 40 jen když se tohle udělá, tak se předpokládám trošku mění kompresní poměr a "povolim" nepatrně ventilovým pružinám, ne? ( někde jsem se dočetl, že se podkládají pro větší tuhost a tímto vlastně udělam opačnou věc přeci ? )
19:37:52
14.03.2011
afro100
-> T: co to meles Kelisova ? :D Priemer ostane, len zapustis ventil trosku viac do hlavy. A frezka na to vyzera nejak tak: slovenskainzercia.sk/x-sk /.../1561745-frezky-2.jpg



Takze spodok sa strci do voditka, co sluzi ako vedenie pre frezku a trocha to zabrusis ...
upraveno 1x, naposled 14.03.2011 19:38:21
19:21:49
14.03.2011
-> Eidy: : no nazdar 3 ale to jsou jiný frézky, tvaru ventilu ne? a když to zabrousim, tak mi přeci nemůže sedět ventil ne? 131 a jen ve vrtačce, nebo stojanovka?



ježiš, do čeho jsem se to zase pustil 8 3
19:07:46
14.03.2011
Eidy
-> T: Pěkný péro 1

Jestli máš ostrý frézky a nejsy kopyto, tak to zvládneš. Přečti si postup v knížce (já si to už nepamatuju přesně). Abnormální ventili mají abnormální dříky, větší tuším o 0,1 nebo dokonce 0,15mm (snad nekecám). Pokud nemáš vyčudlaný vodítka, tak se tě to netýká.

Frézkama jenom přerovnáš sedla a je dobrý zarovnat-"zahloubit& quot; všechny stejně, abys měl stejnou kompresi na všech válcích.4
18:46:07
14.03.2011
-> MOLSO: ,-> Eidy: : a to zvládnu taky sám? a nebudtou třeba pak abnormální ventily? 8



jinak kromě toho teda seřízlý předek, natřeno a zítra vracíme a musim s pustit do toho zadku 8 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 18:46:07
18:41:45
14.03.2011
Eidy
-> T: Jak říká MOLSO. Tohle musíš zarovnat frézkama.
16:03:04
14.03.2011
MOLSO
-> T: tie sedla su uz skor na frezku
16:02:15
14.03.2011
a to pro dnešek stačí a jdu se prát s těma pružinama, protože mě zajímá názor na tohle.....nějak se mi nelíbí dosedací plochy ventilů...to se vezme brusnou pastou? nebo to nevadí? 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 16:02:15
16:00:02
14.03.2011
jo a nešel jsem doma kouzelnou krabičku 40a to co je ve vrtačce nevim na co je,ale během chvilky mi to udělalo to málo,co je vidět na předešlé fotce, takže pro ty začátky super :-) jen pak hloubš budu muset pořídit něco kulatějšího, pokud nepoužiju něco z toho co mam...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 16:00:02
15:58:10
14.03.2011
-> m8rinek: : taky se toho bojim, takalespoň to mam potvrzený 4



-> Tuner#2: : dík 4







jinak tady máme první pokusy hlavy a asi mě to bude bavit

40

jen pár drobností potřebuju ujasnit....to těsnění mi stejně lítá na těch šteftech, někde jsem vyčetl něco o kolíku...nevadí,když udělam do hlavy,těsnění a sání s výfukem dírky a dam si tam nějaký malý pomocný kolíky, aby se mi to těsnění nehlo ani o mm?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 14.03.2011 15:58:10
21:54:23
13.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 13.03.11 20:35:36: JJ zadek si v podstatě nesedá vůbec, to stačí vyjet za ves a zpět a víš na čem jsi.
20:48:27
13.03.2011
m8rinek
-> T: jen tam ten spodek nech ;).
20:35:36
13.03.2011
-> m8rinek: : takže jen rádius upravit a nic víc, že?



-> Tuner#2: : jojo,to jsme se právě ptal....zatím mam tak tu stovku km no, takže bych to viděl, že to teď uříznu tak o 5-8mm a to bude akorát a azdek celý 1cm, že ten se nehne, ne?
20:32:27
13.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 12.03.11 18:14:12: Hlavně měj na pěměti, že 1cm na nápravě v předu je tak 0,5cm na pružině 4 Pokud už jsi najel alespoň nějakou stovku km, tak už by si to sedat výrazně nemělo.
20:19:20
13.03.2011
m8rinek
19:01:22
13.03.2011
-> Minik03: : já taky, proto se na to ptam 3 40
18:23:32
13.03.2011
Minik03
-> T: Misku ventilu bych se bal ubrat
18:21:38
13.03.2011
jo a co když necham ubrat i něco na hlavě ventilu.....špatně?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.03.2011 18:21:38
18:19:40
13.03.2011
tak asi takhle jsou vyčištěný ventily k soustružníkovi...může na nich být něco špatně? když pominu, že se mi nelíbí ta dosedací plocha, která se zabrousí brusnou pastou....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 13.03.2011 18:19:40
18:16:06
12.03.2011
a tohle je se sakyho 235...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 12.03.2011 18:16:06
Extreme Tyres