T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

09:42:07
05.03.2011
vhml
-> Tuner#2: když rozhodím nápravu tak si to pak bude sedat znova? Nebo si ,,sedá" materiál pružiny? Dám to dole o kousek níž, tak jestli to bude směroplatný hned jak to nahodím. Abych neřezal, neřezal až mi tam nic nezbyde :-D
20:04:51
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.03.11 19:16:08: 52
19:16:08
04.03.2011
Eidy
-> T: To musí dolu. Vpředu o 5, vzadu o 2 1.
18:30:55
04.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 04.03.11 18:12:44: Co mám zkušenost, tak předek si sedá tak 500km ale pak už jen mírně po mm a ne v řádu cm. To že je to tvrdý může být i tím jak venku je. Když jedu na podzim do Mostu a nebo na Běšiny ráno, když teplota nízko, tak si vždy říkám a teď se ta kasle rozlomí. Ale zatím drží a když se to pak rozhejbe a tlumiče trochu zahřejou, tak to taková trága není. Nebuď měkkej... BTW já loni najel asi 5.700km předloni ještě víc.
18:13:32
04.03.2011
jo a asi takhle na rovině...takže předek dolu nejspíš....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.03.2011 18:13:32
18:12:44
04.03.2011
tak sjem se dneska byl projet 40 auto špinavý jak prase,ale musel jsem 5

je to po zime docela dost nezvyk,ale prvních 20 km stačilo do vrácení se lonského léta 40



jinak teda poznatky :-) něco vpředu skřípalo a nevím co,ale odtáhl jsem štíty brzd od kotouče a dobrý,tak asi to 3

no a podvozek? sedlo si to o dalších asi 1,2 cm, tak to už asi dosednuto ne? a nevím, pořád mi to přijde nějaký tvrdý :-/ přemýšlím na zkoušku vrátit sakyho 235, jak moc veliký je to rozdíl....přecijen to mam na víc jak 300km ročně 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 04.03.2011 18:12:44
18:01:33
04.03.2011
-> vhml: : nojo no, taky jsem čekal o něco více 8 ikdyž mi to vlastně fuk 40
14:54:32
04.03.2011
vhml
-> T: To jsem čekal že tam bude víc. No nic...
14:52:37
04.03.2011
-> vhml: : předpokládám, že myslíš ve spalováku....to jsou cca 3 mm 4
09:38:37
04.03.2011
vhml
-> T: změř mě prosimtě mezeru mezi ventilama. Pro čistě vědecké účely, ať nikde nemusím hledat hlavu :-)
08:17:35
04.03.2011
-> Eidy: : někdo se nudí s hlavicí řadící páky40, někdo s nápravou 40



prostě jsem doma dělal pořádek a našel i jednu docela solidní nápravu a jedu polorozebranou, tak jsem z toho udělal jednu a ještě uvidím co s tim, ale je fakt, že mně to docela bavilo dělat tu nápravu 40 3
20:52:23
03.03.2011
Eidy
-> T: Copak zase vymejšlíš? Buď si postavíš rezervní nápravu jen tak, nebo ji vyztužíš celou, nebo unibaly. Nebo jsem se spletl?
18:31:09
03.03.2011
-> Vojťas: : špatně 3



-> afro100: . to je správně 40 3
17:54:09
03.03.2011
no a po důkladné rozborce heveru 40 jsem přesunul zase nějaký to kilo dopředu 4

a jinak teda nandal rezervu a baterku a desku po zimě :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.03.2011 17:54:09
17:52:34
03.03.2011
Vojťas
-> T: nekup to kdyz je to tak levny ? 3
17:52:19
03.03.2011
afro100
-> T 03.03.11 17:50:14: sa ti to nejak zapacilo ? :D



keby to bola aspon maticovka ...
17:51:47
03.03.2011
a to je zbytek 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.03.2011 17:51:47
17:50:14
03.03.2011
jinak aby se neřeklo, že nic nedělám 40 a neptejte se proč to dělam 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.03.2011 17:50:14
17:48:31
03.03.2011
a co říkáte na toto? asi už je měl někdo venku a tak josu poznačený....vadí to něčemu? radši bych použil tyhle,když do té hlavy patří totiž...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.03.2011 17:48:31
18:39:45
02.03.2011
m8rinek
-> T: ventil poleštit, nezasere se tak rychle a navíc neuděláš prostor prasklinám (potrhanej povrch raději praská), upnout do stojanovky a proužkem smirku na plátně vyleštit (začít 100). Nehrábnout do dosedačky
Extreme Tyres