T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:08:12
17.09.2010
afro100
-> m8rinek: hmm, tak ja mam nove kotuce (cca 8000 tis km) s novymi doskami a ked som to tam daval tak na kazdej strane bolo v brzdici po zatlaceni piestika este tak 2 mm miesta ... ale na 2p, takze som predpokladal ze sa to vojde, max ubrat po 1mm z dosiek ...
upraveno 1x, naposled 17.09.2010 17:12:18
16:57:01
17.09.2010
havlik
-> m8rinek: tak ubrat kotouce se trosku miji s tim proc se kupovali tlustsi
16:53:01
17.09.2010
m8rinek
-> afro100: mam tuseni ze na 4p a i tam se musej dat ubrany desky (a nebo ubrany kotouce)
16:46:50
17.09.2010
afro100
-> vhml: na 2p ?



-> T: Mas ine len kotuce, dosky sa, predpokladam, zmestia ...
upraveno 1x, naposled 17.09.2010 16:47:12
16:25:58
17.09.2010
-> havlik: : L pardón 3 speedpro.cz/ferodo-racing -2500-zavodni-desticky-sko da-100120-p-1967.html



-> vhml: : serie z ascony a desky?
16:18:30
17.09.2010
havlik
-> T: zadnej odkaz se nevlozil3
16:15:52
17.09.2010
vhml
-> T: já jezdím kotouče z ascony, plnej kotouč, 12,5mm, je třeba trošku upravit.
16:11:03
17.09.2010
-> havlik: : no to jo,ale to mi se sériovejma kotoučma za chvilku z nich nic nezbude 3

takyj sem na ně dával odkaz, jestli to josu ony....
16:03:35
17.09.2010
havlik
-> T: nebo kup ty desky DS2000 nebo jaky maj označení co jezdí Eidy na 2pístky stojí kolem 500 to jen na 4pisty stojí asi 2500
15:57:42
17.09.2010
-> havlik: : to jsou otázky 8 40 a jiná teda varianta asi neni,ale stejně koukám 8
15:56:54
17.09.2010
havlik
-> T: jj a v čem je problém88
15:50:52
17.09.2010
-> havlik: : no jasný,ale to pak jedině 4p ne? 8
15:49:47
17.09.2010
havlik
-> T: to je uplně na hovno kup chlazený kotouče jestli chceš něco lepšího
15:48:41
17.09.2010
-> havlik: , -> death: : ani s tímhle? asi pro mě určitě ne, to už je asi opravdu na závodění, co?
15:48:33
17.09.2010
Nwkt
-> T: Rozvrtaný sériový kotouče, nebrat
15:45:42
17.09.2010
death
-> T: je to zbytečné, víc to opotřebí destičky, přínos leda že se o malinko lépe (tipuju tak o pár %) zlepší odběr prachu z destiček, jinak vyhozené peníze, na výkon brzd nemá vliv
15:43:35
17.09.2010
havlik
-> T: ne
15:41:14
17.09.2010
sakryš pořád koukám nejdřív jak vylepšit podvozek a brzdy a pak motor, tak mě napadlo,co říkáte na tohle? speedpro.cz/sportovni-der ovane-kotouce-speedpro-sko da-p-6407.html 4
18:44:36
03.09.2010
m8rinek
-> Eidy: nikomu jsem nenadával, bylo to myšleno s nadsázkou a Té to ví. Pokud jsem se Tě nějak dotkl, omlouvám se ;).
Extreme Tyres