-> death: : deformace gum?
-> m8rinek: . proč? já myslel, že to souhlasí s rozměrama a všim s klasickejma "buchtama"
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:56:42
02.09.2010
02.09.2010
T
20:51:09
02.09.2010
02.09.2010
m8rinek
-> T: tohle na erko nenamontuješ, kdo říká, že ano, lže...
20:03:11
02.09.2010
02.09.2010
death
-> T: tak bude to pravděpodobně hlučnější, vydrží to podstatně víc než buchta a hlavně se to dá vyrobit levněji než to tu nabízí, pokud máš známé :), jak se to projeví do jízdních vlastností netuším, krom jasných věcí o deformaci gumy
19:57:15
02.09.2010
02.09.2010
T
vzhledem k tomu, že přez zimu jsem chtěl vyztužit dodatečně zadní ramena a dát tvrdý "buchty", tak mě napadla myšlenka tohodle rovnou :-) www.tym-motorsport.cz/cz/
.../Zadni_unibaly_Skoda_10
00_Rapid názory?
14:29:50
01.09.2010
01.09.2010
T
-> mischo: . kušuj satane nic nechci,musim kopit jinačí důležitější věci momentálně
20:56:14
30.08.2010
30.08.2010
mischo - zrušená registrace
-> T: no jedny orginaly mám odložene v krabici pod postelou ... :) a určite ich nebudem na auto davať :)
20:28:46
30.08.2010
30.08.2010
T
-> mischo: : 2:5 ,tak je to jasný, zástěrky si schovám na někdy a když se naskytnou originály, tak uvidíme...
20:26:00
26.08.2010
26.08.2010
mischo - zrušená registrace
zásterky dolu
20:56:06
25.08.2010
25.08.2010
T
-> ZdrubT: : tak to je druhý bod pro originíl zástěrky
21:39:46
24.08.2010
24.08.2010
ZdrubT
Já jsem pro zástěrky. Dej tam ale eRkový. Bez nich mi to auto příde nedodělaná. Já sám je mam na všech autech.
21:34:34
24.08.2010
24.08.2010
T
-> U-Geen: : a jeje 2:4
21:33:03
24.08.2010
24.08.2010
T
já vim, že to je kravina, ale našel jsem poprvé autíčko na internetu jinde, než tady na virtu a mam z toho radóóóst
www.tuningpromotion.cz/im age/.../DSC_0936.html
www.tuningpromotion.cz/im age/.../DSC_0936.html
21:32:16
24.08.2010
24.08.2010
U-Geen
bez zasterek :)
21:30:21
24.08.2010
24.08.2010
T
-> kubo980: : aha, takže tohle je bez bodu
-> Tuner#2: : a tady se nám to stahuje na 2:3
tak počkáme do 5 a pak se rozhodnu
-> Tuner#2: : a tady se nám to stahuje na 2:3
tak počkáme do 5 a pak se rozhodnu
21:27:12
24.08.2010
24.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Jinak já jsem kupodivu pro zástěrky (i přesto, že sám je nemám a navíc za mnou stejně žádný důchodce dlouho nevydrží) a to z jednoho prostého důvodu. Máš úzkou gumu a bez zástěrek to bude vypadat blbě.
21:25:19
24.08.2010
24.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 24.08.10 18:49:26: ROFL
20:41:44
24.08.2010
24.08.2010
kubo980
Ja som za zasterky ale nie taketo :D ja som si dozadu robil
18:56:04
24.08.2010
24.08.2010
havlik
-> Pavel P..: :)
18:53:54
24.08.2010
24.08.2010
Eidy
-> Pavel P..:
18:49:26
24.08.2010
24.08.2010
Pavel P..
-> Eidy: -> havlik: humusáci... doufám že nikdy za váma nepojedu za deště... já tam poctivě nasadil pevný zástěrky abych neobtěžoval těch pár důchodců kteří mě nepředjedou a někomu je to uplně u piče