T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:51:09
02.09.2010
m8rinek
-> T: tohle na erko nenamontuješ, kdo říká, že ano, lže...
20:03:11
02.09.2010
death
-> T: tak bude to pravděpodobně hlučnější, vydrží to podstatně víc než buchta a hlavně se to dá vyrobit levněji než to tu nabízí, pokud máš známé :), jak se to projeví do jízdních vlastností netuším, krom jasných věcí o deformaci gumy
19:57:15
02.09.2010
vzhledem k tomu, že přez zimu jsem chtěl vyztužit dodatečně zadní ramena a dát tvrdý "buchty", tak mě napadla myšlenka tohodle rovnou :-) www.tym-motorsport.cz/cz/ .../Zadni_unibaly_Skoda_10 00_Rapid názory? 4
14:29:50
01.09.2010
-> mischo: . kušuj satane 40 nic nechci,musim kopit jinačí důležitější věci momentálně 8 4
20:56:14
30.08.2010
mischo - zrušená registrace
-> T: no jedny orginaly mám odložene v krabici pod postelou ... :) a určite ich nebudem na auto davať :)
20:28:46
30.08.2010
-> mischo: : 2:5 ,tak je to jasný, zástěrky si schovám na někdy 40 a když se naskytnou originály, tak uvidíme...
20:26:00
26.08.2010
mischo - zrušená registrace
zásterky dolu 1
20:56:06
25.08.2010
-> ZdrubT: : tak to je druhý bod pro originíl zástěrky 4
21:39:46
24.08.2010
ZdrubT
Já jsem pro zástěrky. Dej tam ale eRkový. Bez nich mi to auto příde nedodělaná. Já sám je mam na všech autech.
21:34:34
24.08.2010
-> U-Geen: : a jeje 2:4 40 3
21:33:03
24.08.2010
já vim, že to je kravina, ale našel jsem poprvé autíčko na internetu jinde, než tady na virtu a mam z toho radóóóst 40

www.tuningpromotion.cz/im age/.../DSC_0936.html
21:32:16
24.08.2010
U-Geen
bez zasterek :)
21:30:21
24.08.2010
-> kubo980: : aha, takže tohle je bez bodu 40



-> Tuner#2: : a tady se nám to stahuje na 2:3 3

tak počkáme do 5 a pak se rozhodnu 40
21:27:12
24.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Jinak já jsem kupodivu pro zástěrky (i přesto, že sám je nemám a navíc za mnou stejně žádný důchodce dlouho nevydrží) a to z jednoho prostého důvodu. Máš úzkou gumu a bez zástěrek to bude vypadat blbě.
21:25:19
24.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavel P.. 24.08.10 18:49:26: ROFL 147 152
20:41:44
24.08.2010
kubo980
Ja som za zasterky ale nie taketo :D ja som si dozadu robil1
18:56:04
24.08.2010
havlik
-> Pavel P..: :)
18:53:54
24.08.2010
Eidy
-> Pavel P..: 3
18:49:26
24.08.2010
Pavel P..
-> Eidy: -> havlik: humusáci... doufám že nikdy za váma nepojedu za deště... já tam poctivě nasadil pevný zástěrky abych neobtěžoval těch pár důchodců kteří mě nepředjedou a někomu je to uplně u piče3
18:49:06
24.08.2010
-> Pavel P..: : s dalšíma připomínkama, či návrhama se obraďte na mého mluvčího pana Eidyho 3



jinak teda vážně auto za deště nejede a vymetání bahna, či jiných měkčích skupenství, než asfalt se vyhejbám 40 ale samozřejmě díky tobě stahují zástěrky ve finále utkání na 1:3 40
Extreme Tyres