T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:46:46
14.07.2010
-> afro100: : nojo, to víš, to moje najede za rok tak 1000 km a i to je asi dost, tekže mi to je fuk no 5 4
20:24:52
14.07.2010
afro100
-> T: tak ja ten kufor dost pouzivam, s mojim autom sa jazdi od jari do jesena prakticky skoro kazdy den, aj nakupy a pod, takze mne by to tam asi vadilo noo :)
20:23:20
14.07.2010
-> afro100: : no ja bych tam dal mozna disk,ale asi ani to ne :-D takže je takhle nahoře no, originál to neni, takže myslim, že by to nemělo tolik vadit a ještě jsem dal kryt pro jistotu a stejne na kufr to nejezdi 40
20:05:00
14.07.2010
afro100
-> T: no vlastne ty tam mas este lezato posilovac, ahaaa :-D ale aj tak, ja som tam mal problem napasovat len o cm sirsiu gumu ...
19:41:18
14.07.2010
-> Tuner#2: : koukal a koukam všude...někdo chladí origo jak fík, někdo s větrákem, každej chladí, jen já ne mi přijde...podle mě nebude problém ve vrtuli...podle mě musí být něco s chladičem, voda rezavá....i po vypláchnutí.....ten musí to mít za sebou, nebo nevim.....dneksa zase...po městě dobrý...pak to proženu a dam na chviku topení a OK, no uvidíme v neděli...čeká mě víc km, tak uvidíme, snad dojedu....

jinak po tom,co sjem vyndal termostat, tak to neni skokový ta teplota už....
17:53:16
14.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Koukal jsi na fotogalerii z Pecky? Tam byl pán s eRkem a měl elektrickej větrák, Fávo motor a prý v pohodě. Já to moc neštudoval, ale předek měl plnej, takže náporák k tomu nemá. Je to to červený eRko + dvě fotky motoru.
upraveno 1x, naposled 14.07.2010 17:53:30
17:48:49
14.07.2010
-> minno: : mylsis pod dekl? jestli jo, tak pod deklem je posilovac.... :-)



-> afro100: : k tem vecem jeste ten posilovac no... :-)
11:51:24
14.07.2010
afro100
-> minno: tipujem, ze vzhladom k baterke a k pouzitej pneu tam nevlezie ... u mna bol problem dostat tam 165/70, uz mam dno sikmo ... T ma 175/60 a to sa tam fakt nevlezie ... :)
11:41:22
14.07.2010
minno
-> T: pekný povlek rezervy :) ale prečo ju nedáš tam, kde má byť?
20:34:46
06.07.2010
no a takhle uplne schovano :-) jeste to topeni zakryt a je hotovy prostor cely....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.07.2010 20:34:46
20:32:51
06.07.2010
doladujeme zavazadlovy prostor...jeste neco malo chybi,ale zase nejakej pokrok.... :-)



rezerva už hotova,nalakovano a obuty spravny rozmer pneu
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 06.07.2010 20:32:51
14:33:29
30.06.2010
-> afro100: : nojo tak to se nedivim,kdyz tam mas lepidlo 4 no ja to jen utahnu a uvidime no...





-> Fifa: : jasny,perovky mam,dal sjem nove a dotahl to, tak uviidme....



-> kubo980: : děkuji 4
19:19:09
28.06.2010
kubo980
S tým zadkom nižšie to vyzerá dosť dobre 6 Pekna linia!
18:57:47
28.06.2010
Fifa
-> T: Zrovna jak to tu čtu jsem chtěl psát ať zkontroluješ držák třmenu. Taky se mi to stalo. Stačí dobře stáhnout a není co řešit. Použil jsem originál šrouby. Na nápravu EVOIII už zinkovaný(mají 12mm hlavu) s pérovkama.
17:05:32
28.06.2010
afro100
-> T: ja to mam len dorvane a nic sa zatial nepovolilo, ale je pravda, ze som to smrcnul lepidlom na zavity ...
15:09:30
28.06.2010
-> minno: : dík 4



-> Karel.: : no dal jsem nové pérovky a uvidíme no,kdyžtak seženu momenťák někde 4
12:23:11
28.06.2010
Karel.
-> T: mně to udělalo po složení taky, pak jsem to znova dotáhl pořádně a už dobrý, ale nechápu to8
12:22:44
28.06.2010
minno
-> T: prečo sa nepozrieš do katalógu?

rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=showp...



Má tam ísť M8x14 alebo M8x16 záleží od roku výroby. Pod šrób pérovú podložku a dotiahnúť momenťákom a nie je šanca, aby sa to povolilo.
12:17:18
28.06.2010
-> kubo980: ,-> minno: : tak všichni vedle...stálo mě to asi hodinu času a 20 km 3 ale přišel jsem n to...povolený ty 4 šrouby držáku bzdiče 131



co tam patří za šrouby a mají být podložky?atd...já mám 8 šroub,tělo asi 1,4cm a pevnost 8.8 a mam tam jen pérovku...teď jsem to jen dotahnul,ale bojim aby se to neudělalo znova...a na obou kolech...levé teda víc a to bude asi, že jsem ještě nedal vyvážit kolo,co jsem tam dal magnet na tachometr...vadí?8
23:37:47
23.06.2010
minno
-> T: ak to nie je také moc silné búchanie, ale skôr len také opakujúce sa klepkanie, tak to bude s najväčšou pravdepodobnosťou málo dotiahnutý spoj spodný držiak tlmiča-tlmič. Má to byť nafest, aby držiakom pri odkrútení od spodného ramena nešlo točiť do strán.
Extreme Tyres