skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:48:06
14.07.2010
14.07.2010
afro100
-> T: jasné :)
20:46:46
14.07.2010
14.07.2010
T
-> afro100: : nojo, to víš, to moje najede za rok tak 1000 km a i to je asi dost, tekže mi to je fuk no
20:24:52
14.07.2010
14.07.2010
afro100
-> T: tak ja ten kufor dost pouzivam, s mojim autom sa jazdi od jari do jesena prakticky skoro kazdy den, aj nakupy a pod, takze mne by to tam asi vadilo noo :)
20:23:20
14.07.2010
14.07.2010
T
-> afro100: : no ja bych tam dal mozna disk,ale asi ani to ne :-D takže je takhle nahoře no, originál to neni, takže myslim, že by to nemělo tolik vadit a ještě jsem dal kryt pro jistotu a stejne na kufr to nejezdi
20:05:00
14.07.2010
14.07.2010
afro100
-> T: no vlastne ty tam mas este lezato posilovac, ahaaa :-D ale aj tak, ja som tam mal problem napasovat len o cm sirsiu gumu ...
19:41:18
14.07.2010
14.07.2010
T
-> Tuner#2: : koukal a koukam všude...někdo chladí origo jak fík, někdo s větrákem, každej chladí, jen já ne mi přijde...podle mě nebude problém ve vrtuli...podle mě musí být něco s chladičem, voda rezavá....i po vypláchnutí.....ten musí to mít za sebou, nebo nevim.....dneksa zase...po městě dobrý...pak to proženu a dam na chviku topení a OK, no uvidíme v neděli...čeká mě víc km, tak uvidíme, snad dojedu....
jinak po tom,co sjem vyndal termostat, tak to neni skokový ta teplota už....
jinak po tom,co sjem vyndal termostat, tak to neni skokový ta teplota už....
17:53:16
14.07.2010
14.07.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Koukal jsi na fotogalerii z Pecky? Tam byl pán s eRkem a měl elektrickej větrák, Fávo motor a prý v pohodě. Já to moc neštudoval, ale předek měl plnej, takže náporák k tomu nemá. Je to to červený eRko + dvě fotky motoru.
17:48:49
14.07.2010
14.07.2010
T
-> minno: : mylsis pod dekl? jestli jo, tak pod deklem je posilovac.... :-)
-> afro100: : k tem vecem jeste ten posilovac no... :-)
-> afro100: : k tem vecem jeste ten posilovac no... :-)
11:51:24
14.07.2010
14.07.2010
afro100
-> minno: tipujem, ze vzhladom k baterke a k pouzitej pneu tam nevlezie ... u mna bol problem dostat tam 165/70, uz mam dno sikmo ... T ma 175/60 a to sa tam fakt nevlezie ... :)
11:41:22
14.07.2010
14.07.2010
minno
-> T: pekný povlek rezervy :) ale prečo ju nedáš tam, kde má byť?
20:34:46
06.07.2010
06.07.2010
T
no a takhle uplne schovano :-) jeste to topeni zakryt a je hotovy prostor cely....
20:32:51
06.07.2010
06.07.2010
T
doladujeme zavazadlovy prostor...jeste neco malo chybi,ale zase nejakej pokrok.... :-)
rezerva už hotova,nalakovano a obuty spravny rozmer pneu
rezerva už hotova,nalakovano a obuty spravny rozmer pneu
14:33:29
30.06.2010
30.06.2010
T
-> afro100: : nojo tak to se nedivim,kdyz tam mas lepidlo no ja to jen utahnu a uvidime no...
-> Fifa: : jasny,perovky mam,dal sjem nove a dotahl to, tak uviidme....
-> kubo980: : děkuji
-> Fifa: : jasny,perovky mam,dal sjem nove a dotahl to, tak uviidme....
-> kubo980: : děkuji
19:19:09
28.06.2010
28.06.2010
kubo980
S tým zadkom nižšie to vyzerá dosť dobre Pekna linia!
18:57:47
28.06.2010
28.06.2010
Fifa
-> T: Zrovna jak to tu čtu jsem chtěl psát ať zkontroluješ držák třmenu. Taky se mi to stalo. Stačí dobře stáhnout a není co řešit. Použil jsem originál šrouby. Na nápravu EVOIII už zinkovaný(mají 12mm hlavu) s pérovkama.
17:05:32
28.06.2010
28.06.2010
afro100
-> T: ja to mam len dorvane a nic sa zatial nepovolilo, ale je pravda, ze som to smrcnul lepidlom na zavity ...
15:09:30
28.06.2010
28.06.2010
T
-> minno: : dík
-> Karel.: : no dal jsem nové pérovky a uvidíme no,kdyžtak seženu momenťák někde
-> Karel.: : no dal jsem nové pérovky a uvidíme no,kdyžtak seženu momenťák někde
12:23:11
28.06.2010
28.06.2010
Karel.
-> T: mně to udělalo po složení taky, pak jsem to znova dotáhl pořádně a už dobrý, ale nechápu to
12:22:44
28.06.2010
28.06.2010
minno
-> T: prečo sa nepozrieš do katalógu?
rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=showp...
Má tam ísť M8x14 alebo M8x16 záleží od roku výroby. Pod šrób pérovú podložku a dotiahnúť momenťákom a nie je šanca, aby sa to povolilo.
rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=showp...
Má tam ísť M8x14 alebo M8x16 záleží od roku výroby. Pod šrób pérovú podložku a dotiahnúť momenťákom a nie je šanca, aby sa to povolilo.
12:17:18
28.06.2010
28.06.2010
T
-> kubo980: ,-> minno: : tak všichni vedle...stálo mě to asi hodinu času a 20 km ale přišel jsem n to...povolený ty 4 šrouby držáku bzdiče
co tam patří za šrouby a mají být podložky?atd...já mám 8 šroub,tělo asi 1,4cm a pevnost 8.8 a mam tam jen pérovku...teď jsem to jen dotahnul,ale bojim aby se to neudělalo znova...a na obou kolech...levé teda víc a to bude asi, že jsem ještě nedal vyvážit kolo,co jsem tam dal magnet na tachometr...vadí?
co tam patří za šrouby a mají být podložky?atd...já mám 8 šroub,tělo asi 1,4cm a pevnost 8.8 a mam tam jen pérovku...teď jsem to jen dotahnul,ale bojim aby se to neudělalo znova...a na obou kolech...levé teda víc a to bude asi, že jsem ještě nedal vyvážit kolo,co jsem tam dal magnet na tachometr...vadí?