T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

20:34:17
03.06.2010
Eidy
03.06.10 20:24:19-> T: No to je luxus. Chci to vidět naživo.9 4
20:26:33
03.06.2010
no a když už si s tim hraju, tak dodělávam růzdě detaily...tohle je jeden z nich, že s mi někde vytratily ty gumy, nebo co to tam bylo 10
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.06.2010 20:26:33
20:24:19
03.06.2010
20:23:41
03.06.2010
a nedá mito a pochlubim se klidně :-D mam obrouvskou radost, tak se chci jen podělit no :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 03.06.2010 20:23:41
20:21:36
03.06.2010
-> m8rinek: : to jsem slyšet nechtěl 3 no tak začneme postupně no....přes zimu asi necham udělat hlavu pro začátek 4
16:52:13
03.06.2010
m8rinek
-> T: kde nic neni, nemá ani Weber co dát ;):D.
16:48:34
03.06.2010
-> Eidy: : nemam,jsem trumpetama myslel to od hlavy,až po trumpety 3
11:09:13
03.06.2010
Eidy
-> T: Ty máš webera? A moje trumpety jsou plastový 1
10:35:06
03.06.2010
-> Eidy: : no 90 km/h ne? 4 3 na dálnici nejedu....ba ne uvidíme,ale já nemam nic mo s motorem,sežeň mi trumpety , jako máš ty a možná pak 4 3
22:49:23
02.06.2010
Eidy
-> T: Tak to jsem zvědavej na maximálku.
19:30:35
02.06.2010
a je tam,konečně se dozvimkolik to vlastně jede 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.06.2010 19:30:35
20:43:20
31.05.2010
-> radekp: : no ja formu mám,ale jelikož se mi nepovedlo udelam uplne 100% výrobek, tak to dohanim takhle....4 amatér no,co dělam,tak jak mě napadne 3 důlezitý je finále 40
20:34:03
31.05.2010
radekp
-> T: přidáváš pryskyřici, aby byl povrch hladký? a pak brousíš?



kdyby byla negativní forma, tak vyloupneš hladký krásný kus,ale tu samou práci necháš na formě, takže vyrábět jeden kus vyjde na stejno
20:33:29
31.05.2010
a tady, kdyby chtěl někdo rejpnout, že to je folie 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.05.2010 20:33:29
20:31:36
31.05.2010
nemůžu se dočkat toho lízátka,tak brousim jak ďas :-D dneska 3 hodiny asi 3 ale ještě moc práce 8
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 31.05.2010 20:31:36
13:38:06
31.05.2010
-> Tuner#2: : tak to děkuji :-) lak má chyby, kdybys zkousmal, ta najdeš :-) ale jinak na autě se pořád pracuje a bude,až se dostanu do detailů, jak to má být, každopádně díky a fotek škoda no :-( nemáš špatný fotky totiž,tak příště no 4
12:16:00
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Auto pěkné, lak se povedl, yť mě tvavá auta nic moc neříkají a karbonové doplňky v motoru mazec. Jen tím jak jsme řešili odkud je ten smrad, tak jsem Tě to asi ani pořádně nevyfotil 8
12:12:26
31.05.2010
-> Tuner#2: : no tak jo jsem pro,ale ještě nevím jestli pojedu,taky to mam každou hodinu jinak 8 ,ale když bych jel, tak se rád necham svézt :-)

a pořád nevím, co říkáš na moje auto? vim , že RH to neni a má to mouchy a spoustu,ale i tak mě to zajímá 4
12:09:32
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak je možné že se to seklo a pak povolilo, to se mě taky stalo, nerozebral jsem to jel pak jinam a bylo to OK. Do Blatný nakonec asi pojedu, má tam bejt Bohouš s RH na sprintech, tak se asi pojedu podíat, tak můžem zaject někam tam.
11:43:35
31.05.2010
-> Tuner#2: : no kupodivu v pohodě 131 než jsem jel,tak jsem s tim jen trošku zacloumal a po cestě zpět na to koukal tak 5x určitě a v pohodě,tak nevím , kde byla chyba 8 jinak dobrý,jen škoda, že jsme museli jet tak brzo...žena šla do práce no....ale každopádně jsem rád, že jsem jel a udělal si premiéru tady ,než v Blatný 5

a co mi řekneš na auto,když už jsi ho viděl na živo? 4 jinak tvoje super, jen bych se rád svezl, když by to bylo možný 40
Extreme Tyres