T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

15:15:01
01.07.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: neboj !!! hlavne sa nenahly !!! a dockas sa :) 4 ale viem pochopit ze to chces mat hotovo 1 a uz sa vozit :) zober si priklad zo mna :D3 mrkocem o kile ... ! stale!!! a vidis kde je :D 3 nikde !8 ale tak co kto si pocka ten sa docka 4 6 1
09:12:16
01.07.2009
-> ZdenoR: : no to nevim,jak tak koukam tak jsi na tom podobne jako ja :-) tak drzim palce ta to mas driv jak ja :-) :-D
22:09:53
30.06.2009
-> ZdenoR: , -> Tomo: . nojo no to je pravda :-) ale kdyz to nestihnu do konce prazdnin tak s nezvezu a muzu cekat zase na slunicko pul roku 8 no uvidime no.delam co muzu :-)
21:35:06
30.06.2009
Tomo - zrušená registrace
-> T: presne tak ako pise -> ZdenoR: radsej pomalsie ako nikdy :) alebo rychlo a zle !!!4 1 6
20:05:12
30.06.2009
ZdenoR
-> T: Dobra prace i tak ti to jde rychleji nez me.
17:25:10
30.06.2009
moje práce za posledních 14 dní 10

a to jsem chtěl o prázninách jezdit 10
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.06.2009 17:25:10
11:42:09
23.06.2009
HavajskejBubeník
Super cara136 136 136
21:45:26
15.06.2009
-> Tuner#2: : jasný 4
21:08:03
15.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak to bylo i myšleno, neber to zle.4
20:22:02
15.06.2009
-> Tuner#2: : no to ti děkuju 30

ne, dělam si legraci, nemam ani poloviční motor jako ty,chci se jen svézt a občas za to vzít ale já jsem spíš kochálek 4
15:43:39
15.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Pokud je to ten co mě to našlo a má to specifikaci SL, tak to nic špatného nebude. Pokud to chceš často honit, tak bych dal to co jezdím já, ale myslím, že na Tvůj motor je to zbytečnost, takže Delphi postačí.
00:43:30
15.06.2009
Kloggie
-> Eidy: Vono i renomovaný firmy prodávaj všelijaký blafy do motoru. Já jsem podlehl značce STP a jejímu výrobku co zlepší akceleraci a vyčistí škrtící klapku (mám VW GII 1.6 MonoJetronic) a ono je to pořád stejně blbý:)
09:05:24
14.06.2009
tak je to 10W40 od DELPHI...dobry? :-)
08:49:08
13.06.2009
-> Eidy: ,-> Tuner#2: : tak vám teda děkuju 3 mam to od kamarada za par penez takze asi vznesu jinou otazku....na skodu to nebude ne? :-)
23:13:09
12.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Viděl jsem kdysi prezentaci na výstavě, pročetl o tom mraky na netu a za mě rozhodně nebrat. Kdyby to bylo tak zázračný, tak už všechny olejářské firmy to nabízí a nebo je to obsaženo přímo v oleji. Je to jen klam na lidi.
23:09:42
12.06.2009
Eidy
-> T: Tohle jsou hovadiny. Jde jen o to vylákat z lidí prachy. Kdybych něco takovýho vymyslel tak to nebudu takhle pokoutně prodávat, ale nechám si to patentovat a pak to pronajmu velkým značkám za dlouhý prachy a do smrti jsem vychechtanej.

O člověka, kterej by tohle vymyslel by se špičkový značky přetahovaly a platily mu zlatem.

Je to vážně blbost.
22:20:00
12.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jerrom: To je přežitek a blbost. Podívej se na technické specifikace třeba Mogulu (viz. tohle téma: skoda-virt.cz/cz/.../)



Tam zjistíš, že při 100°C mají 0W40, 10W40 i 15W40 naprosto stejnou viskozitu, liší se jen viskozitou za studena. Pokud chceš hustější olej za tepla, tak musíš jít na 50tku.
20:53:10
12.06.2009
tak olej reknu zitra co tam bude, ze je doma takze nevratny stejne :-D ale jeste pridam tohle www.innotech.cz/index.php ?zdroj=chem... názory?
19:06:49
12.06.2009
Vitek
to první číslo znamená vhodnost do zimy a to druhý na léto a pokud s tim v zimě něbudeš jezdit tak je to uplně jedno
18:31:31
12.06.2009
jerrom
-> Tuner#2: no dobře, já jen vím, že na 1110r.cz se někde bavili a tu 10W40 tam nedoporučoval skoro nikdo do těhle motorů 100-110
Extreme Tyres